معرفی بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت Microsoft Flight Simulator:

معرفی بازی Microsoft Flight Simulator + تصاویر (شبیه ساز پرواز)

بازی Microsoft Flight Simulator یا بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت یک بازی خارق العاده و جذاب برای همه طرفداران بازی های شبیه ساز پرواز و علاقه مندان خلبانی است که توانسته تحسین منتقدان را به دست آورد.

معرفی بازی Microsoft Flight Simulator نقد و بررسی بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت

مجله اینترنتی پارسی گو: برای طرفداران بازیهای خلبانی و شبیه ساز پرواز، خبر انتشار بازی Microsoft Flight Simulator بسیار لذت بخش بود! چراکه با توجه به معرفی این بازی و اخباری که درباره آن منتشر می شد، مشخص بود که مخاطب با یک بازی بسیار حرفه ای، لذت بخش و جذاب روبرو می شود. در این مطلب به معرفی اجمالی بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

معرفی بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت

بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت با نام Microsoft Flight Simulator یکی برترین و پرطرفدارترین بازی های شبیه‌ساز خلبانی و پرواز با انواع هواپیماها است. در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی این بازی زیبا و البته پرطرفدار پرداخته ایم.

اطلاعات مهم بازی شبیه ساز پرواز

  • زبان بازی: دارای ۱۳ زبان رسمی مختلف
  • تاریخ انتشار نسخهٔ کامل (بجز آپدیت ها): ۱ اکتبر ۲۰۲۱
  • ژانر بازی: شبیه‌سازی، پرواز با هواپیما | Simulation, Flight
  • امتیاز بازی: براساس نقد و بررسی و امتیازدِهی سایت معتبر GameSpot از مجموع ۱۰ امتیاز: ۹ و کسب‌کنندهٔ رتبهٔ برتر “Superb”
  • رده‌بندی سِنّی رسمی و معتبر ESRB: گروه سِنّی E >> تمامی سنین/ بدون محدودیت سِنّی
نمایی از کابین خلبان در Microsoft Flight Simulator

نمایی از کابین خلبان در Microsoft Flight Simulator

توضیحات بازی Microsoft Flight Simulator

سازندگان بازی در نخستین جملات خود در توصیف گیم‌پلی Microsoft Flight Simulator این‌گونه نوشته‌اند:‌ “The World is at your Fingertips” یعنی: “در این بازی، کل جهان در نوک انگشتان شماست!” بدون شک بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت یکی از بهترین بازی های شبیه ساز پرواز است که منتقدین را به تحسین واداشته است.

منتقدان مختلفی از معتبرترین مراجع بررسی گیم‌ها، نسخهٔ ۲۰۲۰ بازی Microsoft Flight Simulator را برترین، بزرگترین و مهم‌ترین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌ساز پرواز محصول کمپانی مایکروسافت ارزیابی کرده‌اند. سری بازی‌های شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، از دیرباز تاکنون همواره نگاهی رو به جلو داشته‌اند و با پیشرفت‌های تکنولوژیک این صنعت عظیم نیز خود را به‌خوبی وفق داده‌اند. 

Microsoft Flight Simulator محصول رسمی کمپانی مایکروسافت است؛ این نسخه از بازی – طبق نقدها و اظهارنظرهای بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان – بهترین و باکیفیت‌ترین بازی در ژانر خود به‌شمار می‌آید. جالب است بدانید که این بازی از جانب سایت بسیار معتبر و رسمی گیم‌اسپات (GameSpot) امتیاز خارق‌العادهٔ ۹ از مجموع ۱۰ امتیاز و رتبهٔ فوق‌العادهٔ Superb را دریافت کرده است.

توجه داشته باشید که نسخهٔ ۲۰۲۰ این بازی، بسیار گران‌قیمت است و شما قرار نیست چنین پول هنگفتی برای خرید آن هزینه کنید! شاید اگر این نکته را یادآوری کنیم، قدر این بازی را بیشتر بدانید! همچنین جالب است بدانید که از این شبیه‌ساز، حتی در مراکز مهم و معتبر آموزش خلبانی نیز استفاده می‌شود.

قطعاً ویژگی اصلی این بازی، بسیار واقع‌گرایانه بودن شبیه‌سازی پرواز با انواع هواپیماها همچنین بهره‌مندی از جزئیات بی‌شمار، گوناگون و بسیار دقیق است؛ اما خصوصیتی که در این نسخه گیمران را خوشحال و هیجان‌زده کرده، این است که تمامی مکان‌های کرهٔ زمین در گیم‌پلی آن با دقت عالی شبیه‌سازی شده‌ و وجود دارند! یعنی شما با انواع هواپیماهای تحت‌کنترل خود، می‌توانید بر فراز هر نقطه‌ای از دنیا (با مناظر خاص خودش) پرواز کنید و حس واقع‌گرایانهٔ منحصربه‌فرد این نسخه از بازی را به خوبی تجربه کنید؛ خصوصیتی که تا پیش از این نسخه، به‌طورکلی در هیچ‌کدام از بازی‌ها سابقه نداشته است.

چرخهٔ شبانه‌روز و شرایط مختلف جوی و آب و هوایی نیز به شکلی بسیار طبیعی و قابل‌لمس در متن بازی گنجانده شده‌اند که این موارد نیز از ویژگی‌های خوب بازی محسوب می‌شوند. گرچه حجم بازی بسیار بالاست، اما این حجم بالا، کاملاً در خدمت تک‌تکِ متعلقات و عناصر موجود در گیم‌پلی آن هستند و برای هرچه باکیغیت‌تر و طبیعی‌ترشدن گیم‌پلی بازی، راهی به‌جز این‌چنین پُرحجم ارائه‌کردن بازی، وجود نداشت.

این نسخه، نسبت به نسخه‌های پیشین به‌شدت گرافیکی‌تر، طبیعی‌تر، پُرجزئیات‌تر و غنی‌تر شده است و برای گیمران، بدون شک تبدیل به لذت‌بخش‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین بازی شبیه‌ساز پرواز خواهد شد. (منبع توضیحات: کارشناس بخش بازی سافت‌گذر. محمد زویداوی)

نمایی از داخل کابین بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت

نمایی از داخل کابین بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت

روش نصب و اجرای بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت

  • قدم اول: پس از دانلود کامل تمامی ۲۴ فایل فشردهٔ این بازی، با استفاده از نرم‌افزار WinRAR آنها را از حالت فشرده خارج یا همان اکسترکت (Extract) کنید. برای این کار تنها کافیست که این ۲۴ فایل فشرده را در یک فولدر در کنار هم قرار بدهید، فقط بر روی فایل فشردهٔ اول (part1) راست‌کلیک نموده و سپس روی گزینهٔ Extract Here کلیک کنید. با انجام این کار ساده، تمامی فایل‌های فشرده به‌طور خودکار (و بدون نیاز به هیچ‌گونه اقدام دیگر) از حالت فشرده خارج می‌گردند و یک فولدر جداگانه که نام بازی بر روی آن است، ایجاد می‌شود.
  • قدم دوم: به فولدری که ایجاد ‌شده است، وارد شوید و فایل ISO موجود در آن را در درایو مجازی قرار دهید یا به عبارت دیگر، فایل ISO را در درایو مجازی Mount کنید. جهت قراردادن فایل ISO در درایو مجازی، باید از نرم‌افزارهای ویژهٔ ساخت درایو مجازی مانند نرم‌افزار Virtual CloneDrive یا نرم‌افزار Daemon Tools استفاده کنید.
  • قدم سوم: بازی را تا انتها نصب کنید.
  • قدم چهارم: پس از نصب کامل بازی، می‌توانید به راحتی بازی را اجرا کنید؛ این بازی در انتهای روند نصب، به‌صورت خودکار کرک می‌شود و نیازی به کرک کردن توسط شما ندارد.

دو نکته درباره نصب بازی شبیه ساز پرواز:

اگر این بازی در سیستم شما اجرا نشد، دو دلیل عمده دارد:

۱. دلیل دوم: حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را در اختیار ندارید.

۲. دلیل اول: آخرین نسخهٔ درایور کارت گرافیک همچنین نرم‌افزارها و کامپوننت‌ها موردنیاز اجرای بازی‌ها، در ویندوز شما نصب نشده‌اند.

توجه داشته باشید که اجرا نشدن این بازی در سیستم شما هر دلیل دیگری داشته باشد، به نسخه‌ دانلودی بازی ارتباطی ندارد و باید مشکل را در سیستم خود بررسی و پیدا کنید.

نکته مهم: پیشنهاد می شود حتما قبل از دانلود این بازی، بررسی لازم را انجام دهید و از یک سایت معتبر که فایل ها و بازی ها را قبل از ارائه تست می کند دانلود کنید! در غیر اینصورت با توجه به حجم بالای بازی ممکن است با مشکل مواجه شوید.

بازی شبیه ساز هواپیما برای کامپیوتر

بازی شبیه ساز هواپیما برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز برای Microsoft Flight Simulator بازی شبیه ساز پرواز

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی شبیه ساز پرواز

  • Requires a 64-bit Processor and Operating System
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel i5-4460 | AMD Ryzen 3 1200
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 770 | AMD Radeon RX 570
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 150 GB available space

سیستم پیشنهادی برای بازی شبیه ساز پرواز

  • Requires a 64-bit Processor and Operating System
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 1500X
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 970 | AMD Radeon RX 590
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 150 GB available space

منبع: صفحه دانلود بازی در سایت سافت‌گذر softgozar

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *