قاتل میترا استاد کیست؟

قاتل میترا استاد همسر محمد علی نجفی کیست؟

آیا قاتل میترا استاد محمد علی نجفی است؟ وی در رابطه با قتل همسرش میترا استاد تحت تعقیب قرار گرفته و تحقیقات بیشتر و پیگری برای بازداشت وی در دست انجام است.

محمد علی نجفی به جرم قتل میترا استاد تحت تعقیب قرار گرفت

مجله اینترنتی پارسی گو: سرویس در تاریخ ۴۰ ساله جمهوری اسلامی این اولین بار است که همسر یک مقام مشهور سابق این گونه به قتل می‌رسد. محمد علی نجفی در رابطه با قتل همسرش میترا استاد تحت تعقیب قرار گرفته است. تحقیقات بیشتر و پیگری برای بازداشت وی در دست انجام است. آیا محمد علی نجفی قاتل میترا استاد است؟

قاتل میترا استاد محمد علی نجفی است؟

قاتل میترا استاد محمد علی نجفی است؟

همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید. این خبر را خبرگزاری فارس به نقل از شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران منتشر کرد. براساس اطلاعات موجود همسر نجفی در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است. شهریاری درباره آلت قتاله گفته است: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است. ماجرای همسر دوم محمد علی نجفی در سال گذشته پس از استعفای او از شهرداری تهران خبرساز شد.

ازدواج محمدعلی نجفی و میترا استاد

آقای نجفی از شهریور تا اسفند ۱۳۹۶ بر جایگاه شهرداری تهران نشست اما در واپسین روزهای این سال استعفا کرد و بررسی کناره گیری او به جلسات شورای شهر تهران در سال بعد موکول شد و در آغاز سال ۹۷ اعضا با استعفای او موافقت کردند.

پس از آن اما در حالی که تصور می شد محمد علی نجفی مدتی از رسانه ها غایب خواهد بود و به معالجه بیماری‌یی می پردازد که به خاطر آن کناره گرفته بود ناگهان بحث همسر دوم پیش آمد و پس از شایعاتی که دربارۀ درست بودن یا نبودن این خبر و صیغه‌ای یا عقدی بودن ازدواج آن دو مطرح شد «میترا استاد» به عنوان «همسر عقدی» گفت و گو کرد.

انتظار برای واکنش محمد علی نجفی اما به درازا نکشید چون با انتشار تصویری صمیمانه و متفاوت با عرف رسمی مدیران ارشد جمهوری اسلامی در اینستاگرام و با شعری از حافظ به شایعات پاسخ داد و عملا تأیید خبر ازدواج خود با میترا استاد بود که دیگر با عنوان میترا نجفی مصاحبه می کرد.

«اگر غم، لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد/ من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم»

با این حال ، هر چند خبر ازدواج رسمی این دو تایید شد ولی انتساب این صفحه و مطالب مندرج در آن به نجفی تکذیب شد.

محمد علی نجفی و میترا استاد میترا نجفی

محمد علی نجفی و میترا استاد میترا نجفی

هر چند آقای نجفی اکنون به عنوان شهردار پیشین تهران شهرت دارد اما سال ها وزیر آموزش و پرورش بوده است. او در سال آخر دولت مهندس موسوی وزیر آموزش و پرورش شد و در تمام سال های ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی نیز عهده دار این سمت بود و به گواه کارشناسان در دورۀ وزارت او آموزش و پرورش نظر مثبت فرهنگیان را جلب کرد.

نجفی در ۳۰ سالگی و در آغاز دهه ۶۰ وزیر علوم هم بوده که در آن زمان «فرهنگ و آموزش عالی» خوانده می شد و در دولت اصلاحات نیز یک چند معاونت ریاست جمهوری را بر عهده داشت.

در تاریخ ۴۰ ساله جمهوری اسلامی این اولین بار است که همسر یک مقام مشهور سابق این گونه به قتل می رسد و بیرون از دنیای سیاست و از منظر رسانه‌ای ابعاد این قتل شاید تنها با قتل همسر ناصر محمد خانی بازیکن و سرمربی فوتبال قابل قیاس باشد. هر چند تنها یک ساعت پس از انتشار خبر نمی توان قضاوت کرد که آیا قاتل یا قاتلان نیز شباهت هایی در انگیزه ها با آن فقره دارند و آیا این ماجرا هم یک «شهلا جاهد» دارد یا نه؟

آخرین خبر نیز حاکی از آن است که خبرنگار تارنمای انصاف نیوز در توییتی خبر داده که او قصد داشته امروز به دفتر این سایت بیاید و مصاحبه کند که خبر رسید به قتل رسیده است؛ این موضوع پرونده قتل را حساس تر و معماگونه تر می کند.

سلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومشسلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومش

سلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومش

محمدعلی نجفی: پرونده قتل میترا استاد در حال بررسی است

شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش گفت: پرونده قتل همسرم در حال بررسی از سوی مرجع قضایی است. وی در خصوص اینکه آیا ایشان با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا شما به فردی مظنون هستید، گفت: اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.

شهردار سابق تهران درخصوص اینکه شما آخرین بار چه زمانی همسرتان را دیدید گفت: من الان مشغول کاری هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

همسر اول و دوم محمد علی نجفی

همسر اول و دوم محمد علی نجفی

آغاز تحقیقات پلیسی در مورد قتل همسر دوم نجفی و دستگیری قاتل میترا استاد

تحقیقات پلیسی و قضائی در پرونده مرگ همسر دوم شهردار اسبق تهران آغاز شد. ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز خبری در مورد مرگ زنی معروف به «میترا» به مقامات قضائی و انتظامی اطلاع داده شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق خواب و در حالیکه به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

دقایقی بعد مأموران پلیس و قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شدند. شهریاری اعلام کرده که بر اساس اطلاعات موجود، زن جوان همسر دوم محمدعلی نجفی _. شهردار اسبق تهران_ بوده که در خانه مسکونی خود بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

پیگیری‌ها از محل وقوع این حادثه که برجی در محله شهرک غرب است حاکی از آن است که همچنان با گذشت بیش از یک ساعت از وقوع این جنایت عوامل پلیس و مقامات قضائی در محل حاضر و تیم‌های تخصصی پلیس در حال بررسی صحنه جرم، انگشت‌نگاری و نمونه‌برداری از محل هستند.

این واحد مسکونی متعلق به همسر نجفی بوده و پس از بررسی صحنه جرم با دستور مقام قضائی جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده نیز از سوی پلیس رسیدگی خواهد شد. برابر پیگیری‌ها تا لحظه تنظیم این گزارش محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران در محل حاضر نشده است.

اولین تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی 1

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۱

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی 2

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۲

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی 3

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۳

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی 4

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۴

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی 5

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۵

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی 6

تصاویر از محل قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی ۶

میترا استاد با ۵ گلوله به قتل رسیده است

با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت ۵ گلوله به سینه جان باخته است آغاز شده است. سایت الف گزارش داده که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه‌ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین‌های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ‌هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبر نگار الف. گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ‌های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد. گزارش تکمیلی متعابقا ارسال خواهد شد.

ظهر امروز سه شنبه هفتم خرداد بود که محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از به قتل رسیدن «میترا استاد» همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد.

میترا استاد و محمد علی نجفی

میترا استاد و محمد علی نجفی

بر اساس این گزارش ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز وقوع این قتل به پلیس ۱۱۰ اعلام شده است.

همسر دوم شهردار پیشین تهران در طبقه هفتم برجی در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده و جسد او در اتاق خواب این واحد مسکونی کشف شده است.

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران پس از پایان بررسی اولیه صحنه جرم به خبرنگاران گفت: به محض اطلاع در خصوص وقوع قتل، ماموران تشخیص هویت پلیس و بازپرس ویژه قتل سر صحنه حاضر شدند و بررسی‌های اولیه را انجام دادند.

به گفته شهریاری مقتوله با اصابت چند گلوله به ناحیه قلب به قتل رسیده است.

گفتگو با همسایه های میترا نجفی در صحنه قتل میترا استاد

به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا به محل وقوع قتل همسر دوم محمد علی نجفی و در پیگیری های انجام شده از همسایگان شان در برج آرمیتا یکی از آنها گفت: این خانم حدودا یک ماه است به این ساختمان نقل مکان کرده است و حوالی ظهر بود که دخترانم صدای دعوای شدید و ضرب و شتم از واحد این خانم را شنیدند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در طبقه ششم ساکن هستیم که بعد از سر و صدای شدید و درگیری ها متوجه به قتل رسیدن میترا نجفی شدیم. البته دخترانم صدای شلیک گلوله ها را نشنیده بودند و فقط صدای درگیری ها در ساختمان پیچیده بود.

این زن تصریح کرد: در طول مدتی که این خانم در این برج ساکن بود حتی یکبار هم نجفی شهردار سابق را ندیده ایم که به خانه این زن رفت و آمد داشته باشد که متاسفانه ساعتی بعد از به قتل رسیدن این زن مطلع شدیم.

محمد علی نجفی قاتل میترا استاد است

محمد علی نجفی قاتل میترا استاد است

محمد علی نجفی قاتل میترا استاد همسرش دومش است؟

یک منبع آگاه گفت: نجفی شهردار سابق تهران تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

یک منبع آگاه در خصوص قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران گفت: شواهد نشان می دهد محمد علی نجفی مظنون اصلی قتل همسرش است.

وی گفت: تحقیقات بیشتر و پیگیری برای بازداشت وی در دست انجام است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: منابع: ۱. تسنیم ۲. فرارو ۳. فردا نیوز ۴. جوان آنلاین ۵. رکنا ۶. فارس

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *