عکس فریبا نادری بازیگر سریال ستایش در راهپیمایی اربعین!

عکس: فریبا نادری در راهپیمایی اربعین!

بازیگران و اهالی سینما نیز همچون سایر اقشار جامعه در راهپیمایی اربعین حاضر می شوند. در این مطلب عکس و مصاحبه فریبا نادری در راهپیمایی اربعین را می بینید.

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین بازیگر زن در راهپیمایی اربعین بازیگر ستایش در راهپیمایی اربعین

مجله اینترنتی پارسی گو: بازیگران و اهالی سینما نیز همچون سایر اقشار جامعه در راهپیمایی اربعین حاضر می شوند. در این مطلب عکس و مصاحبه فریبا نادری در راهپیمایی اربعین را تقدیم می کنیم.

فریبا نادری در راهپیمایی اربعین از حس و حالش می گوید

راهپیمایی اربعین به یکی از آیین‌ها و سنت‌های مردم ایران هم تبدیل شده است. هر سال بخش زیادی از هموطنان ما از اواسط محرم مهیای حضور در راهپیمایی اربعین می‌شوند. بعضی از هنرمندان هم همپای مردم می‌روند؛ فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون هم از افرادی است که چند سال قبل فرصت یافت شرکت در این مراسم را هم در کوله‌بار تجربیات خود داشته است.

خانم بازیگری که او را با سریال “فاکتور هشت”، “فاخته” و “ستایش” می‌شناسند و البته در سینما هم “من و شارمین” و “مشکل گیتی” را را در کارنامه‌اش دارد؛ گفت که سال ۹۴ به راهپیمایی اربعین رفتم و اگر دوباره توفیق زیارت حضرت اباعبدالله(ع) را پیدا کنم؛ حتماً در اولین فرصت دوباره به کربلا خواهم رفت.

فریبا نادری بازیگر ستایش

فریبا نادری بازیگر ستایش

روایت فریبا نادری از حس و حال حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع)

فریبا نادری به خبرنگار تسنیم، گفت: من از دوران بچگی آرزویم سفر به کربلا بود که بالاخره رفتم؛ هر شیعه‌ای که اعتقاد و ارادتی به ائمه‌اطهار داشته باشد رفتن به کربلا برایش یک آرزوست. هرکس به کربلا نرفته نمی‌تواند آن لحظات و حس و حال را درک کند؛ واقعاً دنیایی بود که فقط با چشمان خود می‌توان دید؛ دنیایی که برای دیدنش باید به خویشتن خویش بازگشت. وی تأکید کرد: من افتخار پیدا کردم به پیاده‌روی اربعین بروم و همیشه از این موضوع خوشحالم؛ امیدوارم هرچه زودتر توفیق پیدا کنم به این سفر بروم.

نادری تصریح کرد: من در کربلا خدمت امامی می‌رفتم که از بچگی آرزوی این زیارت را داشتم، باز هم اگر سعادت داشته باشم با چادر می‌روم؛ این ریا نیست بلکه احترام است؛ پابوس ائمه می‌رویم باید احترام بگذاریم. وی تصریح کرد: وقتی به روزهای اربعین و پیاده‌روی نزدیک می‌شویم دلم می‌خواهد آنجا باشم؛ وقتی آن لحظات و اتفاقات را در ذهنم مرور می‌کنم یک حسی تمام وجودم را فرا می‌گیرد که ای‌کاش آنجا بودم.

فریبا نادری گفت که راهپیمایی اربعین و به محضر امام حسین(ع) رسیدن، درس‌هایی است که بیش از گفتن، درونی است.من همیشه خاطره‌هایم درونی و گفتنی نیست اما این سفر بیش از هرچیزی درس و آموختن است؛ خیلی توکل و صبوری را از نزدیک دیدم و همه تعریف‌ها و روایت‌های مختلفی را که از حادثه عاشورا و اتفاقات کربلا شنیده بودم در آنجا برایم مرور می‌شد. از خودگذشتگی و تلاش برای اهداف بالاتر و مقدس‌تر همه جزو نکاتی است که همیشه از آن سفر به یاد دارم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فیلمی درباره امام حسین(ع) ساخته شود دوست دارد کدام نقش را ایفا کند، گفت: اصولاً به این سوال جوابی نمی‌دهم اما فکر می‌کنم انتخاب شوم؛ ترجیحم این است که در این نوع کارها نقش مثبت بازی کنم.

فریبا نادری این روزها در سریال «از سرنوشت» شبکه دو سیما ایفای نقش می‌کند که به تازگی فاز سوم آن آغاز شده و به گفته علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده آن قرار است آبان‌ماه روی آنتن برود. سریالی که در ۵۰ قسمت و کارگردانی مشترک علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان در روزهای فیلمبرداری فاز سوم به سر می‌برد.

تصاویر: حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین

حضور فریبا نادری در راهپیمایی اربعین

فریبا نادری در مسیر کربلا. حضور خانم بازیگر در راهپیمایی بزرگ اربعین

فریبا نادری در مسیر کربلا. حضور خانم بازیگر در راهپیمایی بزرگ اربعین

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *