لینک دانلود آخرین نسخه بازی پسران جنگل! (آخرین آپدیت)

آپدیت جدید بازی Sons of the Forest + دانلود

بازی پسران جنگل یکی از بازیهای ترسناک و فوق العاده جذابی است که امکان آنلاین بازی کردن دارد. در این مطلب لینک دانلود آخرین آپدیت بازی Sons of the Forest منتشر شده است.

آپدیت جدید بازی Sons of the Forest

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی پسران جنگل یا Sons of the Forest یکی از بازی های فوق العاده جذاب و البته ترسناکی است که در ادامه بازی The Forest ساخته شده و از بسیاری از جهات شبیه به آن بازی است. در این بازی جذاب می توانید اوج هیجان و ترس را در غارهای تاریک و مخوف، به همراه موجودات ترسناک و جهش یافته تجربه کنید! در این مطلب لینک دانلود آپدیت جدید بازی Sons of the Forest برای شما عزیزان قرار داده شده است. با ما همراه باشید:

حتما بخوانید

معرفی بازی The Forest جنگل! (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

درباره آپدیت جدید بازی پسران جنگل (Sons of the Forest)

به نوشته رسانه ورنا پلاس بازی مهیج Sons of the Forest از زمان راه‌اندازی دسترسی زودهنگام اخیر، از موفقیت‌های انتقادی و تجاری چشمگیری برخوردار بوده است، اما بدیهی است که توسعه‌دهنده Endnight Games محتوا و ویژگی‌های زیادی را برای بازی در هفته‌ها و ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرده است. در حالی که باید دید دقیقاً چه مدت بازی در مرحله دسترسی اولیه خود باقی می ماند، اولین بروزرسانی بزرگ پس از عرضه آن اکنون منتشر شده است و تعدادی ویژگی جدید قابل توجه اضافه می کند.

این شامل گلایدرهای آویزان برای افزودن ادویه بیشتر به پیمایش، دوربین دوچشمی برای بازیکنان برای تجهیز و بررسی نقاط دوردست، دروازه های دیواری دفاعی برای افزودن ثبات بیشتر به پایگاه های شما و توانایی قفل کردن درها با قرار دادن یک چوب در فضای داخلی است. – که با توجه به اینکه چقدر دنیای بازی می تواند خشن و بی رحمانه باشد، کمی نعمت است. در همین حال، به‌روزرسانی یک mini-boss جدید، برخی بهبودهای کیفیت زندگی، و انواع متعادل‌سازی و رفع اشکال اضافه شده است.

بازی سانز آف دفارست پس از راه اندازی دسترسی زودهنگام در ماه گذشته، بلافاصله به اوج چشمگیر تعداد کاربران همزمان Steam با بیش از ۳۵۰۰۰۰ بازیکن رسید، در حالی که Endnight Games مدت کوتاهی پس از آن اعلام کرد که این بازی تنها ۲۴ ساعت پس از انتشار، ۲ میلیون نسخه فروخته است. بازی جذاب Sons.of.the.Forest در حال حاضر برای رایانه شخصی در دسترس است.

حتما بخوانید

معرفی بازی Sons Of The Forest + تصاویر

لینک دانلود آپدیت Sons Of The Forest

از طریق لینک زیر می توانید آخرین آپدیت بازی پسران جنگل را دانلود بفرمایید:

لینک: دانلود بروزرسانی Sons Of The Forest  برای کامپیوتر

نکته: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ نسخه Sons.Of.The.Forest v33002 – Early Access اضافه شد. 

در این آپدیت بعضی از ساخت و سازهای جدید به بازی اضافه شده است. همچنین بعضی از مشکلات بازی نظیر باگ در حرکت و مشکل صدا برطرف شده است. باید توجه داشته باشید با توجه به اینکه بازی به صورت  Early Access ارائه شده است امکان دانلود جدای آپدیت آن وجود ندارد و باید کل فایل مجددا دانلود شود.

اگر عجله ای برای انجام بازی ندارید، می توانید صبر کنید تا نسخه نهایی بازی پسران جنگ منتشر شود تا به این ترتیب نسخه کامل را دریافت کنید. پس از دریافت نسخه کامل هرگاه آپدیتی منتشر شود می توانید آنرا به شکل مجزا دانلود نمایید.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *