خبر قطعی و رسمی: محمد علی نجفی اعدام نمی شود؛ خانواده میترا استاد رضایت داد!

رضایت خانواده میترا استاد به قاتل: نجفی اعدام نمی شود!

پس از جار و جنجال هایی که پیرامون قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی ایجاد شده بود، بالاخره خبر رسمی رضایت خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی رسانه ای شد.

محمد علی نجفی به جرم قتل میترا استاد تحت تعقیب قرار گرفت

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از جار و جنجال هایی که پیرامون قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی ایجاد شده بود، بالاخره خبر رسمی رضایت خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی رسانه ای شد و به این ترتیب محمد علی نجفی، قاتل میترا استاد اعدام نخواهد شد.

عجیب اما واقعی: خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی رضایت داد

پس از شایعات عجیب و غربی که درباره ماجرای قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی مطرح شده بود، اینبار خبر واقعی از رضایت دادن خانواده میترا استاد منتشر شد و بر این اساس فردا نوشت: پس از اینکه دادگاه رای به قصاص محمدعلی نجفی را به جرم قتل همسرش میترا استاد صادر کرد، محمود علیزاده طباطبایی که برای مدتی وکالت نجفی را برعده داشت در جلسه ای اعلام کرد که خانواده میترا استاد رضایت داده اند و بدین ترتیب حکم قصاص اجرا نخواهد شد.

طباطبایی گفت: خانواده استاد قبلا هم اعلام کرده بودند که اگر مشخص شود نجفی قصد قتل دخترشان را نداشته است رضایت خواهند داد.

در این جلسه مهدی در تکمیل صحبت های علیزاده گفت: وساطت رییس گروه اهل حق که خانواده میترا استاد عضو این گروه هستند باعث شده خانواده استاد محمدعلی نجفی را بخشیده و از قصاص صرف نظر کنند و جا دارد از رییس این گروه تشکر ویژه کنیم.

محمد علی نجفی و همسر اولش. محمد علی نجفی و میترا استاد

از شایعه تا واقعیت: رضایت خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی اینبار واقعی است!

مدتی قبل خبری منتشر شد که خانواده میترا استاد به قاتل، یعنی محمد علی نجفی رضایت داده اند. اما آن خبر شایعه بود و باشگاه خبرنگاران هم در واکنش به این شایعه نوشته بود: یکی از وکلای اولیای دم میترا استاد درباره اخباری که پیرامون اعلام رضایت موکلانش به گوش می‌رسد، به شرح توضیحاتی پرداخت.

وکیل اولیای دم میترا استاد: خبر اعلام رضایت از نجفی صحت نداردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود افرازه یکی از وکلای اولیای دم میترا استاد در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اعلام رضایت اولیای دم میترا استاد اظهار کرد: خبر اعلام رضایت خانواده استاد از نجفی صحت ندارد و شایعه است. حمید گودرزی، وکیل مدافع نجفی روز یکشنبه گفت که برای رضایت تلاش کرده‌ایم، ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

او در واکنش به خبر صدور حکم قصاص موکلش نیز گفت که صدور حکم قصاص بعید و دور از ذهن نیست. بر اساس این گزارش، میترا استاد – همسر دوم محمدعلی نجفی- شهردار سابق تهران صبح روز سه‌شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. پس از انجام تحقیقات و شناسایی قاتل، نهایتاً عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد. نجفی انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد. سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

طبق اعلام علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میترا استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز» و «ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی)» است.

اعتراف محمد علی نجفی به قتل میترا استاد همسر دومش

چه کسی رضایت محمد علی نجفی از خانواده میترا استاد را گرفت؟

با تلاش هایی که خانواده محمد علی نجفی داشتند و نیز با پیگیری های تیم حقوقی نجفی با رهبری محمود علیزاده طباطبایی، بالاخره خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی رضایت دادند. اما واقعیت ماجرا این است که «گروه اهل حق» در گرفتن رضایت نجفی نثش پر رنگی داشته اند. وساطتت رویس گروه اهل حق که اتفاقا خانواده میترا استاد هم عضو این گروه هستند دلیل اصلی رضایت دادن خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی است.

سلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومشسلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومش

علت رضایت دادن خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی چیست؟

پس از رسانه ای شدن مصاحبه خانواده میترا استاد مبنی بر اینکه به هیچ وجه به محمد علی نجفی رضایت داده نخواهد شد، حالا خبر رضایت دادن این خانواده جنجال ساز شده است. اما علت رضایت دادن خانواده میترا استاد به محمد علی نجفی چیست؟

در حقیقت همانطور که پیشتر هم توسط خانواده میترا استاد اعلام شده بود، با اثبات غیر عمد بودن محمد علی نجفی برای این خانواده، آنها رضایت دادند. گفتنی است پیش از این خانواده استاد اعلام کرده بودند اگر برایشان محرز شود که نجفی قصد کشتن میترا را نداشته است، آنها رضایت خواهند داد و حالا به قول خود عمل کرده اند.

محمد علی نجفی و میترا استاد میترا نجفی

شما می توانید سایر اخبار مربوط به قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی را از لینک های زیر مطالعه کنید:

حتما بخوانید

جزئیات جلسه دادگاه محمد علی نجفی متهم به قتل میترا استاد!

حتما بخوانید

ابعاد جدید قتل میترا استاد : پای چند زن در میان است؟

حتما بخوانید

روایت متفاوت محمد بلوری از قتل میترا استاد توسط نجفی

حتما بخوانید

واکنش طنز به قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی + عکس

حتما بخوانید

فیلم اعتراف محمد علی نجفی درباره قتل میترا استاد + عکس

حتما بخوانید

اعتراف محمد علی نجفی به قتل میترا استاد + فیلم

حتما بخوانید

قاتل میترا استاد همسر محمد علی نجفی کیست؟

حتما بخوانید

تشابه قتل محمد علی نجفی با انتخابات سال ۱۳۸۸ + عکس

حتما بخوانید

فیلم کامل حضور محمد علی نجفی در آگاهی تهران + تصاویر

حتما بخوانید

زن دوم همسر شهر دار سابق تهران به قتل رسید! + جزئیات

حتما بخوانید

قتل امام جمعه کازرون با چاقو + جزئیات

حتما بخوانید

محمد علی نجفی با گذاشتن یادداشتی گریخته است!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *