واکنش کانال طنزیم به برخورد مهربانانه پلیس آگاهی تهران با محمد علی نجفی قاتل میترا استاد!

واکنش طنز به قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی + عکس

موضوع برخورد محترمانه و مهربانانه پلیس با محمد علی نجفی باعث واکنش طنز به ماجرای قتل میترا استاد شد و این کانال نوشت: نجفی را به کانون اصلاح بفرستید!

واکنش طنز به قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از ماجرای قتل میترا استاد با اسلحه گرم توسط محمد علی نجفی شهردار سابق تهران، کانال تلگرامی طنزیم به برخورد پلیس با محمد علی نجفی واکنش نشان داد. موضوع برخورد محترمانه و مهربانانه پلیس با محمد علی نجفی باعث واکنش طنز به قتل میترا استاد شد.

واکنش طنز به قتل میترا استاد در کانال طنزیم

واکنش طنز به قتل میترا استاد در کانال طنزیم

واکنش طنز به قتل میترا استاد و برخورد مهربانانه پلیس با محمد علی نجفی

میترسم با این وضعیت برخورد، تهش نجفی رو بفرستن کانون اصلاح تربیت ? (محمدحسین صادقی)

وقتی سربازها محمد علی نجفی را ماساژ می دهند! (طنز)

تو فیلم بعدی دوتا سرباز دارن شونه های نجفی رو ماساژ میدن!
رئیس پلیس هم نشسته رو بروش میگه حالا شما خودتو ناراحت نکن کاریه که شده!! (ناصر جوادی)

دیالوگ های عکس محمد علی نجفی و فرمانده آگاهی (طنز)

واکنش طنز به قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی

+ خیلی ممنون که یه نفر رو کشتی
– خواهش میکنم وظیفه بود
+ بازم از این کارا بکنین خوشحال میشیم
– چشم ^_^
+ چاییت سرد نشه. (سیدمهدی موسوی)

موضوع انشا: دوست دارید در آینده چه کاره شوید؟

واکنش طنز به قتل میترا استاد (طنزیم): من دوست دارم در آینده قاتل شوم. من فکر میکردم قاتل‌ها آدمهای بدی هستند. اما دیشب تلویزیون یک قاتل را نشان داد که خیلی آدم خوبی بود. او با اینکه قاتل بود می‌خندید. تازه آقای پلیس هم با او دست داد و خندید. برای آقای قاتل چایی هم آورده بودند.

من به پدرم گفتم این آقاهه چقدر قاتل خوبی است که بهش می‌خندند و چایی می‌دهند، من هم میخواهم در آینده قاتل شوم. پدرم محکم زد توی سرم و گفت تو غلط میکنی پدرسگ. من گریه کردم و خواستم بروم در اتاقم و در راه محکم ببندم که یادم افتاد اتاق ندارم.

خواهرم که داشت جلوی تلویزیون درس می‌خواند گفت: بیا… هی به من میگید درس بخون کنکور قبول بشی، طرف شریف درس خونده بعد رفته MIT ، بعد استاد دانشگاه شده بعد وزیر شده آخرش هم این. پدرم قندان را برداشت پرت کرد طرف خواهرم. خواهرم جاخالی داد و فرار کرد.

من میخواهم انقدر خوب درس بخوانم که وقتی بزرگ شدم یک قاتل باسواد و استاد دانشگاه بشوم تا آقای پلیس بهم احترام بگذارد و بخندد و برایم چایی بیاورد، چون در خانه ما من هر وقت میگویم چایی میخواهم مادر میگوید لازم نکرده، بچه که شب چایی نمیخوره، جات رو خیس میکنی. ولی آدم اگر مثل این آقاهه باشد هرچقدر هم چایی بخورد جایش را خیس نمیکند. (محمد رضا شهبازی)

پارسی گو: البته، فارغ از نگرش های سیاسی، با توجه به سوابق جناب آقای محمد علی نجفی، برخورد احترام آمیز نیروی خدوم انتظامی قابل درک است. بالاخره ایشان سالها وزیر، معاون رئیس جمهور و شهردار این کشور بوده است. منتهی در رابطه با جرم صورت گرفته، و برای اینکه حقی از خانواده مرحومه میترا استاد ضایع نشود، انشاء الله قوه قضائیه مثل همیشه با قاطعیت برخورد خواهد نمود. با توجه به قضاوت هایی که نسبت به شخص آقای نجفی در فضای مجازی صورت می گیرد هم بیان این نکته ضروری است که همه ما باید دست به دعا باشیم که «عاقبت» بخیر شویم و برای مرحومه میترا استاد آرزوی آمرزش نماییم.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: کانال تلگرامی طنزیم

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید: