عکس: پاره شدن طحال علی دایی با لگد بازیکن بحرین!

لگدی که باعث پاره شدن طحال علی دایی شد! + عکس

۲۵ سال قبل بود که در دیدار ایران و بحرین اتفاق عجیبی افتاد. بازیکن بحرین به شکلی ناجوانمردانه با لگد به شکم علی دایی زد و باعث پاره شدن طحال علی دایی شد.

پاره شدن طحال علی دایی ایران بحرین

مجله اینترنتی پارسی گو: تقریبا ۲۵ سال قبل بود که در دیدار ایران و بحرین اتفاق عجیبی افتاد. بازیکن بحرین به شکلی ناجوانمردانه با لگد به شکم علی دایی زد و باعث پاره شدن طحال علی دایی شد. عکس مربوط به این ماجرا در صفحه شخصی علی دایی منتشر شده است.

علی دایی با انتشار تصویری پیش از بازی ایران مقابل بحرین به پارگی طحالش در بازی های آسیایی سال ۱۹۹۴ هیروشیما اشاره کرده است. به گزارش پارسی گو، ورزش سه نوشت: علی دایی در جدیت و تلاش درون زمین همیشه زبانزد خاص وعام بوده و اگر همین حالا هم از اطرافیان او بپرسید، بر این نکته تاکید می کنند که او دوست ندارد در هیچ بازی ای بازنده باشد.

در دوران بازی اش اگرچه باتکنیک ترین بازیکن ایران نبود، اما فاکتور جدیت و تلاش، او را در رتبه بالاتری در تاریخ فوتبال ایران و آسیا قرار داد و حالا پس از سال ها که از خداحافظی او از دنیای فوتبال می گذرد، رونالدوی فراموش نشدنی در حال نزدیک شدن به رکورد ۱۰۹ گل او در بازی های ملی است که به تمامی افتخارات فردی در دنیای فوتبال دست یافته است.

دیدار با بحرین علی دایی را یاد ۲۵ سال پیش انداخت

یکی از صحنه هایی که جنگندگی و خستگی ناپذیر بودن دایی را نشان می دهد، همین صحنه است. این صحنه همان لحظه معروف جنگندگی دایی در جام ملتها مقابل علی حسن دروازه بان بحرین است که با لگدی عجیب و غیرورزشی، دایی را بشدت مصدوم کرد، اما کاپیتان ارزنده تا پایان مسابقه با طحال پاره و خونریزی زمین را ترک نکرد.

حالا پس از سال ها علی دایی با انتشار تصویر لحظه ای که به پارگی طحالش همراه شد، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «بازی های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما و یک بازی کاملا ناجوانمردانه از سوی دروازه بان بحرینی.»

لگد ناجوانمردانه دروازه بان بحرین که باعث پاره شدن طحال علی دایی شد

لگد ناجوانمردانه دروازه بان بحرین که باعث پاره شدن طحال علی دایی شد

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو.
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *