سید جلال حسینی: هیچ اختلافی وجود ندارد و شیطنت رسانه هاست!

تکه پرانی کالدرون به سید جلال با لیونل مسی + پاسخ سید جلال

تکه پرانی کالدرون به سید جلال با نام بردن از لیونل مسی و به رخ کشیدن ۳۷ سال سن او آغاز شد و پاسخ سید جلال که مسی نیستم، اما آماده ام ادامه یافت.

تکه پرانی کالدرون به سید جلال گابریل کالدرون. سید جلال حسینی

مجله اینترنتی پارسی گو: تکه پرانی کالدرون به سید جلال با نام بردن از لیونل مسی و به رخ کشیدن ۳۷ سال سن او آغاز شد و پاسخ سید جلال که مسی نیستم، اما آماده ام ادامه یافت. اگرچه به گفته سید جلال حسینی هیچ اختلافی وجود ندارد و این مسائل شیطنت رسانه های ورزشی است.

گابریل کالدرون با جمله بازیکنی که ۳۶ ۳۷ سال سن دارد و دو هفته با تیم تمرین نمی کند، نمی تواند با یک روز تمرین به مسابقه برسد، مگر اینکه مسی باشد! فقط مسی این توان را دارد. بازیکنی که ۳۷ سال سن دارد و دو هفته تمرین نمی کند در تیم من نمی تواند بازی کند!

البته به نظر می رسد شیطنت و سوال خبرنگاران باعث تکه پرانی کالدرون به سید جلال شده است. چراکه وی در واکنش به سوال خبرنگاری که درباره آمادگی سید جلال برای حضور در بازی با شهرخودرو سوال می کند مجبور می شود از اصول مربیگری اش دفاع کند.

در هر صورت کاپیتان تیم پرسپولیس، سید جلال حسینی هم به نحوی پاسخ سید جلال را می دهد و می گوید: لیونل مسی نیستم. سید جلال حسین ام با ۳۷ سن و آمادگی کامل!

سید جلال حسینی با تأکید بر اینکه آماده خدمت به پرسپولیس است اشاره می کند که با کالدرون اختلافی ندارد و معتقد است اختلاف کالدرون و حسینی ساخته ذهن بعضی رسانه ها یا شیطنت رسانه ای است.

سید جلال حسینی می گوید: من با آقای کالدرون بعد از آن صحبت کردم. هیچ کنایه‌ای در کار نبود. کار و هدف هر دوی ما مشخص است. من به عنوان کاپیتان تیم مسلما بیشترین گفتگو را با سرمربی دارم. او قصدی بابت نام بردن از مسی نداشت. من هم مسی نیستم و در شرایط فنی و فیزیکی فوتبال ایران تلاش کرده‌ام تا در ۳۷ سالگی هم بتوانم هر چقدر که از عهده‌اش برآمدم به تیمم کمک کنم. هیچ وقت منت آن را سر هواداران پرسپولیس نمی‌گذارم، منت این تیم و هوادارانش روی من است که عضوی از آنها هستم. فصل گذشته تلاش کردم تا با شرایط تمرینی مناسب‌تر بتوانم بیشتر در خدمت تیم باشم و خوشبختانه شرایط هم خوب پیش رفت. این روزها هم مصدوم بودم و تمرینات آماده‌سازی‌ام را دنبال کردم.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *