حسادت جالب زرینچه به باقری:

جواد زرینچه: وقتی من هستم چطور استقلال یک کریم باقری کم دارد؟

می گویند استقلال یک باقری کم دارد! جواد زرینچه در مصاحبه ای بیان می کند وقتی من هستم چطور می گویند استقلال یک کریم باقری کم دارد؟

جواد زرینچه کریم باقری استقلال یک کریم باقری کم دارد

مجله اینترنتی پارسی گو: ناراحتی و دلخوری همه جا وجود دارد. علی الخصوص در دنیای فوتبال. حالا جواد زرینچه عصبانیتش را علنی کرده و در مصاحبه ای بیان می کند وقتی من هستم چطور می گویند استقلال یک کریم باقری کم دارد؟

وقتی من هستم، چطور استقلال یک کریم باقری کم دارد؟

سرپرست تیم استقلال گفت: متاسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری دارد و استقلال یک شخصی مثل او نیاز دارد اما آنهایی که این صحبت را می‌کنند نمی‌دانند منِ جواد زرینچه کاپیتان باقری بوده‌ام.

تیم ملی ایران. غلامپور. کریم باقری. جواد زرینچه. علی دایی. افشین پیروانی

تیم ملی ایران. غلامپور. کریم باقری. جواد زرینچه. علی دایی. افشین پیروانی

کاپیتان کریم باقری بوده‌ام ولی می‌گویند استقلال یکی مثل او کم دارد

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت: متاسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری دارد و استقلال یک شخصی مثل او نیاز دارد اما آنهایی که این صحبت را می‌کنند نمی‌دانند من جواد زرینچه کاپیتان کریم باقری بوده‌ام. آیا آنها نمی‌دانند باقری در پرسپولیس نقش فنی دارد و من سرپرست تیم هستم؟ من طبق قراری که با استراماچونی از روز اول گذاشته‌ام هیچ دخالتی در امور فنی نداشته و ندارم و طبیعتا هرگز نمی‌توانم نقش کریم باقری را داشته باشم که کمک کالدرون است، البته از آن طرف من هم سال‌ها در این استقلال بازی کردم و می‌دانم بالا و پایین این تیم چیست. شاید ۲۰ سال سرپرستی استقلال را نکرده باشم و امسال این مسئولیت را پذیرفتم ولی قبول دارم ممکن است اشتباهاتی داشته‌ام و آدم کاملی نباشم. من همیشه از بچه‌ها خواسته‌ام کنار ما باشند و با هم دوست باشیم اما هوادار هم باید قبول کند استقلال نیاز به آرامش دارد و شرایط همین است. ما هم دوست داریم استقلال رو به جلو حرکت کند و نتایجی را بگیریم که مردم دوست دارند اما کاری از دست‌مان بر نمی‌آید جز اینکه شرایط را به بهترین شکل با داشته‌‌هایمان پیش ببریم.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *