عذرخواهی رسمی حسین کلهر و شبکه سه از استقلال!

عذرخواهی حسین کلهر و شبکه سه از باشگاه استقلال + فیلم

عذرخواهی حسین کلهر از استقلالی ها به انتشار ویدئو ختم نشد و او در برنامه زنده سیزدهم مردادماه نیز مجددا در آنتن زنده از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

عذرخواهی حسین کلهر

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از عذرخواهی رسمی شبکه سه از باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال، حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر نیز با انتشار ویدئویی از طرفداران استقلال عذرخواهی کرد. البته عذرخواهی حسین کلهر از استقلالی ها به انتشار ویدئو ختم نشد و او در برنامه زنده صبح دوشنبه (سیزدهم مردادماه) نیز مجددا در آنتن زنده از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

همه چیز از شوخی و کل کل حسین کلهر، مجری جوان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه شروع شد. او درباره لوگوی استقلال و دایره های آن شوخی کرد و گفت اگر مجدد لوگو طراحی شد سوراخ های کمتری روی آن تعبیه کنید. او همچنین گفت لوگوی استقلال دقیقا ۴ سوراخ دارد! این حرف ها واکنش تند باشگاه استقلال را در پی داشت. این باشگاه با صدور بیانیه ای رسما از قطع همکاری با تلوزیون خبر داد. اما در ادامه هم حسین کلهر و هم باشگاه شبکه سه از استقلال عذرخواهی کردند.

حتما بخوانید

شوخی جنجالی برنامه سلام صبح بخیر با لوگوی باشگاه استقلال!

عذرخواهی رسمی شبکه ۳ از باشگاه استقلال

شبکه سوم سیما با انتشار پیامی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. بر همین اساس ورزش سه نوشت: مجری برنامه سلام صبح بخیر امروز در مورد لوگوی باشگاه استقلال شوخی انجام داد که این موضوع به جز واکنش رسمی باشگاه استقلال، با واکنش هایی از سوی هواداران این تیم، بازیکنان، مدیران و تعدادی از پیشکسوتان باشگاه همراه شد.

اما روابط عمومی شبکه سه دقایقی پیش با انتشار پیامی رسما از باشگاه استقلال و هوادارانش عذرخواهی کرد: همانطور که همه هواداران فوتبال کشور می‌دانند شبکه سه در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده است تا جانب بی طرفی نسبت به همه تیم های محبوب کشور را رعایت نماید. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و به رغم عذرخواهی این مجری، شبکه سه بر خود لازم می داند ضمن دلجویی و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال اعلام کند و به این مجری و مسئولان برنامه تذکر جدی داده است.

شوخی برنامه سلام صبح به خیر با لوگوی باشگاه استقلال

عذرخواهی شبکه سه از باشگاه استقلال

روابط عمومی شبکه‌ سه اعلام کرد: به‌رغم عذرخواهی مجری این شبکه، شبکه سه بر خود لازم می‌داند ضمن دلجویی و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال، اعلام کند به این مجری و مسئولان برنامه تذکر جدی داده است.

روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد: همان‌طور که همه هواداران فوتبال کشور می‌دانند، شبکه سه در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده تا جانب بی‌طرفی نسبت به همه تیم‌های محبوب کشور را رعایت کند.

اتفاق رخ‌داده در برنامه صبحگاهی اشتباه شخصی مجری برنامه بوده و به‌رغم عذرخواهی این مجری، شبکه سه بر خود لازم می‌داند ضمن دلجویی و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال، اعلام کند به این مجری و مسئولان برنامه تذکر جدی داده است.

حسین کلهر ـ مجری سلام صبح بخیر شبکه سه سیما ـ در بخشی از یک ویدئو که با هدف عذرخواهی از هواداران باشگاه استقلال ضبط و منتشر کرده، گفته است: امروز خبری مبنی بر این‌که لوگوی باشگاه استقلال توقیف شده، اعلام شد و من یک شوخی و کل‌کلی کردم که هواداران را ناراحت کرده است. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. رسما و قلبا قصد بی‌احترامی نداشتم چون با عوامل برنامه از جمله کارگردان و تهیه‌کننده در پشت صحنه کُری‌خوانی داریم.

در پی این اتفاق، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیز ظهر امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که به‌دلیل صحبت‌های یکی از مجریان تلویزیون که آن را «اهانت‌آمیز» خوانده، خواهان “عذرخواهی رسمی” صداوسیما شده است.

حتما بخوانید

خدماتی که وزیر ورزش به استقلال کرد به هیچ‌ تیمی نکرده است!

عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران استقلال

مجری صداوسیما از هواداران استقلال بابت اظهاراتش در شبکه سه سیما که باعث دلخوری آنها شده بود، عذرخواهی کرد. به گزارش پارسی گو ایسنا نوشت: مجری یکی از برنامه‌های صبح‌گاهی شبکه سه سیما امروز (شنبه) در واکنش به توقیف لوگو باشگاه استقلال با ادبیات نامناسبی درباره طرح لوگو این باشگاه صحبت کرد که باعث ناراحتی هواداران آبی‌های پایتخت شد. باشگاه استقلال پس از این موضوع اطلاعیه‌ای منتشر کرد و اعلام کرد تا زمانی که صداوسیما عذرخواهی نکند، ارتباط استقلال و سازمان صداوسیما قطع خواهد بود.

در همین راستا، مجری این برنامه تلوزیونی با انتشار پیامی تصویری از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و دلیل این اقدامش را کل‌کل با عوامل پشت صحنه عنوان کرد.

حسین کلهر لوگوی باشگاه استقلال

بازتاب یک شوخی نابجا: بیانیه تند استقلال و عذرخواهی مجری تلویزیون

اتفاق جنجالی باشگاه استقلال که با بیانیه تند این تیم همراه شد این بار در استدیو یک برنامه تلویزیونی رقم خورد. بر همین اساس ورزش سه نوشت: روز جمعه انتشار خبری مبنی بر توقیف لوگوی باشگاه استقلال به دلیل بدهی ۳۰۰ میلیون تومانی باعث شد تا این موضوع تبدیل به یکی از اتفاقات مهم پیرامون باشگاه استقلال شود؛ اتفاقی که به برنامه سلام صبح بخیر هم کشیده شد تا صبح شنبه آبی ها با یک جنجال بزرگ آغاز شود.

مجری این برنامه تلویزیونی بعد از اعلام این خبر از استقلالی ها درخواستی را مطرح کرد که باعث خشم هواداران این تیم شد و مدیریت باشگاه استقلال نیز در بخش رسانه ای تصمیم گرفت تا با واکنشی سریع به این اتفاق، نسبت به خشم و ناراحتی هواداران واکنش نشان داده و البته تصمیمی جنجالی درباره تحریم صدا و سیما را مطرح کند که پیش از این نیز سابقه داشته است.

درخواست طراحی دوباره لوگوی استقلال به شکل جدید صحبتی بود که جنجالی بودن آن را حتی خود مجری نیز قبل از بیان پیش بینی کرد و این اتفاق دقیقا به همان شکل رخ داد تا باشگاه استقلال ساعاتی بعد از این موضوع، با انتشار این بیانیه خبر از پایان همکاری خود با صدا و سیما دهد:

باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه اعلام می‌نماید. در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایقشان احترام بگذارد، متاسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است.

باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد.

بدون تردید مجموعه هواداران، پیشکسوتان و حامیان رسانه‌ای این باشگاه به دلیل احترام به نام و نشان استقلال بزرگ، باشگاه را در این راه همراهی خواهند کرد.

اختلاف میان استقلال و صدا و سیما در طی یک سال گذشته اما بارها تکرار شده و این اولین و آخرین مرتبه از آن نخواهد بود؛ سال گذشته نیز مدیر وقت رسانه ای باشگاه استقلال محمد حسین زرندی به دلیل آنکه صدا و سیما نام استقلال را به صورت کامل ذکر نکرده بود، اجازه نداد تا دوربین های تلویزیونی نشست خبری شفر را پوشش دهند و همچنین دو مرتبه باشگاه نسبت به کیفیت پایین پخش مسابقات استقلال نسبت به حریف سنتی خود انتقاد کرد و در فصل جدید به نظر می رسد با وجود تغییرات در بخش رسانه ای، همچنان سیاست انتقاد از عملکرد رسانه ملی از سوی استقلالی ها ادامه دارد.

استقلالی ها حالا تصمیم دارند تا با تحریم صدا و سیما اجازه پخش اخبار پیرامون این تیم و تهیه گزارش از تمرینات و مسابقات استقلال را ندهند تا به این ترتیب واکنشی مناسب به این موضوع داشته باشند؛ اتفاقی که البته با توجه به ابعاد آن مطمئنا با واکنش سازمان صدا و سیما همراه است تا هر چه سریعتر به پایان برسد.

حسین کلهر مجری این برنامه برای حل این موضوع زودتر از دیگران پا پیش گذاشت و با انتشار ویدئویی از هواداران استقلال با اشاره به جزییات این اتفاق و البته دیگر موضوعات، بابت اتفاقات صبح شنبه این برنامه تلویزیونی عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد که هواداران استقلال او را ببخشند.

حتما بخوانید

شوخی جنجالی مجری سلام صبح بخیر با لوگوی باشگاه استقلال!

فیلم عذرخواهی حسین کلهر از استقلالی ها

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *