آموزش حل ارور failed to initialize service: load error (577) بازی زولا:

رفع ارور ۵۷۷ بازی زولا battel launcher error 577

ارور ۵۷۷ یکی از ارورهای BattlEye بازی زولا است و در این مطلب آموزش حل ارور بازی زولا failed to initialize service: load error (577) یا ارور ۵۷۷ بازی‌زولا ارائه شده است.

ارور 577 بازی زولا failed to initialize service load error (577)

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از ارورهای بازی زولا، ارور ۵۷۷ است که مربوط به سیستم امنیت بازی زولا یا همان BattlEye است. در این مطلب رفع ارور ۵۷۷ یا battel launcher error 577 بازی زولا آموزش داده شده است. با ما همراه باشید:

رفع ارور ۵۷۷ در بازی zulla

بازی زولا یکی از بازی های شوتر آنلاین پرطرفدار ایرانی است که از سیستم امنیت BattlEye استفاده می کند. بعضی از کاربران به دلایل مختلف هنگام ورود به بازی از طریق این سیستم امنیت محدود می شوند و اجازه ورود به بازی را دریافت نمی کنند. یکی از ارورهای رایج سیستم امنیت بازی زولا ارور ۵۷۷ است که پلیر معمولا پس از اجرای لانچر بازی با این ارور مواجه می شود: failed to initialize service: load error (577) در ادامه راهکار رفع این ارور را ارائه کرده ایم.

در نظر داشته باشید سیستم BattlEye ممکن است به دلایل زیر اجازه ورود شما به بازی را ندهد:

  • استفاده از ابزار مخرب (هک بازی)
  • استفاده از چیت (انواع چیت)
  • استفاده از نرم افزارهایی که به بازی زولا ارتباطی ندارد، اما سیستم BattlEye آنرا مخرب تشخیص می دهد.
  • ویروسی شدن سیستم
  • ایجاد خرابی و اخلال در سیستم های امنیتی ویندوز

یک راه ساده که احتمال رفع ارور battel launcher error 577 یا ارور ۵۷۷ بازی زولا را می دهد، ری استارت کردن ویندوز است. پیش از اینکه راهکارهای ادامه مطلب را انجام دهید، یکبار سیستم خود را ری استارت کنید و برای ورود به بازی تلاش کنید. ممکن است در هنگام اجرای ویندوز و استفاده از اینترنت و… مشکلی به وجود آمده باشد که با ری استارت کردن ویندوز مرتفع شود. بنابراین ساده ترین راهکار ری استارت کردن ویندوز است. راهکار ساده دوم استفاده از یک سرویس اینترنت دیگر است. برای یک مرتبه برای ورود به بازی از سرویس اینترنت دیگری مانند نت تلفن همراه استفاده کنید. اگرچه به ظاهر اینکار توجیه چندانی ندارد، اما بارها مشاهده شده است که ارورهای سیستم امنیت آنلاین بازی زولا با تغییر سرویس اینترنت برای یک مرتبه مرتفع شده است.

راهکار اول: ویندوز را آپدیت کنید

یکی از مهمترین راهکارهای رفع ارور بازیها، به روز رسانی ویندوز است. در واقع شما با به روز کردن ویندوز اشکالات احتمالی و باگ های آنرا مرتفع می سازید. ممکن است برای انجام بازی مشکلاتی وجود داشته باشد که با به روز کردن ویندوز کاملا مرتفع شود.

ویندوز ۱۰ به طور خودکار آپدیت را انجام می دهد. اما اگر آنرا غیر فعال کرده اید، از طریق زیر دوباره آنرا فعال کنید:

  • وارد تنظیمات ویندوز ۱۰ شوید
  • سپس روی آیکون Update & Security کلیک کنید
  • در ادامه گزینه Windows Update را انتخاب کنید
  • در نهایت روی دکمه Check for updates کلیک کنید.

پس از انجام مراحل فوق، سیستم را ری استارت کنید و برای ورود به بازی تلاش کنید.

راهکار دوم: گزینه های امنیتی ویندوز را فعال کنید

پس از آپدیت ویندوز برای رفع ارور ۵۷۷ زولا گزینه های امنیتی ویندوزتان را فعال کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا بر روی منوی Start کلیک کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده گزینهUpdate and Security را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Windows Security را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی در پنجره ای که برایتاب باز میشود بر روی گزینه Virus & threat protection کلیک نمایید.
  • سپس گزینه Virus & threat protection settingsرا انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل فوق، سیستم را ری استارت کنید و برای ورود به بازی تلاش کنید.

آنتی ویروس Eset

آنتی ویروس Eset

استفاده از یک آنتی ویروس معتبر و اسکن کل سیستم

معمولا گیمرهای حرفه ای از آنتی ویروس های معتبر استفاده می کنند. چراکه برای آنها سالم و تمیز بودن سیستم و در امان ماندن از شر ویروس ها، تروجان ها و همه فایل های مزاحم و مخرب دیگر بسیار مهم و حیاتی است. اگر سیستم شما به هر دلیل ویروسی شود، در انجام بازیهای آفلاین هم ممکن است به مشکل بخورید. ممکن است فایل های بازی دچار اشکال و آلوده شوند و… روشن است که این امر در بازی های آنلاین هم ممکن است اتفاق بیافتد و مهمتر از آن اینکه سیستم امنیتی که در بازی های آنلاین وجود دارد، اجازه ورود شما به محیط بازی را با یک سیستم آلوده نمی دهد.

بنابراین برای رفع ارور ۵۷۷ بازی زولا یک آنتی ویروس مناسب نصب کنید. پیشنهاد ما استفاده از مجموعه Eset است. ESET Multi-Device Security و ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus و… گزینه های مناسبی به شمار می آیند.

پس از نصب آنتی ویروس آنرا به روز رسانی کنید. سپس کل سیستم خود را اسکن نمایید. پس از اتمام اسکن سیستم را ری استارت کنید و در نهایت برای ورود به بازی تلاش نمایید.

نکته: اگر یک آنتی ویروس انتخاب کردید که فایروال ندارد مطمئن شوید که فایروال ویندوز را فعال کرده اید.

برای روشن کردن آن، به Control Panel بروید، System and Security را انتخاب کنید، سپس Windows Defender Firewall و آن را روشن یا خاموش کنید.

حتما بخوانید

رفع مشکلات بازی زولا (zula)!

BattlEye و نرم افزارهای مشکوک

اگر موارد فوق را انجام داده اید، یعنی ویندوز شما آپدیت است؛ آنتی ویروس مناسب دارید، فایروال فعال است و سیستم شما به لحاظ امنیتی مشکلی ندارد، اما باز با ارور ۵۷۷ بازی زولا یا battel launcher error 577 مواجه می شوید، ممکن است نرم افزاری را نصب کرده باشید که سیستم امنیت بازی آنرا مشکوک یا مخرب تشخیص می دهد. به این منظور لیست نرم افزارهای نصب شده خود را بررسی کنید.

برای اینکار وارد کنترل پنل شده و گزینه programs را انتخاب کنید. از این بخش می توانید لیست نرم افزارهای خود را مشاهده کنید. اگر تا مدتی قبل ارور ۵۷۷ را مشاهده نمی کردید و برای ورود به بازی مشکلی نداشتید، ببینید کدام نرم افزار را در مدت اخیر نصب کرده اید. همان نرم افزار یا نرم افزارها را حذف نمایید. سیستم را ری استارت کنید و برای ورود به بازی تلاش نمایید.

نکته آخر: گزارش به تیم پشتیبانی بازی زولا

اگر با رعایت همه موارد فوق باز مشکل به قوت خود باقی است، وارد سایت زولا شوید. (zula.ir) وارد بخش پشتیبانی شوید و برای تیم پشتیبان بازی تیکت ارسال کنید. در قسمت توضیحات تیکت متن ارور دریافتی را بنویسید. همچنین قید کنید که ویندوز به روز است، فایروال فعال است، سیستم ویروسی نیست و باز با ارور ۵۷۷ مواجه می شوید. تیم پشتیبانی بازی مشکل را بررسی و مرتفع خواهد کرد.

بهترین راهکار حل ارور failed to initialize service: load error (577) به روز رسانی ویندوز است.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *