آموزش بازی کلش رویال Clash Royale + تصاویر و جزئیات

آموزش حرفه ای شدن در کلش رویال Clash Royale + تصاویر (بخش دوم)

حرفه ای شدن در کلش رویال

مجله اینترنتی پارسی گو: کلش رویال (Clash Royale) یکی از بازی های جذاب و پرطرفدار تلفن همراه است که در ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته است. اگر شما هم یکی از پلیرهای این بازی هستید، یا به دنبال یک بازی جذاب و پرهیجان برای اوقات فراغت خود می گردید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. پیشتر آموزش بازی کلش رویال Clash Royale (بخش اول) را برای شما منتشر کردیم. در این مطلب نیز آموزش حرفه ای شدن در کلش رویال Clash Royale را برای شما مهیا کرده ایم. با ما همراه باشید:

آموزش قدم به قدم تا حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال

سارا رسولی: آموزش قدم به قدم تا حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال (Clash Royale) را در این مطلب فرا بگیرید. همانطور که می‌دانید بازی کلش رویال یکی از بازی‌های موفق و معروف در جهان و ایران به شمار می‌رود. این بازی به دلیل آنلاین بودن و همچنین استراتژیک بودنش توانسته طرفداران زیادی را به خودش جذب کند. کمپانی سوپرسل بعد از اینکه توانست در طراحی بازی کلش آو کلنز و همچنین ارائه آن موفق عمل کند تصمیم به ساخت کلش رویال گرفت.

اما تا به حال به دلایلی که باعث شده‌اند تا در این بازی هیجانات بیشتری را کسب کنید فکر کرده‌اید؟ ما در این مقاله تا به شما چگونگی حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال را آموزش دهیم. برای اینکه نتیجه درستی از بازی دریافت کنید و بهترین ترکیب کلش رویال را داشته باشید، باید در مبارزات پیروز میدان باشید که البته موفق شدن در آن‌ها کار ساده‌ای نیست. پس در ادامه با ما همراه باشید.

چطور در کلش رویال حرفه ای شویم؟

در این پست قصد داریم نحوه حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال را به شما آموزش دهیم تا مواردی را که به شما کمک می‌کنند تا به نتایج دلخواه از بازی کلش رویال برسید را معرفی کنیم:

  • عضو یک کلن شوید
  • استراتژی چند نفره
  • استفاده درست از کارت‌ها و چیدمان بهترین دک کلش رویال
  • تجربه کسب کنید
  • دک مخصوص خودتان را بسازید
  • آهسته و غافلگیرانه

اگر از طرفداران پروپاقرص کلش رویال باشید باید تمام مواردی را که گفته شد رعایت کنید.

حتما بخوانید

آموزش بازی کلش رویال Clash Royale + تصاویر (بخش اول)

برای حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال عضو یک کلن قوی شوید

اینکه بتوانید در طول بازی به عضویت در یک کلن برسید از اهمیت بالایی برخوردار است، هنگامی که به کینگ لول ۳ رسیدید می‌توانید به عضویت یک کلن در بیایید. دلیل اینکه ما بر این موضوع تاکید می‌کنیم، این است که با استفاده از عضویت در یک کلن می‌توان درخواست کارت‌های مختلف کرد و همچنین کارت‌های دیگری به دیگر افراد فروخت.

با استفاده از این کار می‌توانید کارت‌های مورد علاقه خودتان را در با سرعت بیشتری لول آپ کنید و در نتیجه طلا و امتیازات بیشتری را نیز برای ارتقاء سطح کینگ خود بدست آورید. با استفاده از افزایش سطح کینگ، تا سطحی حرفه‌ای خواهید شد که می‌توانید برج‌های HP خودتان را ارتقاء دهید، این کار به شما در مبارزات کمک زیادی خواهد کرد.

کاراکترهای جدید بازی کلش رویال شخصیت های قهرمان clash royale

کاراکترهای جدید بازی کلش رویال شخصیت های قهرمان clash royale

استراتژی چند نفره در Clash Royale

از دیگر راه های حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال چیدن استراتژی چند نفره است. وقتی می‌گوییم حرفه‌ای عمل کنید یعنی در طول بازی حتما از استراتژی حملات چند نفره استفاده کنید، زیرا هر چه به سطح‌های بالاتری از بازی دست پیدا می‌کنید ارسال تنها یک نیرو به درون بازی راه حل مناسبی نخواهد بود. برای اینکه در این موضوع موفق باشید باید سعی کنید تا اکسیرها برای شما فعال شود تا با یک ترکیب نیروی مناسب وارد زمین شوید.

یک استراتژی موفق دیگر در بازی کلش رویال برای تکنیک حملات چند نفره ای است که نیروهای خودتان را به پشت محل جنگ یا همان Arena بفرستید. این اتفاق باعث می‌شود که واکنش نیروهای ارسالی خودتان را مشاهده کنید. بطور کلی استراتژی حملات چند نفره برای داشتن یک بازی حرفه‌ای‌تر به شما کمک زیادی خواهد کرد.

حتما بخوانید

آموزش بازی The Forest (نکات کلیدی و مهم بازی ترسناک جنگل!)

استفاده درست از کارت‌ها در Clash Royale

روش دیگری که می توانید برای حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال به کار ببرید، استفاده درست از کارت های Clash Royale است. سعی کنید تا در دقایق اولیه بازی کارت‌های حریف‌تان را بشناسید، الگوهای ارائه شده توسط حریف‌تان را بسنجید، این موضوع در به جلو بردن بازی به صورت دقیق‌تر کمک خواهد کرد. برای مثال اگر حریف‌تان در کلش رویال در ابتدای مبارزه از توپ آتشین و تیر و کمان استفاده کرد، شما باید متوجه استفاده نکردن از نیروهای نزدیک‌زن بشوید.

در مقابل حمله، دفاع کردن نیز از این نظر اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اگر یک کارت برای دفاع کردن مانند پرنس در اختیار دارید، باید در زمان مناسبی آن را به کار بگیرید. حرفه‌ای بودن در کلش رویال یعنی بیخود و بی جهت اسکلت‌ها را به سمت راست حرکت ندهید در حالی که حریف دارد دسته غول ها را از سمت چپ به طرف شما میفرستد.

حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویالتجربه کسب کنید

در بازی کلش رویال تجربه کسب کنید، این موضوع تنها به این معنا نیست که فقط با بازی کردن می‌توانید درس درستی از مراحل بگیرید، بلکه کلش رویال این امکان را برای گیمرها فراهم آورده است تا با استفاده از بخش تی وی رویال، بازپخش بازی‌ها را مشاهده کنید.

تماشای بازی فواید زیادی دارد، شما می‌توانید استراتژی‌های که موفق بوده‌اند را به خاطر بسپارید و از عملکردهای ضعیف‌تان درس بگیرید همچنین تماشای بازی بهترین گیمرهای دنیا و همچنین استراتژی‌های آنها باعث می‌شود تا راه های زیادی را برای حرفه‌ای شدن در کلش رویال یاد بگیرید.

حتما بخوانید

آموزش بازی زولا zula!

دک مخصوص خودتان را بسازید

هر چه در بازی جلوتر می‌روید با استراتژی‌هایی که بکار می‌گیرید بیشتر آشنا خواهید شد. در نتیجه ممکن است که بسیاری از کارت‌ها را در بازی به دیگر کارت‌ها ترجیح دهید، داشتن یک دک مناسب با استفاده از استراتژی‌های مناسب یک رمز موفق برای داشتن یک بازی حرفه‌ای در کلش رویال به شمار می‌رود.

البته باید دقت کنید که دک کلش رویال شما دارای موقعیت‌های زیر باشد:

  • نیروهای زمینی که از اکسیرهای کمی استفاده می‌کنند. مانند نایت یا گابلین و گابلین‌های نیزه دار.
  • استفاده از نیروهای دور زن مانند آرچر، گابلین‌های نیزه دار و یا شاهزاده، اگر حریف‌تان متوجه شود که از نظر زمینی نمی‌توانید موفق ظاهر شوید از این ترکیب‌ها برای از بین بردن شما استفاده خواهد کرد…
clash royale حرفه ای شدن در کلش رویال

clash royale حرفه ای شدن در کلش رویال

به کارگیری نیروهای قوی مانند اسکلت غول پیکر/ استفاده از نیروهای هوایی یا پرنده

وقتی که بازی شروع می‌شود شما باید تصمیم بگیرید که با چهار کارتی که در دست دارید، مبارزه را آغاز می‌کنید یا منتظر حمله از سوی دشمن خواهید ماند و آن‌ها را برای مبارزه با دشمنان استفاده خواهید کرد. پیشنهاد ما این است که منتظر بمانید تا اکسیرها به اندازه کافی پر شوند و بعد بازی را شروع کنید.

از اینجا به بعد همه چیز بستگی دارد به اینکه چه کارت‌هایی را در دک خود قرار داده‌اید. یکی از دک‌های پیشنهادی این است که: مینیون، گابلین، گابلین‌های نیزه دار، تیر و کمان، غول، ماسکتیر و ارتش اسکلت‌ها.

هنگامی که مبارزه آغاز شد می‌توانید با به کارگیری ۴ نیروی غول، گابلین، گابلین‌های نیزه دار و ماسکتیر حمله را شروع کنید. مزیت استفاده از این استراتژی برای حرفه‌ای شدن در کلش رویال این است که اعتماد به نفس شما برای ادامه دادن بالاتر خواهد رفت.

حتما بخوانید

رمز و رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ + آموزش

سخن پایانی درباره حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال

برای حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال، باید تمام مواردی را که گفته شد به اضافه کمی چاشنی خلاقیت به کار بگیرید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. کلش رویال یک بازی کارتی محبوب در بین گیمرهای بازی‌های آنلاین است که محال ممکن است این بازی را در لیست عناوین جستجو خود شده قرار ندهید. برای اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی می‌توانید به دیگر بخش‌های سایت ایران موجو مراجعه کنید.

البته یکی از راه های پیشرفت در بازی Clash Royale خرید سکه یا رویال جم بازی می باشد. برای خرید سکه یا جم بازی کلش رویال می توانید از طریق سایت های معتبر اقدام نمایید و یک خرید مطمئن را تجربه کنید. (با توجه به اینکه به صورت مستقیم امکان خرید وجود ندارد، دقت کنید تا در دام سایت های متقلب و کلاه بردار نیافتید. گرچه توصیه اصلی ما این است که با امکانات رایگان بازی پیش بروید؛ چراکه با کمی مهارت و با گذشت زمان، به هرچه بخواهید به صورت کاملا رایگان خواهید رسید!)

شما برای ما از حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب شما را با حرفه‌ای شدن در بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

نویسنده: سارا رسولی
منبع اصلی: سایت ایران موجو iranmojo.com
بازنشر: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *