همه چیز درباره استریمر شدن و استریم کردن:

همه چیز درباره استریمر شدن و استریم کردن + جزئیات

اگر شما سیستم و اینترنت مناسب داشته باشید، می توانید با انجام بازی و اشتراک گذاری آن به صورت آنلاین، کسب درآمد کنید! به این اتفاق جذاب استریم می گویند و در این مطلب نکاتی درباره استریمر شدن مطرح شده است.

استریمر شدن استریم کردن آموزش کامل استریم stream streamer

مجله اینترنتی پارسی گو: در شرایط فعلی و با گسترش اینترنت و فضای مجازی و سهولت در دسترسی به آن، راه های زیادی برای کسب درآمد ایجاد شده است. یکی از این راه های فوق العاده جذاب، کسب درآمد از طریق بازی کردن است! به انجام بازی و اشتراک گذاری آن استریم می گویند و استریم کردن یعنی به اشتراک گذاشتن انجام بازی به صورت زنده با بیننده و مخاطب! در این مطلب همه نکات مهمی که درباره استریمر شدن وجود دارد را مرور کرده ایم. با ما همراه باشید:

همه چیز درباره دنیای استریم

در این مقاله به نقل از ماهان‌نت صفر‌تا‌صد استریم را به‌ شما معرفی می‌کنیم. با مطالعه این مطلب متوجه می‌شوید که استریم چیست، راه‌های کسب درآمد از طریق استریم کدامند و برای تبدیل شدن به یک استریمر موفق به چه تجهیزاتی احتیاج دارید.

استریم چیست؟

باورتان می‌شود برخی از افراد در خانه می‌نشینند و از طریق بازی‌کردن درآمد میلیون دلاری کسب می‌کنند. به شما حق می‌دهیم که باور نکنید؛ با‌این‌حال، در نظر داشته باشید که در عصر ارتباطات و دنیای بیکران تکنولوژی افرادی هستند که از طریق استریمینگ درآمد‌های باور‌نکردنی کسب می‌کند. درآمدی توأم با لذت، سرگرمی و هیجان. قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم استریم چیست تا چنانچه قصد ورود به دنیای استریمینگ را دارید، با دید باز‌تر و مسیری روشن‌تر پیش بروید. این دنیا مختص فرد یا افراد خاصی نیست، هر فرد با هر جنسیت و تخصص می‌تواند پا به این عرصه گذاشته و از آن لذت ببرد.

بنابراین اگر قصد دارید وارد سرزمین شگفتی‌ها شده و از لحظه‌لحظه آن لذت برده و کسب درآمد کنید، به‌ شما تبریک می‌گویم؛ زیرا این مقاله به‌طور‌خاص برای شما نوشته شده است.

منظور از استریم چیست؟

استریمینگ یا استریم چیست؟ سوالی که بسیاری از افراد فقال در حوزه گیم و سرگرمی دنبال پاسخی کامل برای آن هستند. استریم، دریچه‌ای جدید رو به جهانیان است تا به کمک تکنولوژی روز و از طریق اینترنت، تخصص خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از این راه کسب درآمد کنند. استریم با اشتراک‌گذاری ویدئو در شبکه‌های مجازی کمی متفاوت‌تر است؛ به‌طوری‌که محتوای تولید شده در استریم به‌صورت زنده پخش شده و مخاطب آن را لایو تماشا می‌کنند. بیشتر فعالیت استریم مخصوص گیمر‌هاست به‌طوری که با تهیه تجهیزات استریمینگ و نت گیمینگ کار خود را آغاز می‌کنند؛ با‌این‌حال، نوازندگان، خوانندگان، مدرسین درس‌های مختلف، کمدین‌ها و آشپز‌ها نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید

استریم چیست و چه مفهومی دارد؟ (Media Stream)

به چه کسی استریمر می‌گویند؟

پس از آنکه متوجه شدید استریم چیست، لازم است بدانید به چه کسی استریمر می‌گویند. به بیان ساده به هر فردی که استریم می‌کند، استریمر می‌گویند. هیچ محدودیتی از لحاظ جنسیت، سن و تخصص برای استریمینگ وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال، شما به‌عنوان آقا آشپز ماهری هستید و قصد دارید خود را به‌عنوان فردی حرفه‌ای در این زمینه به دیگران معرفی کنید. کافی است به کمک یک اینترنت پرسرعت مانند اینترنت td lte به پلتفرم‌های استریم متصل شده و فعالیت خود را با مخاطبانی که در این پلتفرم‌ها حضور دارند به اشتراک بگذارید.

استریمر بازیهای خود را به طور زنده با بقیه به اشتراک می گذارد

استریمر بازیهای خود را به طور زنده با بقیه به اشتراک می گذارد

معرفی راه‌های کسب درآمد از استریم‌

کسب درآمد یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که اکثر استریمر‌ها را وارد دنیای لایو استریمینگ می‌کند؛ در این دنیا هرچه مخاطب بیشتری داشته باشید، درآمد بالاتری کسب خواهید کرد. راه‌های درآمدزایی در استریم بسیار متنوع بوده و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. توجه داشته باشید که استریمر‌های مطرح ایرانی برای داشتن استریمی باکیفیت و در نتیجه درآمد بیشتر، از اینترنت‌های باکیفیت مانند پوینت تو پوینت استفاده می‌کنند. در ادامه راه‌های عمومی که بیشتر استریمر‌ها از آن درآمد به دست می‌آورند را معرفی می‌کنیم.

دونیت کردن یا دریافت پول اهدایی از سمت طرف‌داران

دونیت کردن ابتدایی‌ترین روش کسب درآمد از طریق استریم است؛ به‌طوری که هواداران استریمر‌ها به میزان علاقه‌ای که دارند، استریمر محبوبشان را حمایت مالی می‌کنند. هیچ محدودیتی مالی در دونیت کردن وجود ندارد؛ بنابراین هر چه تعداد هوادارانتان بیشتر باشد، احتمال دونیت شدنتان افزایش خواهد یافت. پیشنهاد ما برای گیمر‌های حرفه‌ای که قصد استریم دارند، استفاده اینترنت‌های مخصوص با پینگ پایین است. اگر نمی‌دانید پینگ چیست، حتما در مورد این مطلب مطالعه کنید.

دونیت کردن یکی از راه های کسب درآمد برای استریمرها است

دونیت کردن یکی از راه های کسب درآمد برای استریمرها است

خرید اشتراک مخصوص استریمر

هر استریمر در پلتفرم‌های استریمینگ، اشتراک مخصوص خود را ایجاد می‌کنند. تماشای استریم کاملاً رایگان است؛ با‌این‌حال افرادی که به‌عنوان هوادار اشتراک استریمری خاص را می‌خرند از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار می‌شوند.

اسپانسرشیپ و تبلیغات برند‌های متنوع

زمانی که یک استریمر به سطح بالایی از شهرت و محبوبیت دست پیدا می‌کند، برند‌های مختلف به سمت و سرازیر می‌شوند؛ صاحبان این برند‌ها برای معرفی خود به کاربران، اسپانسر استریمر‌ها می‌شوند.

تولید و فروش محصولات با برند خودتان: در این روش استریمر‌ها اقدام به تولید محصولاتی مانند، تیشرت، هودی، ماگ و لوازم این‌چنینی می‌کنند و با فروش آن‌ها درآمد خوبی به دست می‌آورند.

تجهیزات مورد نیاز برای استریم چیست؟

تجهیزات موردنیاز استریم باتوجه‌به حوزه فعالیت کمی متفاوت است؛ با‌این‌حال برخی لوازم مانند، وب‌کم، رینگ لایت، میکروفون و اینترنت برای استریم از موارد اصلی به‌حساب می‌آیند. اگر به‌عنوان یک گیمر قصد استریم دارید خرید بهترین اینترنت برای گیم و سیستم گیمینگ را باید در اولویت قرار دهید؛ زیرا در صورت نداشتن سیستم و اینترنت مخصوص بازی در مسیر استریم با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. سعی کنید استریم را در محیطی آرام و بدون سروصدا برپا کنید تا تمرکز خود و مخاطبانتان کاملاً معطوف کارتان باشد. استفاده از آکوستیک به‌عنوان عایق صدا برای اتاق استریم بسیار کاربردی است.

سیستم و اینترنت مناسب از ابزار اصلی استریم است

سیستم و اینترنت مناسب از ابزار اصلی استریم است

پلتفرم‌های محبوب برای اجرا و تماشای استریم

پلتفرم‌های بسیار در دنیای استریم مشغول فعالیت هستند و آن‌ها نیز در کنار استریمر‌ها درآمد هنگفتی به دست می‌آورند. لایو استریم یوتوب را می‌توان به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم معرفی کرد. سرویس استریم آپارات گیم نیز به‌عنوان یک پلتفرم داخلی خدمات خوبی به استریم‌های ایرانی ارائه می‌کند و در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. یوتوب و آپارات سرویس‌های اشتراک ویدئو هستند که خدمات لایو استریم نیز ارائه می‌دهند؛ با‌این‌حال اگر به دنبال پلتفرمی اختصاصی و بین‌المللی برای استریم هستید، پیشنهاد اول و آخر ما توییچ است.

حتما بخوانید

آموزش استریمر شدن و استریم کردن!

توییچ پاتوق همه استریمر‌های حرفه‌ای است؛ به‌طوری‌که اکثر استریمر‌ها یک اکانت به‌ نام خود در توییچ دارند. البته امکان استریم در چند پلتفرم به‌صورت هم‌زمان نیز وجود دارد؛ برخی سرویس‌های ری‌استریم این امکان را فراهم می‌کنند تا با اتصال به یک سرور در چند پلتفرم به‌صورت یک‌جا استریم و از امکانات همه آن‌ها بهره‌مند شوید. این کار یک شرط اصلی دارد و آن هم استفاده از اینترنت‌های پرقدرت مخصوص استریم است.

آپارات و یوتیوب و توییچ از بسترهای اصلی استریم هستند

آپارات و یوتیوب و توییچ از بسترهای اصلی استریم هستند

تجربه بی‌نظر برپایی و تماشای استریم با اینترنت‌های مناسب

در این مقاله با زبان ساده به سوال «استریم چیست؟» پاسخ دادیم؛ همچنین پلتفرم‌های استریم، روش‌های کسب درآمد و تجهیزات لازم برای استریم را مورد بررسی قرار دادیم تا با دید باز‌تری وارد دنیای استریم شوید. توجه داشته باشید که مهم‌ترین بخش چه برای تماشا و چه برای برپایی استریم، اینترنت قدرتمند است. چنانچه برای ورود به دنیای استریم از اینترنت مناسب استفاده نکنید، قطعاً با شکست مواجه خواهید شد.

تهیه و تنظیم: گروه ورزش.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *