پرسپولیس با درخشش علیرضا بیرانوند برد و استقلال با اشتباه علی کریمی باخت!

علی کریمی ۰ علیرضا بیرانود ۱ برد پرسپولیس با اشتباه کریمی!

با درخشش علیرضا بیرانوند و مهار پنالتی، و نیز با از دست دادن پنالتی و اخراج علی کریمی، نتیجه دربی ۹۰ را می توان اینگونه نوشت: علی کریمی ۰ علیرضا بیرانوند ۱

علی کریمی 0 علیرضا بیرانود 1 خوشحالی پرسپولیسی ها و خوشحالی بیرانوند و بازیکنان

مجله اینترنتی پارسی گو: با درخشش علیرضا بیرانوند و مهار پنالتی، و نیز با از دست دادن پنالتی و اخراج علی کریمی، نتیجه دربی ۹۰ را می توان اینگونه نوشت: علی کریمی ۰ علیرضا بیرانود ۱ علی کریمی نقش مهمی در دربی ۹۰ مقابل پرسپولیس ایفا کرد. اما نه به نفع استقلال. او با خراب کردن پنالتی و اخراج، یکی از بدترین خاطرات فوتبالی خود را رقم زد. در مقابل علیرضا بیرانوند باز هم درخشید و اینبار با مهار پنالتی در دربی، توانست شمار پنالتی های مهم مهار شده اش را افزایش دهد. شاید اگر پنالتی کریمی به گل تبدیل شده بود، نتیجه به نحو دیگری رقم می خورد و با توجه به تسلط خوب استقلال بر بازی، پرسپولیس نتیجه را واگذار می کرد.

اخراج علی کریمی: خطا، کارت زرد دوم و اخراج

علی کریمی در دربی شماره ۹۰ و مقابل حریف سنتی (پرسپولیس) در لباس استقلال، هم پنالتی از دست داد و هم با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. تصویر اخراج کریمی را مشاهده می کنید:

اخراج علی کریمی در دربی 90 کارت زرد دوم و اخراج

اخراج علی کریمی در دربی ۹۰ کارت زرد دوم و اخراج

علی کریمی و پنالتی از دست رفته: استقلال پنالتی زن ندارد

هافبک شماره ۶ استقلال هم پنالتی اش را خراب کرد تا جمع پنالتی نزن های استقلال در دربی جمع شود. به نوشته ورزش سه در دقیقه ۲۶ بازی استقلال برابر پرسپولیس نفوذ زیبای شجاعیان باعث شد مدافع پرسپولیس روی او خطا کند و داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد.

اما این بار با تصمیم جمعی بازیکنان استقلال علی کریمی ضربه را زد که بعد از مکث یک دقیقه ای ضربه او به وسط دروازه رفت و راهی به سمت دروازه پرسپولیس نداشت.

بعد از پنالتی از دست رفته اسماعیلی در دربی ۸۹ این بار علی کریمی پنالتی اش را خراب کرد تا استقلال با بحرانی به نام پنالتی زن روبرو باشد.

در استقلال فصل قبل هم بازیکنانی مثل پاتوسی، اسماعیلی و وریا غفوری پنالتی های خود را خراب کردند تا مشخص شود این تیم هنوز بازیکنی که در زدن ضربه پنالتی تخصص داشته باشد را پیدا نکرده است.

مهار پنالتی علی کریمی توسط علیرضا بیرانوند دربی 90 استقلال پرسپولیس

مهار پنالتی علی کریمی توسط علیرضا بیرانوند دربی ۹۰ استقلال پرسپولیس

داستان نجات پرسپولیس از گل زودهنگام: باز هم پنالتی و علی بیرو و اینبار علی کریمی

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در بازگشت به ترکیب یکی از پنالتی‌های مهم برای تیمش را سیو کرد. به نوشته ورزش سه در شرایطی که فرار شجاعیان به داخل محوطه جریمه و برخورد او با شجاع خلیل زاده با اعلام پنالتی جنجالی از سوی بنیادی فر همراه شد، بیرانوند بار دیگر این تیم را نجات داد.

بیرانوند که با مهار پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی روسیه پیش از این خبرساز شده بود، بعد از اینکه در فصل گذشته پنالتی فرشید اسماعیلی علیه این تیم راهی به دروازه نیافت، اینبار برابر ضربه علی کریمی قرار گرفت.

بازیکنان استقلال و خصوصا شجاعیان که قصد داشتند تمرکز او را پیش از ضربه بهم بزنند و بارها به نحوه استقرار او روی خط اعتراض داشتند هم در نهایت نتوانستند مانع از درخشش دوباره او شوند که بعد از یک جلسه محرومیت از انگیزه زیادی در بازگشت برخوردار بود.

برد پرسپولیس باخت استقلال درخشش بیرانوند دربی 90

برد پرسپولیس باخت استقلال درخشش بیرانوند دربی ۹۰

بیرانوند با تشخیص درست مسیر توپ علی کریمی آن را دفع کرد و در ادامه نیز ضربه تبریزی راهی به دروازه نیافت تا او مرد اول دقایق ابتدایی این بازی لقب گیرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *