گل فوق العاده هری کین از وسط زمین! + فیلم

فیلم: گل هری کین از وسط زمین به یوونتوس

در رقابت های اینترنشنال کاپ تیم های یوونتوس و تاتنهام به مصاف هم رفتند که تاتنهام با گل هری کین از وسط زمین به یوونتوس به پیروزی رسید.

گل هری کین از وسط زمین به یوونتوس

مجله اینترنتی پارسی گو: در رقابت های اینترنشنال کاپ تیم های یوونتوس و تاتنهام به مصاف هم رفتند که تاتنهام با گل هری کین از وسط زمین به یوونتوس به پیروزی رسید.

تیم‌های یوونتوس و تاتنهام در ادامه رقابت‌های اینترنشنال کاپ، به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۳ به سود تاتنهام به پایان رسید. سومین گل تاتنهام را هری کین در دقیقه ۹۳ از وسط زمین وارد دروازه یوونتوس کرد.

فیلم: گل هری کین از وسط زمین به یوونتوس

تذکر: اگر فیلم کامل لود نشده و پخش نمی شود، صفحه را رفرش کنید (با زدن f5) و مجدد ویدئو را play نمایید.

جایزه گل سال را به هری کین بدهید!

هری کین با زدن یک گل تماشایی به یوونتوس، نه تنها تیمش را به پیروزی رساند، بلکه می تواند جایزه گل سال را از آن خود کند. تیم های یوونتوس و تاتنهام امروز در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ به مصاف هم رفتند؛ دیداری جذاب و تماشایی که در نهایت با پیروزی ۳-۲ تاتنهام به پایان رسید.

این اریک لاملا بود که در دقیقه ۳۰ تاتنهام را پیش انداخت اما گل های گونسالو ایگواین و کریس رونالدو در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، حساب کار را ۲-۱ به سود یووه کرد. ولی برتری این تیم هم طولی نکشید و لوکاس مورا در دقیقه ۶۵، کار را به تساوی کشید.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پا برجا بود تا اینکه اشتباه آدریان رابیو و فرصت طلبی هری کین، تاتنهام را به گل پیروزی رساند. هافبک فرانسوی یوونتوس که اولین بازی اش را برای این تیم انجام می داد، قصد داشت بازیکن حریف را از پیش رو بردارد که توپ را از دست داد و هری کین در دایره وسط زمین صاحب توپ شد. کاپیتان تاتنهام که به نظر می رسید از قبل، متوجه خروج وویژک شزنی شده بود، بدون ضربه اضافه، توپ را مستقیما به سوی دروازه فرستاد و لحظاتی بعد از این دروازه بان لهستانی یووه بود که آن را از داخل دروازه اش بیرون آورد!

حالا گل هری کین از وسط زمین به‌یوونتوس این بازیکن را امیدوار کرده است تا جایزه پوشکاش که به بهترین گل سال داده می شود را از آن خود کند. جالب اینکه او در سال ۲۰۱۷ در مراسم بهترین های فیفا، در مورد اینکه آیا دوست دارد این جایزه را ببرد، گفته بود:” امیدوارم و این هدف من است. طبیعتا من بیشتر گل هایم را از فاصله نزدیک از داخل محوطه جریمه می زند و شاید در این لیست قرار نگیرم اما باید ببینم چه می شود.”

اما او با ابراز رضایت از گلی که مقابل یووه به ثمر رساند، گفت: این احتمالا یکی از بهترین گل های دوران حرفه ای من است. من دیدم که دروازه بان آنها از خط دروازه فاصله گرفته است. بنابراین فکر کردم شانس ام را با شوت امتحان کنم. تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. ورزش سه ۲. باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *