نکاتی جذاب از ترفندها و رمز و رازهای بازی رزیدنت اویل 3

رمز و رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ + آموزش

بازی اویل ۳ را بدون شک می توان شاهکاری در عرصه بازی سازی در ژانر وحشت و ترس دانست. در این مقاله رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ مورد بررسی قرار گرفته است.

رازهای بازی رزیدنت اویل 3

مجله اینترنتی پارسی گو: رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ هیچگاه به پایان نمی رسد و بعد از گذر سالیان دراز، هنوز هم نکته هایی جذاب از این بازی وجود دارد که ناشناخته و مرموز باقی مانده است. در این مطلب رازهای بازی رزیدنت اویل بررسی شده است. با ما همراه باشید:

نکات و موارد مخفی Resident Evil 3 Nemesis

بازی رزیدنت اویل ۳ رمز و رازهای بیشماری دارد. به طوریکه هنوز هم هیچکدام از علاقه‌مندان به این بازی نمی تواند ادعا کند که تمامی فوت و فن های آنرا می داند! مثلا هنوز رازها و سوال هایی در بازی باقیمانده است که در حقیقت می توان گفت بی جواب هستند.

به عنوان نمونه: در بازی اویل، کلیدها، آچار و… که کاربرد آن در بازی به اتمام می رسید، پلیر با پیامی مواجه می شد که آیا مایلید آنرا دور بیاندازید؟ اما این پیام هیچگاه برای سیمپل (سیمی که به عنوان کلید درهای بسته را باز می کرد) نمایش داده نمی شود. آیا درب مخفی وجود دارد که با باز کردن آن، این پیام را برای سیمپل هم شاهد خواهیم بود؟

دفترچه خاطرات داریو روسو

در ابتدای بازی شما با داریو ملاقات مکنید که در انبار پناه گرفته است و وقتی که جیل به او میگوید که باید از اینجا برویم حرف او را گوش نداده و داخل کانتینری پنهان میشود. بعد از اینکه از ایستگاه R.P.D خارج شدین اگر به این انبار بازگردید مشاهده میکنید که داریو توسط زامبی ها کشته شده است. به درون کانتینر رفته و میتوانید دفترچه خاطراتش را دریافت کنید.

کلید بوتیک

برای دریافت این کلید بازی را در حالت سخت با رنکی بالاتر از F به پایان برسانید. رنک D = دولباس آزاد میشود / رنک C = سه لباس / رنک B = چهار لباس / رنک A و S = تمام لباس ها (پنج لباس) آزاد میشود. (در نسخه ی PC تمامی لباس ها از ابتدا باز میباشد و نیازی به کلید بوتیک نیست.)

کارت برد ویکرز

یکی از رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ به دست آوردن کارت برد ویکرز است. شما تنها هنگامی به این کارت دسترسی خواهید داشت که در اولین رویارویی با نمسیس او را شکست داده باشید. سپس از جسد برد که توسط نمسیس کشته شده کیفی بدست می آورید که از آن کارت برد را میتوانید خارج کنید و بجای کارت جیل آن را وارد سیستم کرده و رمز بازکردن کشویی که در آن کلید اتاق استارز است را بدست آورید.

جشن خوش آمدگویی برای لیان

وقتی از سالن اصلی R.P.D وارد اتاقی میشوید مشاهده میکنید که ابزار جشن بر روی میز قرار دارد و در جایی کلمه ی Wellcome Leon قابل مشاهده میباشد.

رازهای بازی رزیدنت اویل 3 نمسیس

رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ نمسیس

منفجر شدن راکت لانچر نمسیس

اگر نمسیس در مقابله ی با شما بیش از ۴ یا ۵ بار از راکت لانچرش به شما تیر اندازی کند راکتش داغ کرده و منفجر میشود و بعد از آن مقابله با او آسانتر خواهد بود.

بدست آوردن گلوله های S.G.Shell E و H.G.Bullets E

بعد از ۷ مرحله ساختن گلوله توسط Reloading Tool برای شاتگان و کلت دستی در هشتمین مرحله از شما پرسیده میشود که آیا میخواهید گلوله ی قدرتمند بسازید یا خیر .

بدست آوردن پک های Grenade Round

وقتی هندل دوم را در نزدیکی محلی که باید روغن حاوی بنزین را بردارید بدست می آورید به محلی که برد ویکرز به زامبی ها شلیک میکرد و به داخل بار فرار کرد رفته و آن را روی کرکره ی آهنی قرار دهید تا ۳ پک از Grenade Round را بدست آورید.
(در سطل آشغال هم جوهر برای ذخیره ی بازی در حالت سخت وجود دارد.)

بدست آوردن راکت لانچر

یکی دیگر از رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ به دست آوردن راکت لانچر است. بعد از بدست آوردن Key Card که از جسدی که در لابراتوار می افتد به اتاق بخار برگشته و آن را برای استفاده از آسانسور بکار بگیرید و به پایین رفته و با داشتن این کلید که در اتاق سیو قبل از اتاق بخار قرار دارد میتواندی راکت لانچر را بدست آورید.

بری برتون

ابتدا باید هنگامی که با نمسیس بعد از خارج شدن از پارک مواجه میشوید گزینه ی پریدن به پایین را بزنید. در جایی که نیکولای با هلیکوپتر قصد حمله به شما را دارد بعد از نابودی و یا رفتن نیکولای وقتی کارلوس وارد میشود دمو را تماشا کنید و سپس نه از نردبان بلکه از دربی که آمده بودین خارج شده و دوباره داخل شوید تا صدای بری برتون که پشت بیسیم اسم جیل را می آورد بشنوید و همچنین در دموی پایانی بری برتون با هلیکوپتر جیل و کارلوس را از شهر راکون خارج میکند.

تیر یخی برای گرند لانچر

برای بدست آوردن تیر یخی برای Grand.L باید با استفاده از Reloading Tool ترکیب های زیر را انجام دهید. با استفاده از این تیر سرعت حرکت زامبی ها و نمسیس کم می شود.

C + G = 6
CC + G = 12
CCC + G = 18

نویسنده: Antivirus Agent
منبع: Bazitarsnak.ir

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “رمز و رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ + آموزش

  1. Amir

    در مورد اون سیم باید بگم که قطعا راهی وجود داره چون تو تیکه هایی از گیم پلی که اگه تو صفحه اصلی بازی بدون کاری بمونین نشون میده،یکی از اون گیم پلی ها جیل رو در لباس کت و شلوار سفید و تو کوچه ای نشون میده که تو بازی نبود

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. در نسخه اصلی کار پلیر با سیمپل به پایان نمی رسد… موردی که نوشته اید مربوط به مادهای بازی است. بله؛ در ماد ketu چند مرتبه کار پلیر با سیمپل تمام می شود. در سایرمادها هم به همین شکل است… موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *