شادی معروف کریستیانو رونالدو از زبان خودش!

دلیل خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو از زبان خودش! + عکس

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو یکی از پرطرفدارترین شادی های بعد از گل در فوتبال جهان است و رونالدو پس از پرش مخصوص خودش فریاد می زند: Siuuu!

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو

مجله اینترنتی پارسی گو: ستاره پرتغالی و ۳۴ ساله یوونتوس در مورد جشن شادی منحصر به فرد خود صحبت کرد. خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو یکی از پرطرفدارترین شادی های بعد از گل در فوتبال جهان است و رونالدو پس از پرش مخصوص خودش فریاد می زند: Siuuu!

بیش از حد یک دهه است عادت داریم شادی گل های منحصر به فردی بعد از گلزنی از کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال پرتغال و تیم هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس ببینیم. اما در سالهای اخیر رونالدو یک شادی خاص را بارها تکرار می کند و حالا وی از کلید خوردن این شادی گل سخن گفته است.

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو : Siiuuu.

ستاره محبوب پرتغالی ابتدا مسافتی را دویده، بعد به خودش اشاره می کند و بعد از چرخش دستان خود را با گفتن این عبارت باز می کند؛ Siiuuu.

کریستیانو رونالدو به کانال یوتیوب Soccer.com گفت: در ذهن من بازیکنان زیادی وجود دارند که من علاقه دارم با آنها بازی کنم. اما اگر قرار به انتخاب باشد اما من یک ستاره بزرگ از کشور خودم را انتخاب خواهم کرد که البته چند سال پیش درگذشت: اوزه بیو.

اوزه بیو یکی از نمادهای پرتغال است و او شخصیتی شگفت انگیز بود. او چند سال پیش درگذشت اما آرزو داشتم روزی کنار او در تیم ملی پرتغال بازی کنم.

رونالدو همچنین در مورد جشن بعد از گلزنی معروف خود Siuuu و چگونگی آغاز علاقه وی به نشان دادن این سبک خوشحالی نیز گفت: در آمریکا بودیم و مقابل چلسی بازی می کردیم که من گلی به ثمر رساندم و دویده، پریدم و این کلمه را فریاد زدیم؛ Siuuu.

در آن لحظه این کلمه به شکل ناخودآگاه به زبانم آمد اما در ادامه آن را تکرار کردم. حالا بعد از هر بار گلزنی به سمت هواداران می روم و با هم این کلمه را تکرار می کنیم.

تصاویر شادی گل منحصر به فرد و پرطرفدار کریستیانو رونالدو:

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو Siuuu

خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو Siuuu

زیباترین گل دوران حرفه ای من؟ انتخاب یکی از بین حدود ۷۰۰ گلی که زده ام بسیار دشوار است اما من همیشه ساده ترین جواب را انتخاب می کنم؛ گل آخر و گل بعدی، زیرا برای من همه گل هایم مهم هستند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *