آموزش نکات مهم برای بازی ترسناک و جذاب جنگل The Forest:

آموزش بازی The Forest (نکات کلیدی و مهم بازی ترسناک جنگل!)

در این مطلب آموزش بازی The Forest برای شما آماده شده است. اینکه چطور از شر دشمنان مخوف در جزیره پنهان شوید، آتش و سرپناه درست کنید و شب های ترسناک جنگل را در مخفیگاه خود سپری نمایید!

آموزش بازی The Forest بازی ترسناک ژانر ترس و بقا

مجله اینترنتی پارسی گو: اگر به ژانر ترس و بقا علاقه دارید، و دنبال بازی جذابی در این ژانر هستید، The Forest یک انتخاب بسیار مناسب است. پیشتر در پارسی‌گو به معرفی بازی ترسناک و جذاب The Forest پرداخته ایم. (اینجا) در این مطلب نیز به قلم احمد طحانی آموزش بازی The Forest را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این آموزش نکات مهم و کلیدی این بازی ترسناک و جذاب را می خوانید. با ما همراه باشید:

آموزش نکات کلیدی و مهم بازی مخوف جنگل (The Forest)

بازی The Forest در ژانر بقا و وحشت ساخته شده است. اما این بازی با بسیاری از بازی های این ژانر متفاوت است. در واقع این بازی به شما اجازه می دهد تا اکثر چیزهایی که در ذهن خود دارید را پیاده کنید. یکی از جذابیت های بازی The Forest این است که شما نمی توانید بی حساب و کتاب با موجودات عجیب و غریب جزیره درگیر شوید. چراکه هربار که آنها را شکست دهید، دفعه بعد با تعداد و قدرت بیشتری حمله می کنند! بنابراین لازم است بعضی از نکات مهم و قوانین اساسی بازی را بیاموزید.

روبرو شدن با دشمن در بازی The Forest

روبرو شدن با دشمن در بازی The Forest

نکات و ترفندها و راهنمای بازی The Forest

در ساعات اولیه بازی (شروع بازی) از حمله به دشمن جدا اجتناب کنید. چراکه برای شما هیچ فایده ای ندارد و تنها چیزی که اتفاق می افتد این است که یا شکست می خورید و پیکر نیمه جان شما به یک غار ترسناک برده می شود، که چون شروع بازی است ممکن است در همان غار مسیری اشتباهی را بپیمایید و در کام مرگ فرو روید! یا اگر پیروز شوید دشمنان شما دفعه بعد با تعداد بیشتری حمله کنند.

ساده ترین و بهترین راه در اوایل بازی این است که هر بار با دشمن مواجه شدید، یا از دید او پنهان شوید، و یا فرار کنید. هنگامی که در جنگل حرکت می کنید، بهتر است مواظب صدا و جهات مختلف خود باشید. چراکه بومی های عجیب و غریب و ترسناک جزیره به محیط جنگل تسلط دارند و ممکن است هر لحظه به شما حمله کنند، اما شما هنوز به محیط آشنا نیستید و غافلگیر می شوید!

موجودات ترسناکی که در جزیره حضور دارند، و شبیه به انسانهای اولیه هستند، می توانند از درخت بالا بروند و با سرعت زیادی بدوند، بنابراین مواظب جهات مختلف خود باشید. اگر دشمنی را دیدید که به سرعت فرار می کند، بهتر است هرچه سریعتر از مکانی که حضور دارید به اندازه کافی دور شوید! چراکه آن دشمن در حقیقت «مخبر» است و با سرعت می رود تا نیروهای مهاجم را خبر کند تا به محلی که دیده شده اید بیایند و به شما حمله کنند! به طور کلی بهترین کار این است که همواره در ابتدای روز به گشت و گذار یا ساخت و ساز بپردازید و در شب در مخفیگاه خود بمانید و اگر می توانید بخوابید.

اولین و جدی ترین نیاز شما در بازی The Forest ساخت یک پناهگاه است. بنابراین مهمترین نکته در آموزش بازی The Forest ساخت مخفیگاهی مستحکم و ایمن است. دشمنان شما به مخفیگاه هم حمله می کنند، بنابراین ساختن مخفیگاه های ساده که به سهولت از بین می روند، برای دراز مدت اصلا فکر خوبی نیست.

داستان بازی از این قرار است که شما در حال پرواز با پسر خود هستید که هواپیما دچار سانحه می شود. پس از سقوط در حالی که شما نیمه هوشیار هستید می بینید که موجودی عجیب شبیه به انسان اولیه پسر شما را که بیهوش شده است با خود می برد. پس از آن شما در هواپیمای سقوط کرده به هوش می آیید. پس به طور کلی دو مأموریت دارید: اول اینکه زنده بمانید! و دوم به پسر خود را پیدا کنید!

حتما بخوانید

معرفی بازی The Forest جنگل! (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

در ابتدا سعی کنید هرچه در هواپیما می بینید را بردارید. پس از آن ساک های اطراف هواپیما را بشکنید و هرچه داخل آنها هست را برداید. برای شبانه روز اول (و البته در کل بازی همواره) به سنگ، چوب (هیزم)، برگ درخت و مقادیری تنه بزرگ درخت برای ساخت مخفیگاه نیاز دارید. سعی کنید مکان امن و مناسبی را برای مخفیگاه انتخاب کنید تا شب اول را به سلامت بگذرانید. دقت داشته باشید که برای شب اول حتما باید یک مخفیگاه کوچک و ساده را انتخاب و شروع به ساخت کنید. چراکه برای ساخت مخفیگاه بزرگ نه مهارت کافی دارید و نه زمان. به این ترتیب اگر ساخت ساختمانی بزرگ را شروع کرده باشید، در حالیکه هنوز به نیمه هم نرسیده به تاریکی هوا بر می خورید. در آن شرایط اگر دشمنان حمله کنند، چون به محیط تسلط ندارید حتما به مشکل خواهید خورد.

با فشردن دکمه i کیف و داشته های خود را می بینید. با فشردن دکمه B هم کتاب راهنما برای شما ظاهر می شود. برای ساخت هر چیزی به کتاب راهنما نیاز دارید. در واقع هرچه می خواهید بسازید را در این کتاب می بینید، انتخاب می کنید و سپس آنرا می سازید. ماموریت ها و سایر اطلاعات مفید هم در این کتاب وجود دارد. هرچه در بازی بیشتر پیش بروید، به بخش های مختلف این کتاب و مهارت های آن هم اضافه می شود. در کیف (دکمه i) هم هرچه در طول بازی جمع آوری کنید را مشاهده می کنید. نکته بسیار مهم در آموزش بازی The Forest ترکیب کردن داشته های شماست. به عنوان مثال شما می توانید چوب های نازک (هیزم) را که به سادگی به دست می آیند با هم ترکیب کرده و نیزه بسازید. یا می توانید قوطی الکل و پارچه را ترکیب کرده و با آن کوکتل مولوتف بسازید.

هنگام حرکت در جنگل یا اطراف جزیره، اگر دشمن در نزدیکی شما وجود دارد، یا احساس خطر می کنید و شک دارید که ممکن است دیده شوید یا خیر، می توانید پشت بوته ها، درختان یا تخته سنگ های بزرگ پنهان شوید. اگر باید مسیری را طی کنید که پر خطر است، باید خم شده (با زدن دکمه کنترل) و به آرامی حرکت کنید. به گزارش پارسی‌گو احتمال اینکه بتوانید بدون جلب توجه دشمن، بدون صدا از کنار آنها رد شوید زیاد است. به شرط آنکه در دید آنها قرار نگیرید یا روی بوته هایی که سر و صدا ایجاد می کنند قدم نگذارید!

همانطور که ذکر شد در ابتدای بازی نباید شب را بیرون از پناهگاه خود بمانید. حتی اگر به اندازه کافی خسته نیستید و نمی توانید بخوابید، از پناهگاه خارج نشوید. چراکه احتمال برخورد با دشمن بسیار زیاد است و آنها در شب به راحتی حرکت می کنند، در حالیکه شما حتی به محیط اطراف خود نیز تسلط کافی ندارید. البته طبعا با گذشت چند روز از بازی، بخش مهمی از فعالیت های شما نیز در شب انجام می گیرد.

ساخت مخفیگاه در بازی جنگل The Forest

ساخت مخفیگاه در بازی جنگل The Forest

به نیازهای اولیه خود توجه کنید: تغذیه، انرژی و خستگی را فراموش نکنید!

یکی از ویژگی های جذاب بازی The Forest داشتن نیازهایی چون خوردن، آشامیدن، خوابیدن و تقویت سطح انرژی است. حتی شخصیت شما در این بازی ممکن است به طرق مختلف بیمار شود. بنابراین یک نکته بسیار مهم در آموزش بازی The Forest توجه به نیازهای فیزیولوژیکی شخصیت‌تان است. بنابراین همواره به نیازهای فیزیولوژیکی خود توجه کنید و اگر شخصیت شما فاقد انرژی است غذا بخورید و قبل از اینکه به شدت تشنه شوید آب بنوشید. بهترین زمان برای خوابیدن و استراحت کردن نیز شب است.

دقت داشته باشید هر چیزی را نباید بخورید! بعضی از قارچ ها و بوته هایی که به ظاهر خوردنی و سالم می آیند، شما را مسموم و بیمار می کنند. همینطور آب های آلوده نیز شما را مسموم می کنند و سطح سلامت شما کاهش می یابد. یکی دیگر از جذابیت های بازی The Forest بیمار شدن از طریق آلودگی و سرما است! در واقع اگر دست ها و بدن شخصیت شما به خون دشمنان آلوده شود، باید ظرف مدت کوتاهی خود را بشویید، در غیر این صورت بیمار می شوید! همچنین اگر فصل زمستان از راه برسد، یا به محیط سرد جزیره بروید، یا در هنگام بارندگی برای مدت طولانی زیر باران باشید، بیمار می شوید! بهترین راه برای فرار از سرما روشن کردن آتش است. همچین در هنگام بارش باران و برف نیز باید به در یک سرپناه بمانید و طبعا بهترین مکان مخفیگاه خودتان است.

اما یک نکته مهم در ساخت پناهگاه یا مخفیگاه، انتخاب محل مناسب است. اکثر پلیرهای حرفه ای برای انتخاب مکان مناسب، چند روزی را صبر می کنند تا خوب با محیط جزیره و شرایط بخش های مختلف آشنا شوند و سپس محل ساخت خانه و سرپناه خود را انتخاب کنند. البته این امر کاملا به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. اما با توجه به اینکه بهتر است در طول بازی یک خانه و سرپناه بزرگ بسازید (و در دیگر نقاط خانه های درختی یا کوچک بنا کنید!) انتخاب محل مناسب ضروری به نظر می رسد. در نظر داشته باشید ساخت بخش های مختلفی چون انبار تجهیزات، زمین و باغچه کشاورزی، برج دیده بانی و… هم باید انجام شود، بنابراین باید زمین و شرایط این ساخت و سازها وجود داشته باشد.

اگر بنای حرکت در شب را دارید، دقت داشته باشید نور فندک یا چراغ قوه، فقط محیط کوچکی از اطراف شما را روشن می کند، اما به دشمنان شما کمک می کند تا از فواصل طولانی شما را ببینند و به سمت شما یورش بیاورند! برای همین بهترین توصیه این است که اوایل بازی و قبل از تسلط کافی به جزیره، از فعالیت در شب اجتناب کنید. در بازی The Forest یک جذابیت دیگری که وجود دارد وجود نور ماه است! به این شرح که بعضی از شب ها آسمان کاملا مهتابی و روشن است. در چنین شب هایی بدون نیاز به فندک یا چراغ قوه می توانید اطراف مخفیگاه خود با رعایت اصول ایمنی فعالیت کنید.

گفتیم که اگر دستان و بدن شما خونی و آلوده شد، حتما خود را بشورید. خون دشمنان شما یک منبع کامل آلودگی است و اگر برای مدت طولانی روی بدن شما باقی بماند، قطعا شما را دچار مشکل خواهد کرد. با این آلودگی ابتدا استقامت شما کم می شود و سپس این بیماری سلامت شما را رفته رفته از بین می برد. همچنین اشاره کردیم که بهترین راهکار برای شستن و پاک کردن خون، استفاده از آب است. به این ترتیب می توانید خود را در ساحل دریا یا در برکه های آب داخل جنگل بشورید. البته اگر در هوای بارانی برای مدتی زیر باران بمانید نیز تمیز می شوید.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *