دانلود بازی The Lord of the Necropolis (آپدیت 2021 رزیدنت اویل 3 نمسیس)

معرفی بازی The Lord of the Necropolis + لینک دانلود

در این مطلب یکی از مادهای جذاب بازی resident evil3 nemesis با نام The Lord of the Necropolis معرفی شده و لینک دانلود آن برای علاقه مندان به بازی رزیدنت اویل ۳ نمسیس قرار گرفته است.

دانلود بازی The Lord of the Necropolis

مجله اینترنتی پارسی گو: بدون شک برای کسانی که به بازی های رزیدنت اویل علاقه دارند، نسخه اویل ۳ نمسیس نسخه ای فراموش نشدنی است. در این مطلب ماد جدیدی از بازی resident evil 3 nemesis را معرفی کرده و لینک دانلود آنرا برای شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی که The Lord of the Necropolis نام دارد، تغییرات بسیار زیادی نسبت به اویل ۳ کلاسیک دارد؛ تا جایی که بعضی از علاقه مندان به این بازی اعتقاد دارند می تواند آنرا بازی جدیدی تلقی کرد که حال و هوای رزیدنت اویل سه کلاسیک را دارد. با ما همراه باشید:

معرفی بازی The Lord of the Necropolis (ماد جدید Evil 3 nemesis)

بازی لورد آف نکروپلیس یکی از مادهای بازی رزیدنت اویل سه است که نسبت به نسخه اصلی آن تغییرات گسترده ای داشته است تا جایی که بعضی آنرا یک بازی جدید عنوان کرده اند! تغییرات این نسخه در بخش های مختلف بازی بسیار گسترده است و در بعضی از قسمت ها روال داستانی بازی و معماها تغییر یافته است، اما همه این تغییرات با وفاداری به نسخه اصلی صورت گرفته است.

بنابراین می توان گفت لورد آف نکروپلیس به نسخه اصلی خود resident evil3 nemesis وفادار بود، اما تغییرات قابل توجهی داشته است. یکی از تغییرات جذاب این بازی که در سال ۲۰۲۱ ارائه شده است، استفاده از شخصیت های بازی Resident evil 3 Remake است. جیل و کارلوس در لورد آف نکروپلیس همان دو شخصیت از نسخه رزیدنت اویل ۳ ریمیک هستند. از دیگر تغییرات بازی سخت شدن خاص آن است. در واقع این ماد به قدری می تواند سخت باشد که ساعت ها استریمرهای معروف جهان را به خود مشغول کرده است. البته در ایران هنوز این نسخه، به جز یک توضیح کلی در یکی از سایت ها، معرفی نشده است و مجله اینترنتی پارسی‌گو افتخار دارد برای نخستین بار این بازی را معرفی و لینک دانلود آنرا برای شما علاقه مندان قرار دهد.

معرفی بازی The Lord of the Necropolis

معرفی بازی The Lord of the Necropolis

لینک دانلود بازی The Lord of the Necropolis (آپدیت رزیدنت اویل ۳ نمسیس)

شما عزیزان می توانید از لینک زیر بازی جذاب و فوق العاده The Lord of the Necropolis را با حجم ۳۱۵ مگابایت دریافت کنید. دقت داشته باشید برای دانلود از این لینک باید وی پی ان خود را فعال کرده و دانلود منیجر را نیز از طریق آن فعال نمایید:

The Lord of the Necropolis free download link version 1.1.0

Resident Evil 3: Nemesis – RE3 Overhaul Mod (SOURCENEXT) v.1.10 – Game mod – Download

The file RE3 Overhaul Mod (SOURCENEXT) v.1.10 is a modification for Resident Evil 3: Nemesis, a(n) adventure game. Download for free

شما عزیزان می توانید نقدها و نظرات خود را درباره بازی دلوردآف نکروپلیس را در بخش نظرات همین مطلب عنوان کنید. همچنین به سوالات و اشکالات شما در این بازی نیز پاسخ داده خواهد شد.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *