نقد و بررسی بازی mist survival + تصاویر

معرفی بازی mist survival (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

بازی mist survival یکی از بازیهای ژانر ترس و بقا است که در آن باید علاوه بر مقابله با موجودات زامبی مانند، با دیگر بازمانده ها نیز مقابله کنید! همچنین می توانید از طریق شکار و کشاورزی غذا به دست آورید.

بازی mist survival بازی ترسناک ژانر بقا جهان باز

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی mist survival یکی از بازیهای ژانر ترس و بقا است که در آن باید علاوه بر مقابله با انسانهای آلوده شده، با دیگر بازمانده ها نیز مقابله کنید! اگر به دنبال بازیهایی در ژانر بقا می گردید، و نیز از بازی هایی مانند the forest، سری resident evil، بازی DayZ، بازی state of decay یک و دو و… لذت می برید، بدون شک به این بازی نیز علاقه پیدا خواهید کرد. پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازی مهیج و جذاب آشنا شوید:

خلاصه بازی در سایت های دانلود بازی mist survival

در سایت هایی که بازی mist survival را برای دانلود کاربران قرار داده اند، معرفی کوتاهی از بازی وجود دارد. در ادامه این معرفی را مرور می کنیم: به نوشته download.ir بازی Mist Survival یک بازی تک نفره در سبک جهان باز و بقاء می باشد. شما از شیوع ویروس در امان خواهید بود و باید با ذخیره مواد غذایی، پیدا کردن پناهگاه و حفاظت از خود در برابر حیات وحش، راهزنان و موجودات آلوده، زنده بمانید.

شما همچنین می توانید به بازماندگان دیگر کمک کنید و بازماندگان را برای پیوستن به اردوگاه خود دعوت نمایید. پلیر تاری عجیبی را تجربه خواهد کرد که هرزمانی می تواند اتفاق بیفتد، محيط غبارآلود متراکم با حوادث خاصی همراه است. افرادی که آلوده و جهش یافته اند قادرند در شب و یا زمانی که نور آفتابی وجود ندارد از پناهگاه های خود خارج شوند، به این معنی است که آنها می توانند در حالی که مه همه جا را پوشش می دهد، شما را شکار کنند.

حتما بخوانید

معرفی بازی The Forest جنگل! (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

بازی Mist Survival یکی از بازی های سبک بقاء و جهان باز است که توسط کمپانی Rati Wattanakornprasit طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم PC ساخته شده است. از دیگر امکانات بازی Mist Survival می توان به: یک بازی تک نفره و گاهی سخت برای بقا، دارای آب و هوای پویا و سیستم چرخش روز و شب، امکان ساخت انواع کارهای دستی برای محافظ از دشمنان موجود در بازی، امکان ساخت اردوگاه و کنترل NPC یا غیر بازیکن ها در بازی، امکان دامپروری، سیستم تجهیزات لباس و اسلحه، امکان دفاع از اردوگاه و زمین های کشاورزی با کمک اسلحه ها و تله ها و همچنین غیر بازیکن ها، قابلیت بازی به صورت مخفی کاری برای دیده نشدن ماقبل دشمنان، دارای انواع بیماری ها و زخم ها، ساخت ژنراتور و انواع لوازم برقی و تولید برق و… اشاره کرد. 

نمایی از بازی ترسناک mist survival

نمایی از بازی ترسناک mist survival

ویژگی های بازی Mist Survival (جهان باز با قابلیت ساخت انواع تجهیزات!)

بازی Mist Survival به سبک اکشن و جهان آزاد طراحی شده است. شما در این بازی مانند اکثر بازی های جهان آزاد، باید برای بقا تلاش کنید و سعی کنید که زنده بمانید. داستان این بازی یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن می باشد. به نوشته سوخت گیم داستان بازی Mist Survival مربوط به افرادی می شود که درگیر ویروس شدند و اکثر این افراد از بین رفته اند، اما افرادی که باقی ماندند تبدیل به موجوداتی آدمخوار شدند و شما باید به عنوان یک شخص که درگیر این ویروس نشده و اتفاقی برایش نیفتاده است، تلاش کنید تا موجودات پیش روی خود را از بین ببرید.

در بازی Mist Survival تمام تمرکز شما بر روی از بین بردن نخواهد بود، بلکه در برخی از موارد شما باید با استفاده از همکاری و تعامل دیگران، برای بقا بجنگید. آب و غذا دو عنصر اصلی برای بقای شما در این بازی می باشند که باید حتما از آن ها به موقع استفاده کنید. شما می توانید سلاح های مختلفی را در این بازی پیدا کنید و از آن ها برای از بین بردن دشمنان تان استفاده کنید.

نمایی از پناهگاه در بازی mist survival

نمایی از پناهگاه در بازی mist survival

نقد و بررسی بازی mist survival

از نقاط ضعف این بازی می توان به گرافیک نه چندان رضایت بخشش اشاره کرد؛ اما لازم به ذکر است که گرافیک نه چندان مناسب بر روی گیم پلی آن تاثیر بسیار کمی داشته است و این بازی از گیم پلی بسیار خوب و درگیرانه ای برخوردار خواهد بود.

گفتیم که Mist Survival یک بازی در سبک بقا است. شما در این بازی، در دنیایی قرار می گیرید که به دلیل شیوع ویروسی ناشناخته آلوده شده است. مانند یک انسان واقعی باید گرسنگی و تشنگی خود را برطرف کنید، خود را از شر حیوانات و موجودات آلوده شده حفظ کنید و از طرف دیگر با بازمانده های دیگر نیز برای بقا مبارزه کنید! در این بازی حتی استراحت کردن نیز مهم است و اگر شما بیش از حد بیدار بمانید و کار کنید، خسته می شوید و کارایی خود را از دست می دهید! همینطور اگر از برکه هایی که وجود دارد آب تصفیه نشده بخورید مسموم می شوید! پس به نظر می رسد این بازی تا اینجا بتواند نظر گیمرهایی که به سبک بقا علاقه دارند را به خود جلب کند!

حتما بخوانید

معرفی بازی DayZ + عکس

از قابلیت ها و ویژگی های جذاب Mist Survival این است که شما می توانید بعضی از افرادی که توسط بازمانده ها اسیر شده اند را آزاد کنید و آنها را به پناهگاه خود بیاورید. به این ترتیب اردوگاه خود را تشکیل می دهید! اسیرانی که به دست شما آزاد بشوند به شما کمک می کنند تا پناهگاه خود را گسترش داده و ایمن کنید! آنها همچنین رازهایی از بازی را برای شما بازگو می کنند و مأموریت های مختلفی را به بازی اضافه می کنند.

kate یکی از اسیر شده ها توسط راهزنان در بازی mist survival

kate یکی از اسیر شده ها توسط راهزنان در بازی mist survival

در این بازی جذاب معدن نیز وجود دارد و شما برای ساخت بعضی از تجهیزات، باید به معدن بروید و فلزات مورد نیاز خود را استخراج کنید. در حال حاضر در بازی دو معدن وجود دارد. یک معدن فقط مواد لازم اولیه را به شما می دهد، اما معدن دیگر که سولفور مورد نیاز فقط در آنجا یافت می شود، نقطه قوت دیگری از بازی است!

در معدن مذکور موجودی به نام berserker وجود دارد که به نوعی غول بازی محسوب می شود! berserker بسیار قدرتمند است و به سادگی از کشته نمی شود. برای مقابله با این موجود مخوف و ترسناک باید هم حسابی مجهز باشید و هم حساب شده پیش بروید!

کاراکتر مخوف berserker در بازی mist survival

کاراکتر مخوف berserker در بازی mist survival

در مطلب جداگانه ای به معرفی berserker خواهیم پرداخت، اما به طور خلاصه باید گفت او از معدنی که سولفور دارد محافظت می کند و برای رسیدن به بخش انتهایی معدن، حتما با این موجود مخوف روبرو خواهید شد!

در مجموع این بازی نقاط قوت فراوانی دارد و با توجه به اینکه هنوز نسخه نهایی آن ارائه نشده است، استریمرها و گیمرهای معروف دنیا امیدوارند نقاط ضعف فعلی در نسخه نهایی و آپدیت های بعدی مرتفع شود.

از نقاط ضعف بازی mist survival نیز می توان به مواردی چون گیر کردن اسیرهای آزاد شده به یکدیگر، ضعیف بودن هوش موجودات آلوده شده یا Infected و… اشاره کرد. پس از گذشت چند روز از بازی و با آزاد کردن اسیرها، قطعا شاهد صحنه هایی عجیب خواهید بود! مثلا شخصیت های آزاد شده را معلق بین زمین و آسمان می بینید، بعضی از آنها ممکن است در ورودی پناهگاه گیر کرده باشند که نه اجازه ورود شما را به داخل پناهگاه می دهند و نه خودشان می توانند حرکت کنند!

حتما بخوانید

معرفی بازی State of Decay + نقد و بررسی

مورد دیگری که از نقاط ضعف بازی به شمار می رود، گیر کردن Infected، خرس و حتی berserker به فنس و وسایل ساختی در بازی است! به عنوان مثال اگر شما در ورودی پناهگاه خود، یا جلوی پنجره ها فنس بسازید، اینفکتدها نمی توانند آنرا خراب کنند! حتی این فنس های کوچک می تواند جلوی موجود با عظمتی چون berserker را هم به سادگی بگیرد و اگر بازیکن آنرا در جای مناسبی بسازد می تواند با ساده ترین وسیله بازی یعنی نیزه چوبی نیز این غول ترسناک را از پا در آورد!

از دیگر نقاط ضعف بازی نیز نکاتی است که پلیرهای مبتدی به راحتی می توانند از آن سوء استفاده کرده و با آن تجهیزات و امکانات نامحدود به دست آورند. به عنوان مثال منابع ساخت و ساز مانند ماشین هایی که با از بین بردن آنها مواد اولیه به دست می آید، با هر بار خارج شدن و وارد شدن به بازی سر جای خود هستند! و به این ترتیب با چند بار خارج شدن و وارد شدن، می توان منابع نامحدودی را به دست آورد.

حتما بخوانید

معرفی بازی رزیدنت اویل زیرو و Resident Evil Zero HD

مورد دیگر مواد معدنی و سنگ هایی است که در معدن وجود دارد. این مواد نیز با هر بار خارج شدن و وارد شدن، دوباره وجود دارند و عملا حس جذابیت و ترس از کمبود منابع را از بین می برند!

نمایی از بازی mist survival

نمایی از بازی mist survival

mist survival بازی جهان باز و ترسناک ژانر بقا

اما از نقاط قوت بازی نیز همانطور که اشاره شد می توان به نقشه بزرگ و جذاب بازی اشاره کرد. در این بازی ساختمان های زیادی وجود دارد که بازیکن می تواند به دلخواه خود یکی از آنها را به عنوان پناهگاه انتخاب کند. قدرت ساخت و ساز در این بازی نیز از دیگر نقاط قوت آن است.

در بازی mist survival شما می توانید در محل مناسبی پناهگاه خود را احداث کنید. و پس از ساخت دیوار و دیگر تجهیزات اولیه، می توانید در پناهگاه خود کشاورزی کنید. یا حتی پرورش مرغ و جوجه راه بیاندازید! همچنین شکار کردن حیوانات نیز از دیگر نقاط قوت بازی است و بازیکن می تواند به شکار آهو و گوزن و خرس بپردازد.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “معرفی بازی mist survival (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

  1. سامان گیمیر

    من تازه این بازی رو نصب کردم. واقعا ترسناک و جذاب هست. منظورم ترس از زامبی ها نیست. بلکه می ترسم غذا و آب تمیز تموم کنم و همیشه از این نگرانم! بازی خوبیه حتما تجربش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *