بالاتر از مسی و رونالدو: فن دایک بهترین بازیکن اروپا شد!

ویرژیل فن دایک بهترین بازیکن اروپا شد + عکس

ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول در نهایت موفق شد بالاتر از ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان برترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کند.

ویرژیل فن دایک

مجله اینترنتی پارسی گو: ویرژیل فن‌دایک مدافع هلندی به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد. ویرژیل فن دایک مدافع هلندی و باتجربه لیورپول فصل فوق العاده‌ای را سپری کرد و در نهایت موفق شد بالاتر از ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، عنوان برترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کند.

مدافع مقتدر هلندی در سال ۲۰۱۹ در مجموع ۵۹ بار و ۵۳۰۵ برای تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به میدان رفت و آمار فوق العاده ای را از خود بر جای گذاشت. شاید مهم ترین دستاورد ویرژیل فن دایک، انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ جزیره بود.

ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول برترین مدافع فصل لیگ قهرمانان

ویرژیل فن‌دایک مدافع هلندی لیورپول برترین مدافع فصل لیگ قهرمانان

با درخشش ویرژیل فن‌دایک، مرسی سایدی ها بعد از ۱۴ سال و در فصلی خاطره انگیز فاتح لیگ قهرمانان شدند. اما طلسم ناکامی در لیگ برتر ادامه یافت و این بار منچسترسیتی اجازه نداد حسرت سه دهه لیورپولی ها در انگلیس به پایان برسد. ویرژیل فن دایک همچنین با لباس تیم ملی هلند تا آستانه فتح لیگ ملت های اروپا نیز پیش رفت، اما در نهایت تیم ملی پرتغال مانع قهرمانی لاله های نارنجی شد.ویرژیل فن دایک در ۳۵۰ دوئل از ۴۷۵ دوئل در رده ملی و باشگاهی موفق بود و تا همین هفته قبل حتی یک بار هم در عرصه باشگاهی دریبل نخورده بود. عدم انتخاب مدافعان به عنوان بهترین بازیکن سال شاید مهم ترین مانع رسیدن این عنوان به ویرژیل فن دایک باشد.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *