آیا کریستیانو رونالدو می تواند رکورد گل ملی علی دایی را بشکند؟

کریستیانو رونالدو به گرد پای علی دایی هم نخواهد رسید! + عکس

یک رسانه ایتالیایی به تمجید از علی دایی، مهاجم افسانه‌ای تیم ملی ایران پرداخت و تأکید کرد کریستیانو رونالدو به گرد پای علی دایی هم نخواهد رسید!

علی دایی کریستیانو رونالدو

مجله اینترنتی پارسی گو: یک رسانه ایتالیایی به تمجید از علی دایی، مهاجم افسانه‌ای تیم ملی ایران پرداخت و تأکید کرد کریستیانو رونالدو به گرد پای علی دایی هم نخواهد رسید!

علی دایی مهاجم و سرمربی روز‌های گذشته تیم ملی ایران، مورد تمجید یک سایت ایتالیایی قرار گرفت. این رسانه ایتالیایی در تمجید از دایی نوشت: علی دایی از تاثیرگذارترین بازیکنان ایرانی در بازی‌های ملی بوده و بیشترین تعداد بازی را برای ایرانی‌ها انجام داده است. دایی در سال ۱۹۹۸ مقابل آمریکا فوق العاده ظاهر شد و توانایی‌های خود را نشان داد. دایی گرچه استعداد نابی داشت، اما چندان شناخته شده نبود. استعداد او به قدری بالا بود که حتی کریستیانو رونالدو به گرد پایش هم نمی‌رسید.

تمجید رسانه ایتالیایی از علی دایی

تمجید رسانه ایتالیایی از علی دایی

رونالدو به گرد پای دایی هم نخواهد رسید!

این رسانه ایتالیایی نوشت استعداد علی دایی به قدری بالا بود که حتی کریستیانو رونالدو به گرد پایش هم نمی‌رسد. علی دایی ۱۰۹ گل در رده ملی به ثمر رسانده و این مهم را برای مهاجمانی، چون کریستیانو رونالدو تبدیل به یک حسرت کرده است! رونالدو با ۸۸ گل زده در تعقیب دایی است و در رویای خود به ۱۰۹ گل علی دایی فکر می‌کند تا بتواند آن را به تصاحب خود در بیاورد.

علی دایی تمام آمار و ارقام‌های فوتبالی را در ره ملی به خود اختصاص داده که رونالدو در کسب آن ناکام مانده است. دایی در سال ۲۰۰۷ بازنشسته شد و اکنون به سرمربیگری مشغول است. دایی به قدری مستعد بود که به لیگ آلمان راه پیدا کرد و توسط بکن بائر در بایرن مونیخ به کار گرفته شد، اما آنطور که باید دیده نشد.

دایی در سن ۲۴ سالگی فوتبال را شروع کرد و با این حال حریص بود تا رکورد‌ها را به نام خود تغییر دهد. دایی نه تنها در فوتبال فوق العاده بود بلکه در زندگی شخصی اش در کمک به فقرا و کارآفرینی هم موثر عمل کرده است و تمجید همگان را به دنبال خود می‌بیند.

این روز‌ها گفته می‌شود رکورد علی دایی توسط رونالدو شکسته خواهد شد، دایی خود مشکلی از این بابت ندارد و در این خصوص می‌گوید: وقتی رکوردی ثبت می‌کنید، دیر یا زود باید منتظر باشید تا این رکورد توسط فرد دیگری شکسته شود!

باید دید در نهایت رونالدو موفق به شکستن رکورد گلهای ملی علی دایی خواهد شد یا به قول روزنامه ایتالیایی به گرد پای علی دایی هم نخواهد رسید.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *