واکنش فریبا نادری به اتهام ریاکاری اش در راهپیمایی اربعین! + تصاویر

واکنش فریبا نادری به اتهام ریاکاری اش در کربلا + فیلم

در فیلم زیر که بریده‌ای از گفتگو با خانم نادری است، واکنش فریبا نادری به اتهام ریاکاری اش در کربلا و انتشار عکس وی در راهپیمایی اربعین را مشاهده می کنید.

واکنش فریبا نادری به اتهام ریاکاری اش در کربلا و راهپیمایی اربعین

مجله اینترنتی پارسی گو: حضور فریبا نادری در پیاده روی اربعین با واکنش گسترده مخاطبان فضای مجازی مواجه شد. در میان استقبال خیل کاربران از حضور فریبا نادری در کربلا، گروهی نیز این حرکت فریبا نادری را ریاکارنه خواندند. در فیلم زیر که بریده ای از گفتگو با خانم نادری است، واکنش فریبا نادری به اتهام ریاکاری اش در کربلا و انتشار عکس وی در راهپیمایی عظیم اربعین را مشاهده می کنید:

فیلم واکنش فریبا نادری به اتهام ریاکاری اش در کربلا و راهپیمایی اربعین

گفتنی است خانم فریبا نادری که در فصل سوم سریال ستایش نقش منفی پررنگی را ایفا کرده است، در راهپیمایی باشکوه اربعین در سال ۹۸ حضور داشت و انتشار تصاویری از حضور خانم نادری در کربلا و پیاده روی اربعین واکنش گسترده ای را بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرد و با استقبال خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) مواجه شد.

تصاویر حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین ۹۸

تصاویری که مشاهده می کنید، مربوط به حضور فریبا نادری بازیگر زن کشورمان در مراسم راهپیمایی اربعین در سال ۹۸ است. گفتنی است انتشار این تصاویر با واکنش و استقبال گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شد:

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین بازیگر زن در راهپیمایی اربعین بازیگر ستایش در راهپیمایی اربعین

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین بازیگر زن در راهپیمایی اربعین بازیگر ستایش در راهپیمایی اربعین

فریبا نادری در مسیر کربلا. حضور خانم بازیگر در راهپیمایی بزرگ اربعین

فریبا نادری در مسیر کربلا. حضور خانم بازیگر در راهپیمایی بزرگ اربعین

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین

واکنش کاربران به سوال مجری و مکدر شدن خانم فریبا نادری

پس از انتشار فیلم واکنش فریبا نادری به ریاکاری اش در کربلا و مراسم اربعین، کاربران فضای مجازی با نظرات مثبت خود از پاسخ و ابراز احساسات خانم نادری از ویدئوی منتشر شده استقبال کردند.

کاربری با نام محمد نوشت: درود بر شما ولی مصاحبه کننده چقدر بی شخصیت بود هی می گفت این نظر شخصی من و بخشی از جامعه است منم می گم اون نظرتو برو بذار دم کوزه آبشو بخور آخه تو کی هستی در مقابل سیل جمعیت و اکثریت مطلق مردم ایران که عاشقانه امام حسین را دوست دارند یک زن ایرانی مسلمان را که به پابوس امامش رفته بگویی من نظرم این است که این ریاکاری بوده یا بخشی از جامعه این نظر را دارند مگه امثال تو که به لطف دوربین و خزعبلات گفتن تو رسانه هستید کی هستید ؟کی هستید که خودتان را بالاتر از مردم می دانید ؟ من کاری به این خانم ندارم اما روی سخنم با این فرد است که روبروی این خانم نشسته و در نهایت وقاحت می گوید نظر من اون من تو سرت بخوره کمی مثل گاو باش سخنت را نشخوار کن بعد بنداز بیرون و درودم را نثار این خانم می کنم درود بر شرفت تو از طبیعی ترین خواسته ات دفاع کردی آنهم در مقابل جاهل ترین و احمق ترین آدمها

کاربری به نام صحرا نوشت: آفرین خانم نادری عزیزم-زیارتتون قبول باشه.

کاربر دیگری با نام سعید معزز نوشت: سلام درود برشرفت خانم نادری به نظرمن حضرت زهرا شما رو خواسته؛اون مجری بی ادب(خیلی بی ادب) میدونی چرا کار شما رو نفهمید چون جهل مرکب داشت
آنکس که نداند ونداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
واقعا این یک افتخاره برای هنرمندان این سرزمین

کاربری با نام علی نوشت: وقتی قیامت میشه به همین سادگی صف آدمها جدا میشه.

کاربر دیگری با نام محمد نوشت: خانم نادري چه زيبا گفته. ايكاش مجري خوب به صحبت هاي اين خانم گوش ميداد. چرا ما بدنبال جداسازي مردم از همديگر هستيم. خوب اين بنده خدا هم هنرمنده. مگه از آسمان امده. مثل من و شما انسانه. چرا دنبال برجسته كردن اين گونه خبرها هستيم. حالا فرض فردا خداي ناكرده يه روزي اشتباهي از امثال خانم نادري سر بزنه آيا بايد بوق و كرنا بكنيم كه ايشون همان كسي هست كه رفته پياده روي كربلا! چرا هميشه دنبال خراب كردن هستيم. آدم باشيم.

واکنش کاربران به پاسخ فریبا نادری به اتهام ریکاکاری اش در کربلا و راهپیمایی اربعین

واکنش کاربران به پاسخ فریبا نادری به اتهام ریکاکاری اش در کربلا و راهپیمایی اربعین

حتما بخوانید

عکس: فریبا نادری در راهپیمایی اربعین!

نگاهی به زندگی و کارنامه هنری فریبا نادری

فریبا نادری که در فصل سوم سریال ستایش نقش منفی و منفور سریال را به عهده دارد، متولد ۱۳۶۳ است. او متولد تهران است و از آثار سینمایی اش می توان به دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی و سپید و سیاه نام برد. خانم فریبا نادری همچنین در فصل دوم و سوم سریال ستایش حضور داشته است.

از مجموعه های تلوزیونی که فریبا نادری در آن به ایفای نقش پرداخته است نیز می توان به مروارید سرخ در سال ۱۳۸۳ تاگمشدگان در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد. سریال ستایش نیز با بازی خانم نادری در حال پخش از شبکه سوم سیماست. در این بین نیز به کارهایی نظیر چک برگشتی، میلیاردر، فاخته، سی و نه هفته، عشق تعطیل نیست، پرستاران، پنجره، راه طولانی، از یاد رفته، فاکتور هشت و… اشاره کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *