پایان A و B و C در Resident evil3 nemesis:

سه پایان متفاوت در رزیدنت اویل نمسیس (پایان A _ پایان B _ پایان C)

شما با انجام حالت های مختلف می توانید سه پایان متفاوت در رزیدنت اویل ۳ نمسیس را تجربه کنید. همچنین در انتهای بازی Resident evil3 nemesis نیز بسته به روش بازی شما دو فیلم متفاوت نمایش داده می شود.

سه پایان متفاوت در رزیدنت اویل

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی رزیدنت اویل نمسیس Resident evil 3 nemesis سه پایان متفاوت دارد. در این مطلب سه پایان متفاوت در رزیدنت اویل نمسیس را بررسی کرده ایم. شما با انجام چندباره بازی می توانید حالت های مختلف آنرا تجربه کنید. با ما همراه باشید:

پایان A در بازی رزیدنت اویل نمسیس

پایان A – هنگامی که با Nemesis روی پل بین Raccoon Park و Dead Factory روبرو می شوید، انتخاب کنید Nemesis را از روی پل به پایین هل دهید.

حتما بخوانید

ترجمه کتاب قرمز آموزشی رزیدنت اویل ۳ نمسیس

پایان B در بازی Resident evil3 nemesis

پایان B – وقتی با Nemesis روی پل بین Raccoon Park و Dead Factory مواجه می شوید، انتخاب کنید که از روی پل بپرید. وقتی بعداً در هلی کوپتر با نیکولای مواجه شدید، انتخاب کنید که با او مذاکره کنید.

حتما بخوانید

رمز و رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ + آموزش

پایان C در بازی اویل ۳ نمسیس

پایان C – وقتی با Nemesis روی پل بین Raccoon Park و Dead Factory مواجه شدید، انتخاب کنید که از روی پل بپرید. وقتی بعداً با هلی کوپتر خود با نیکولای مواجه شدید، انتخاب کنید که هلی کوپتر او را به پایین شلیک کنید.

حتما بخوانید

معرفی بازی رزیدنت اویل ۳ ریمیک

نمایی از بازی رزیدنت اویل 3 نمسیس

نمایی از بازی رزیدنت اویل ۳ نمسیس

تفاوت فیلم پایانی رزیدنت اویل ۳ نمسیس

حال سه حالت مختلف و سه پایان متفاوت در رزیدنت اویل ۳ nemesis را مشاهده کردید، به سراغ دو حالت متفاوت در فیلم پایانی بازی می رویم. اگر شما بازی را در حالت A به پایان برسانید یک فیلم و اگر در حالت های B و C به پایان برسانید فیلمی دیگر را شاهد خواهید بود. در پایان A، کارلوس هلی کوپتر نجات را به پرواز در خواهد آورد. در پایان های B و C، بری برتون از اولین Resident Evil با هلی کوپتر نجات پرواز خواهد کرد تا جیل و کارلوس را بگیرد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله رمز و رازهای بازی رزیدنت اویل ۳ را هم مطالعه کنید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *