چرا نباید از چیت استفاده کنیم و چطور با چیترهای بازی زولا مقابله کنیم؟

چیت چیست و چگونه با چیترهای بازی زولا مقابله کنیم؟

چیت ابزار تقلب است و در بازی زولا هم بضعی از بازیکنان از چیت استفاده می کنند. در این مقاله آموزش مقابله با چیترهای بازی زولا ارائه شده است.

آموزش مقابله با چیترهای بازی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از معضلاتی که پلیرهای بازی زولا با آن مواجهند، وجود چیترها در بازی است. چراکه یک چیتر و متقلب، می تواند یک بازی کامل را تقریبا نابود کند! در این مقاله به قلم امیرحسین میرکاظمی با محوریت چیت و استفاده از آن، نحوه مقابله با چیترهای بازی زولا آموزش داده شده است. با ما همراه باشید:

چیت و ابزار تقلب در بازی زولا

با سلام و عرض ادب خدمت مخاطبان پارسی گو. موضوع مقاله استفاده نادرست و نابجا از ابزار تقلب در بازی های آنلاینی مثل زولا به نام چیت است.

  • عواقب استفاده از چیت چیست؟
  • آیا برای پلیر های دیگر بازی زولا خوشایند است که ما از چیت استفاده کنیم؟
  • چرا بعضی از پلیرها از چیت استفاده می کنند؟

چیت ابزاری است که برخی از پلیر های بازی های آنلاین از آن به عنوان قوی تر شدن و خودنمایی و اینکه نشان بدهند من از همه قوی تر هستم از چیت استفاده می کنند.

غالبا آن دسته از آدم های خودخواه از چیت استفاده می کنند.هر وقت در بازی زولا پلیری را می بینید که یک دفعه شما را از پشت دیوار می زند شک نکنید که چیتر است.چرا؟زیرا کاملا واضح است که چیتر ها حریف را از پشت دیوار می بینند و می زنند.

اگر پلیر با تجربه ای باشید و با همه نقشه های بازی زولا آشنایی داشته باشید می دانید که زولا کاملا از بازی کانتر ایده گرفته شده و نقشه های آن کمی با کانتر فرق دارد.پلیر های بازی زولا اکثرا جوانمردانه بازی می کنند.

چیتر ها فقط برا نفع خودشان زولا بازی می کنند و میخواهند به اصطلاح تو چشم بازیکنان دیگر باشند و بگویند من از همه قوی تر هستم.

نحوه اعتراض و مقابله با چیترهای بازی زولا

نحوه اعتراض و مقابله با چیترهای بازی زولا

طریقه گزارش چیترها در بازی زولا

وقتی وارد بازی شدید با زدن دکمه اِسک یک منو باز میشود مثل شکل زیر:

با زدن گزینه اعتراض چند منوی دیگر باز می شود به نام:

  1. مشکوک
  2. فحاشی
  3. چشم پوشی

شما باید برای گزارش چیتر ها گزینه مشکوک را بزنید.

انتخاب گزینه مشکوک برای چیترهای بازی زولا

انتخاب گزینه مشکوک برای چیترهای بازی زولا

بعد از زدن این گزینه لیست افراد می آید و فردی که از چیت استفاده می کند را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فرد یک منوی چت باز می شود. در آنجا بنویسید این فرد از چیت استفاده میکند تا بازی اکانت او را بن کند.

گزینه های دیگر مثل فحاشی برای بن کردن افراد فحاش استفاده می شود و به همین شکل که توضیح دادم است. و گزینه چشم پوشی برای ساکت کردن فرد است. مثلا چت کردن او نشان داده نمی شود و همینطور پیام های رادیویی آن فرد برای شما نشان داده نمی شود.

اعتراض و گزارش خود را برای مقابله با چیترهای بازی زولا در این باکس بنویسید

اعتراض و گزارش خود را برای مقابله با چیترهای بازی زولا در این باکس بنویسید

همانطور که گفتم (چیت) ابزار تقلب بازی هاست.استفاده از چیت باعث آزار رساندن به پلیر ها می شود. اغلب افرادی که با استفاده از چیت اول می شوند و همیشه می توانند با استفاده از چیت گان ها و چیز های دیگر بازی را بخرند در حقیقت پلیر نیستند.

زولا بازی است که شما باید خودتتان سعی کنید که ضریب را بالا ببرید و خودتان برای خودتان خرج کنید و بتونید با جوانمردانه بازی کردن بهترین پلیر شوید.

عواقب استفاده از چیت:

  • بن شدن اکانت
  • مورد فحاشی قرار گرفتن توسط پلیر های دیگر بازی
  • عواقب ناخوشایند دیگر

پلیر های خوب و با استعداد هیچ وقت نمی توانند ناجوانمردانه بازی کنند و از ابزار های تقلب مثل چیت استفاده نمی کنند. زیرا آنان معتقدند که بازی های آنلاین برای سرگرمی ساخته شده است نه برای تقلب.

استفاده از چیت یعنی ناجوانمردی و تخلف. مقابه با چیترهای بازی زولا

استفاده از چیت یعنی ناجوانمردی و تخلف. مقابه با چیترهای بازی زولا

چیتر ها فکر می کنند که اگر از چیت استفاده کنند می توانند خودشان را به دیگران نشان بدهند…درصورتی که چنین نیست و برعکس این عمل است.نه تنها استفاده از چیت شما را از بازی محروم می کند و موجب آزار و اذیت پلیر ها می شد بلکه مورد تمسخر و اینکه پلیر ها بگویند بازی بلد نیست و از چیت استفاده می کند هم می شوند.

اگر نمی توانید خوب بازی کنید یک دوست در بازی زولا پیدا کنید و با آن تک به تک بازی کنید و به او بگویید به شما بازی را یاد دهد به جای اینکه از چیت استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت چیت یک بد افزار است. زیرا هم پلیر ها را آزار می دهد و هم موجب محرومیت از بازی می شود. من پیشنهاد می کنم برای اینکه دیگر از چیت استفاده نکنید بازی های کانتر گوشی یا کانتر پی سی را بازی کنید. زیرا هم باعث بهتر شدن بازی شما در زولا می شود و هم جوانمردانه بازی می کنید و کسی هم از این طریق مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرد.

البته می توان گفت چیت زدن هم دلایل خودش را دارد. ما نمی توانیم به هر کس که از چیت استفاده می کند به او فحش دهیم یا او را مسخره کنیم. هر کس که از چیت استفاده می کند فقط می توانیم او را بن کنیم. نه به او فحش دهیم و او را مورد تمسخر قرار دهیم.

چیت رایگان بازی زولا هک رایگان بازی زولا طلای رایگان بازی زولا

چیت رایگان بازی زولا هک رایگان بازی زولا طلای رایگان بازی زولا

البته این را هم باید بگم که من مورد دیدم که یک فرد چیتر رو اعتراض زدم اما اور ا بن نکردند و هنوز با چیت بازی می کند! بعضی مواقع ادمین بازی زولا چیتر ها را بن نمی کند. که آن هم دلایل خودش را دارد و ما از آن بی خبریم!

البته هر چه زمان میگذرد چیتر کمتری در بازی زولا دیده می شود…این به این معناست که هم زولا طرفداران بیشتری پیدا می کند و هم اینکه هیچ کس مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرد.

پیشنهاد می کنم سایت هایی که شما را وادار به استفاده از چیت می کنند چه چیت پولی و چه چیت رایگان هرگز گول آن ها را نخورید زیرا هر فرد مورد اعتماد بازی زولاست و هیچ کس نباید از چیت استفاده کند.

مقالات دیگر امیرحسین میرکاظمی در پارسی گو:

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
نویسنده: امیرحسین میرکاظمی
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

13 دیدگاه در “چیت چیست و چگونه با چیترهای بازی زولا مقابله کنیم؟

  1. رحمت

    سلام.
    دوست عزیز.
    منظورت از الکی بن شدن چیه؟
    فکر می کنی یه مشت آدم اونجا نشستن یکی یکی اکانت ها رو بن می کنن؟
    فکر می کنی انسان مسئول بن کردن چیترهاست؟ که اشتباه کنه؟
    نه دوست من!
    این فقط یه نرم افزاره!!
    نرم افزار بتلای.
    طبعا نرم افزار هم انسان نیست که خطا داشته باشه.
    کاملا دقیق، به روز، ساعت و دقیقه دفعات چیت شما رو ثبت می کنه و از یه حدی که بگذره، توی بازه های زمانی دوره ای، اکانت چیترها بسته میشه.
    دوست من.
    تا حالا فکر کردی وقتی چیت استفاده می کنی، بقیه چه حسی پیدا می کنن؟
    اونایی که اومدن تا جوانمردانه بازی کنن؟
    می دونی چقدر لعنت و نفرین میاد پشت سر چیترها؟
    هدفتون از چیت زدن چیه؟
    به جای اینکه تمرین کنید، کیفیت و سطح بازیتون رو ببرید بالا، میرید دنبال چیت؟
    چطور ۹۹ درصد پلیرها دارن سالم و کاملا جوانمردانه بازی می کنن اما یه درصد میرن دنبال یه جور خلاف کاری در بازی؟
    می دونستی که به قول معروف «تخم مرغ دزد شتر مرغ دزد میشه»؟
    می دونستی که اگر کسی توی یه بازی ساده، که همه دارن جوانمردانه بازی می کنن، بره دنبال چیت، همین آدم قابلیت اینو داره که فردا تو جامعه یه خلاف بزرگتر انجام بده؟
    بازی زولا و مسئولینش، اینهمه زحمت کشیدن، و یه بازی ایده آل و درجه یک با ترجمه و کلی زحمت برامون فراهم کردن. بچه ها هم ۹۹ درصد فیرپلی و کاملا اخلاقی و سالم بازی می کنن. اما بعضی ها میرن دنبال تقلب!
    می دونی اگر مقالات روانشناسی رو مطالعه کنی، اونایی که همیشه دنبال تقلب هستند، چه تو درس و امتحان، چه تو بازی و… می بینی که تو زندگیشون خلأ داشتن؟
    کمبودها با تقلب جبران نمیشه…
    همه دوستانی که چیت زدن و بن شدن:
    ۱. یه اکانت جدید بسازید.
    ۲. مثل اکثر بازیکنان، جوانمردانه بازی کنید.
    ۳. به هیچ وجه به چیت های مختلف اعتماد نکنید.
    بعضی از چیت ها با قیمت خیلی ارزون و بعضا رایگان ارائه میشن.
    می نویسه غیر قابل شناسایی!
    ولی دوستان؛ بتلای بازی هم مدام به روز میشه…
    چیت زدن عاقبت خوشی نداره و همه چیزتون رو از دست میدید!
    از طرف دیگه بقیه رو هم اذیت می کنید. این از نظر اخلاقی درست نیست…
    پس بیاید «جوانمردانه» بازی کنیم!
    بن شدن توسط انسان صورت نمی گیره. نرم افزار اکانت های متقلب رو بن میکنه. پس بیخود بحث خطای انسانی رو مطرح نکنید.
    با خودتون صادق باشید…
    ممنون

    1. farhad

      جناب اتفاقا همون سیستم بتل ای که گفتی از صدتا انسان هم بیشتر خطا میکنه و خودش ساخته دست انسان هستش بنده یک ویروسی روی کامپیوترم بود که یه سری فایل های اجرایی رو ویروسی کرده بود که هیچ ربطی هم به چیت و … این داستانا نداشت اما بتل ای اون روبه اشتباه تو همین اپدیت اخری هم چیت شناسایی کرده بود و… کلی ضرر بهم خورد حالا هم خوده زولا هم بهم گفت گاهی اشتباه میکنه و در دست پیگیریه اون وقت شما میگی اشتباه نمیکنه؟

      1. رحمت

        آقا فرهاد. اگر بن شدی خودت میدونی و بازی هم می دونه که چیت زدی. من نگفتم نرم افزار اشتباه نمی کنه. از روز روشنتره که هر نرم افزاری احتمال خطا داره!
        چند سوال:
        ۱. فکر کردی چرا وقتی از چیت استفاده می کنی فوری بن نمیشی؟ یه مدت طول می کشه؟ مثلا دو هفته یا یک ماه؟ علتش اینه که گزارش های متعدد بتلای ثبت بشه. بتلای کارش بن کردن نیست. فقط و فقط ثبت می کنه. این مسئولان زولا هستند که با توجه به گزارش های بتلای بازی بن می کنن. علت اینکه به چیترا زمان داده میشه و بعد از یه مدت بن میشن دقیقا همینه که چندین گزارش دقیق، به روز و ساعت و ثانیه ثبت بشه و فوری با یه گزارش بن نکنن.
        ۲. این چیزی که شما نوشتی، یعنی ویروسی که فایل های اجرایی رو دچار اشکال کنه، طبعا روی فایل های اجرایی بازی هم اثر داره. من مدتها قبل درباره چیت تحقیق کردم. پشتیبانی فنی بازی هم به اندازه کافی اطلاع دارند. بدیش اینه شماها فکر می کنید هیچکس هیچی نمی دونه و فقط شما همه چی دونید! خیر. اینجوری نیست. اگر ویروسی باشه، که به این شدت روی فایلهای اجرایی اثر بگذاره، اونم به شکلی که بتلای بازی، شما رو چیتر ثبت کنه، یعنی چی؟ یعنی اون ویروس هوشمند، دقیقا اومده روی فایلهای اجرایی بازی نشسته، و بدون اینکه بقیه ویندوز شما یا فایلهای بازی دچار اشکال بشن، دقیقا عین چیت عمل کرده! چند درصد به نظرت خودت این فرضیه درست میاد؟ واقعا آدم میمونه چی بگه.
        ۳. نوشتی توی آپدیت آخری بهت ضرر خورده. خیر. دوست من. بن شدن کار یه روز و دو روز نیست. مطمئن باش بهت کلی زمان داده شده و بعد بن شدی… شک نکن. به این سادگی هم باز نمیشی. یا باید کلی خرج کنی و از طریق واسطه ها اکانت رو آزاد کنی (که معمولا نمی ارزه) یا باید قید اکانت رو بزنی
        ۴. دوست من. من هم از زولا، هم کانتر و هم چیت و ترینر سایر بازی ها به اندازه کافی اطلاع دارم. فکر نکن وقتی یکی مثل من، چون رشته و علایقم این بوده و رفتم یاد گرفتم و اطلاع دارم، اونوقت توی زولا یه مشت آدم نشستن که هیچی حالیشون نیست. این حرکتا به قول معروف کولی بازی هست.
        در آخر دو پیشنهاد:
        اول اینکه برو تیکت بزن و اعتراف کن که چیت استفاده کردی. بگو فکر نمی کردی و نمی دونستی بن میشی و خلافه. «حتما قید کن نمی دونستی» و بگو تکرار نمی کنی. اگر واقعا صادقانه اعتراف کنی، شاید بعد از ۶ ماه اکانت باز بشه. اونم به شرطی که واقعا برای اکانت خرج کرده باشی (حداقل بالای ۵۰۰ هزار). اما اگر از کسایی هستی که یه هزارتومنی هم تو بازی خرج نکردن برو قید بازی رو بزن.
        دوم یه اکانت جدید بساز و مثل بقیه فیرپلی و جوانمردانه بازی کن. به هیچ وجه توی هیچ مرحله ای از زندگیت دنبال تخلف و تقلب نرو که آخر و عاقبت نداره. این فقط یه بازی هست. جاهای دیگه زندگی هم همینه. توی امتحان تقلب کنی لو میری و آبرو ریزی میشه. تو جامعه تخلف کنی باز جرم محسوب میشه و مجازات داره. پس کاش عادت کنیم درست زندگی کنیم. سالم. زولا تمرین زندگی هست…
        اگر نیاز شد، من تصویر گزارشهای سیستم آنتی چیت کانتر رو میفرستم برای مسئولان پارسی گو که اگر صلاح دیدن منتشر کنن تا آدمایی مثل تو فکر نکنن با این بهانه که سیستم ویروسی شده، «اونم ویروسی که روی فایل های اجرایی اثر میذاره!!!!!» بن شدن. اگر اون ویروس رو هم شناسایی کردی و ویندوزت با وجود اون ویروس هوشمند هنوز زندس، تحقیق کن بگو اسمش چیه که به دنیای نرم افزار هم از این طریق کمک کرده باشی.
        می دونی اگر کسی یه ذره از نحوه کار بتلای و نرم افزارهای چیت اطلاع داشته باشه چقدر ادعات مضحکه؟ می دونی چی داری میگی؟ داری میگی یه ویروس هست که دقیقا نشسته روی فایل اجرایی بازی. هیچی رو خراب نکرده! و دقیقا عین چیت عمل کرده!! (رسما و عملا به هیچ وجه چنین چیزی امکان نداره. یا اصلا نمی دونی ویروس چیه یا خبر نداری چیت چه جوری کار می کنه) بتلای بازی اجازه ورود به بازی رو بهت داده و اون ویروس کذایی کاملا عین چیت عمل کرده و گزارش بتلای اونم نه یه بار! که چندین بار به این صورت ثبت شده!!! واقعا به معنی واقعی کلمه این بهانه خنده داره و بس. بی خیال بهانه شو. برو بگو نمی دونستی و تکرار نمی کنی شاید با تذکر مشکلت حل بشه و آن بن شی. تازه اونم بعد از شش ماه…
        (پارسی گو لطفا سانسور نکنید. کامل نشر بدید. باتشکر)

        1. BtBax

          آفرین مهندس
          عقده هات خالی شد؟ برو بینیم بابا دوتا مقاله خوندی شدی پروفسور
          اومده هی زور میزنه که بگه من متخصصم و فلان و فلان
          بازی ساختندبرای سرگرمی هر کبم به یک چیزی سرگرمه یکی به بازی جوانمردانه یکی هم یه چیت ولی یک چیژی
          چیترا غلط میکنن که از چیت استقاده کنن باید یک سرورو مخصوص چیترا بسان تا برن داخلش و چیت بزنن
          آقای بتلای لطفا اینقدر زور نزن چون کسی که چیتره این حرفهارو گش نمیده.

  2. وینستون

    چه فایده؟
    تو با این کارت اعصاب بقیه بچه هایی که سالم و جوانمردانه بازی می کنن خورد می کنی!
    می خوای مسئولین زولا رو اذیت کنی؟
    یا بقیه بازیکنا رو؟
    ضمن اینکه:
    فکر می کنی آدم (انسان) میشینه بن می کنه؟
    نه دوست من.
    نرم افزاره…
    اسمش هست بتلای
    دقیق به روز و ساعت و ثانیه چیت ها رو ثبت می کنه.
    می دونی چیت یعنی تقلب؟
    می دونی تقلب یعنی بی اخلاقی؟
    می دونی کسانی که متقلب باشن، قابلیت انجام هر خلاف دیگه ای رو هم دارن؟
    کسی که فقط به یه بازی دسترسی داره، وقتی توش تخلف و تقلب می کنه، اگر به بیت المال و چیزای دیگه دسترسی پیدا کنه، به نظرت درست عمل می کنه؟
    برگرد به بازی.
    اکانت بساز.
    جوانمردانه بازی کن
    و از بازی لذت ببر…
    اینجوری هیچ وقت پیشرفت نمی کنی.
    مثلا کلی وقت می ذاری بعد از یک ماه یا دو هفته بن میشی.
    باز از اول!
    در صورتیکه می تونی پیشرفت کنی.
    کارت جمع کنی.
    گان ارتقا بدی و از بازی لذت ببری…
    اونایی که از جوانمردانه بازی می کنن دقیقا همینجوری لذت می برن.
    برو خوش باش.
    ممنون

  3. BIT|GAMERZuLA

    سلام…چرا مقاله هتی دیگه ی منو برداشتین؟
    ی توصیح مختصر بدین براچی برداشتین؟
    مشکلی دارید با من؟
    من الان میخام مقاله های دیگه مو برای یکی دیگه بفرستم
    کووووووووووو
    چرا مقاله های منو برداشتین
    زودتر جواب بدین???
    مشکلتوم چیه با من؟
    من مقاله مینویسم فشار میاد بهتون؟
    منبع درامد دارم فشار میاد بهتون
    براچی برمیدارین؟
    هااااااان؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. مقالات منتشر شده در پارسی گو پس از انتشار حذف نمی شود. کافیست در قسمت جستجوی سایت اسم خوتان را جستجو کنید. لطفا قبل از «قضاوت» موضوع را با «دقت» بررسی کنید.
      فهرست مقالات شما:
      چیت چیست و چگونه با چیترهای بازی زولا مقابله کنیم؟
      https://parsigoo.com/?p=11937
      ارور language file not found در بازی زولا + راه حل
      https://parsigoo.com/?p=11871
      آموزش ارتقاء سطح اسلحه در بازی زولا + تصاویر
      https://parsigoo.com/?p=11803
      چگونه نسبت کشتن یا ضریب را در بازی زولا افزایش دهیم؟
      https://parsigoo.com/?p=11625
      امیدواریم پس از مدت زمانی کوتاه، مجددا شاهد انتشار مقالات شما در مجله پارسی گو باشیم.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *