آموزش نصب و ساخت اکانت در بازی زولا + تصاویر

آموزش نصب بازی زولا + آسان و کامل‌ترین راه + تصاویر

در این مطلب آموزش نصب بازی زولا به همراه ساخت اکانت در بازی zula به همراه تصاویر و توضیحات کامل ارائه شده است.

آموزش نصب بازی زولا آموزش ساخت اکانت در بازی زولا نصب zula بازی zula

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی زولا یک بازی شوتر آنلاین است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این مطلب آموزش نصب بازی زولا به همراه ساخت اکانت در بازی zula به همراه تصاویر و توضیحات کامل ارائه شده است. با ما همراه باشید:

مرحله اول: دانلود بازی از سایت رسمی زولا zula.ir

قبل از هرچیز باید آخرین فایل نصبی بازی را از سایت رسمی بازی زولا دانلود کنید:

لینک دانلود بازی زولا (از سایت اصلی. کلیک کنید)

دانلود بازی زولا از سایت زولا دات آی آر

دانلود بازی زولا از سایت زولا دات آی آر

حتما بخوانید

رفع مشکلات بازی زولا (zula)!

مرحله دوم: نصب بازی زولا

پس از دانلود فایل نصبی از سایت زولا به نصب بازی بپردازید:

اتصال فایل نصبی زولا به سرور بازی و دانلود فایل های مورد نیاز

اتصال فایل نصبی زولا به سرور بازی و دانلود فایل های مورد نیاز

نکته مهم در نصب بازی زولا در شرایط فعلی (زمان نگارش این مطلب. تابستان ۱۴۰۰) این است که فایل دانلود حجم کمی دارد، اما پس از اجرای آن، به صورت اتوماتیک به سرور زولا متصل شده و فایل های مورد نیاز را دانلود می کند. آخرین فایل نصبی که در سایت زولا قرار دارد، نزدیک به ۱۰ مگابایت است در حالی که حجم نهایی بازی زولا به مراتب از این مقدار بیشتر است. بنابراین سعی کنید در زمانی به نصب بازی بپردازید که از عدم قطعی اینترنت اطمینان دارید.

نکته دیگر این است که فایل های بازی در همان محلی دانلود می شوند که فایل نصبی قرار دارد. بنابراین از ابتدا به محل نصب بازی خود بیاندیشید و یک درایو که فضای خالی کافی دارد را برای آن انتخاب کنید. پیشنهاد می شود یک پوشه با نام zula ایجاد کنید تا کلیه فایل های مربوط به بازی در این پوشه قرار بگیرد.

مرحله سوم: ساخت اکانت

سومین و شاید مهمترین مرحله ساخت اکانت در بازی zula است. اگر روی فایل نصبی و بخش ثبت نام کلیک کنید، به سایت بازی منتقل می شوید. در سایت بازی زولا باید اطلاعات را مانند تصویر زیر تکمیل کنید تا ثبت نام شما انجام شود:

آموزش ساخت اکانت در بازی زولا

آموزش ساخت اکانت در بازی زولا

در شرایط فعلی اولین قدم برای ساخت اکانت در بازی zula وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور است. یک نام کاربری مناسب و یک رمز عبور مطمئن برای خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه تازه به نصب بازی اقدام کرده اید، نام کاربری و رمز عبور خود را در محلی امن یادداشت کرده یا روی سیستم ذخیره کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، تیک پذیرش مقررات بازی زولا را بزنید. (مطابق تصویر فوق. عدد ۳) پس از آن به صفحه دیگری وارد می شوید که باید اطلاعات تکمیلی را وارد نمایید. دقت کنید که ایمیل و شماره تلفنی که در قسمت ثبت نام وارد می کنید صحیح باشد. چراکه اگر به هر دلیلی بخواهید از پشتیبانی بازی کمک بگیرید، رمز عبور خود را به دلیل فراموشی و… تغییر دهید، و به دلایل دیگر، این کار از طریق ایمیل و شماره تلفن همراهی که وارد می کنید ممکن است. پس اگر ایمیل یا شماره همراه واقعی خودتان را وارد نکنید، یا در وارد کردن آن دقت کافی را نداشته باشید، به مشکل خواهید خورد.

حتما بخوانید

آموزش ارتقاء سطح اسلحه در بازی زولا + تصاویر

مرحله چهارم: ورود به بازی زولا

پس از اتمام نصب و ساخت اکانت، برای ورود به بازی روی لانچر زولا کلیک کنید. معمولا در این مرحله دو حالت پیش می آید:

حالت اول: بررسی اطلاعات کاربر

اگر مطابق تصویر زیر با حالت بررسی اطلاعات کاربر روبرو شدید، تنها باید چند دقیقه صبر کنید تا اطلاعات اولیه شما توسط بازی بررسی شده و مورد تأیید قرار گیرد.

اجرای لانچر زولا برای ورود به بازی

اجرای لانچر زولا برای ورود به بازی

حالت دوم: آپدیت بازی

بازی زولا هرچند وقت یکبار برای رفع مشکلات یا گسترش بازی آپدیت می شود. اگر مطابق تصویر زیر بازی در حال آپدیت شدن بود دقت داشته باشید اینترنت شما در حین دانلود فایل های آپدیت قطع نشود:

آپدیت بازی زولا

آپدیت بازی زولا

پس از بررسی اطلاعات کاربر و آپدیت احتمالی با تصویر زیر مواجه می شوید:

ورود به بازی زولا

ورود به بازی زولا

در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام انتخاب کرده بودید را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات وارد بازی می شوید و می توانید از انجام آن لذت ببرید. در بازی زولا انواع بازی های فردی و تیمی وجود دارد که با ورود به حالت های مختلف بازی و سرورهای گوناگون می توانید به بازی بپردازید.

حتما بخوانید

چیت چیست و چگونه با چیترهای بازی زولا مقابله کنیم؟

نکته مهم برای نصب بازی زولا: بررسی مشخصات سیستمی

نکته مهمی که برای نصب بازی زولا باید به آن توجه کنید، بررسی مشخصات سیستمی است. با این شرح که سیستم شما باید قابلیت سخت افزاری اجرای بازی را داشته باشد. مشخصاتی که بازی زولا نیاز دارد مطابق تصویر زیر است:

سیستم مورد نیاز بازی زولا

سیستم مورد نیاز بازی زولا

برای اینکه مشخصات سیستم خود را ببینید،

کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. روی My PC کلیک راست کنید.
۲. گزینه Properties را انتخاب نمایید.

مشاهده مشصخات سیستم حالت اول

مشاهده مشصخات سیستم حالت اول (منبع: mizbanfa.net)

فراموش نکنید که پوشه بازی زولا را در آنتی ویروس خود ایمن سازی کنید تا احیانا فایل های بازی قرنطینه یا حذف نشوند. (اینجا را ببینید: ایمن سازی بازی در آنتی ویروس) همچنین در نظر داشته باشید که ابزارهایی مانند چیت انجین، چیت آنلاین و… در هنگام اجرای بازی فعال نباشد. چراکه ممکن است سیستم امنیت بازی (بتلای) اکانت شما را مشکوک گزارش کند و به راحتی بن شوید.

نرم افزارهای پیش نیاز بازی زولا

برای اجرای بازی زولا مانند دیگر بازی های کامپیوتری، پیش نیازهایی وجود دارد و نرم افزارهای خاصی باید روی سیستم شما نصب باشد. پارسی‌گیمز در پاسخ به سوال نرم افزار های مورد نیاز برای نصب بازی کدام اند؟ نوشته است:

  • آخرین نسخه درایور کارت
  • دایرکت ایکس Directx
  • نرم افزار ++Microsoft Visual C
  • نرم افزار Microsoft .NET Framework
  • نرم افزار Nvidia PhysX: در بازی هایی که ارور physxloader.dll باید از این نرم افزار استفاده کنید.
  • نرم افزار openAL : در بازی هایی که ارور Openal32.dll باید از این نرم افزار استفاده کنید.
  • نرم افزار XNA Framework Redistributable : ارور خاصی نداره ولی این نرم افزار جز یکی از حیاتی ترین نرم افزار ها برای اجرای بازی ها هست.

حتما بخوانید

طلای رایگان بازی زولا! + تصاویر

نکات مهم برای انجام بازی زولا

در انتهای این مطلب بعضی از نکات مهمی که برای انجام بازی زولا می تواند به بازیکن کمک کند را مرور می کنیم:

۱. برای حرفه ای شدن عجله نکنید. هیچ بازیکنی در شروع کار حرفه ای نیست. با گذشت زمان بازی را یاد می گیرید و می توانید بهتر بازی کنید. خودتان را در شروع بازی با بازیکنان حرفه ای زولا مقایسه نکنید. هیچ بازیکنی در شروع بازی حرفه ای نیست و به مرور و با تمرین و بازی کردن بهتر می شود.

۲. برای داشتن سلاح و کارت های بازی طمع نکنید. بسیاری از سلاح های بازی زولا را می توانید با امتیاز رایگان بازی به دست آورید. همینطور کارت های زیادی هستند که توسط خود بازی هدیه داده می شوند یا با zp قابل خریداری است. بنابراین برای به دست آوردن سلاح و کارت های مورد علاقه‌تان عجله نکنید. اگر مدتی به انجام بازی بپردازید همه چیز دستتان می آید و اگر بنا دارید برای انجام این بازی هزینه کنید، پول‌تان را هدفمند خرج خواهید کرد.

۳. خطر بزرگ: چیت و ابزار تقلب! به هیچ وجه دنبال چیت و ابزار تقلب (مانند دیدن بازیکنان از پشت دیوار و…) نروید. چیت زدن همان و بن شدن اکانت همان! در واقع چیت زدن یعنی از دست دادن اکانت با همه زحماتی که برایش کشیده اید. بنابراین به هیچ وجه دنبال تقلب نباشید. چراکه جدای از بحث قانونی، از لحاظ اخلاقی نیز کار درستی نیست و fairplay حکم می کند جوانمردانه بازی کنید.

۴. اگر با پیغام خطایی مواجه شدید این لینک را ببینید: رفع مشکلات بازی زولا (zula)! اگر سوال یا مشکلی داشتید از مطالعه مطلب ذکر شده و نیز دیدن نظرات کاربران می توانید پاسخ یا راهکار رفع آن را بیابید. همینطور اگر در بخش نظرات (اینجا) بنویسید در کنار شما خواهیم بود و در حد توان کمک می کنیم.

۵. به دنبال تبادل و معامله در بازی زولا نباشید! بسیاری از پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی که در رابطه با انتقال و خرید و فروش تجهیزات بازی زولا فعالیت می کنند رسما «کلاهبردار» هستند و به سادگی اکانت را از دست می دهید. اعتماد به واسطه (به جز موارد معدود و اندک) یعنی دادن اکانت به شیادانی که آنرا در بازار سیاه به قیمت ارزانی به فروش می رسانند. بنابراین به هیچ وجه به فکر خرید و فروش نباشید و نیاز خود را از طریق فروشگاه بازی برآورده کنید.

۶. رمز عبور و نام کاربری خود را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهید! همانطور که بازی و تیم پشتیبانی زولا بارها هشدار داده است، و نیز هنگام نصب بازی زولا مشاهده کرده اید، حتی تیم پشتیبانی بازی هم هیچگاه نام نام کاربری و رمز عبور شما را نمی پرسد! بنابراین هر صفحه ای با عنوان قرعه کشی، سلاح رایگان، سکه رایگان و… این اطلاعات را از شما بخواهد، بدون شک کلاهبرداری است!

۷. به صفحات غیر رسمی و تبلیغاتی اعتماد نکنید. اخبار و اطلاعات بازی زولا صرفا از طریق پیج رسمی بازی در اینستاگرام و کانال رسمی تلگرام این بازی منتشر می شود. سایت بازی زولا و سایت سرگرمی نیز برای ارتباط با کاربران فعال هستند. بنابراین به صفحات دیگر اعتماد نکنید. البته مقالات، نقد و بررسی ها، آموزش و… استثنا بوده و می توانید از آنها بهره ببرید.

در رابطه با بازی زولا هر نقطه نظری دارید با ما در میان بگذارید. امیدواریم از این مطلب بهره لازم را برده باشید. از اینکه با پارسی‌گو همراه هستید متشکریم و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *