این پیر زن لویی اندرسون است یا اکبر عبدی؟

شباهت عجیب لویی اندرسون به اکبر عبدی + تصاویر

لویی اندرسون بازیگر و کمدین آمریکایی شباهتی عجیبی به اکبر عبدی دارد. بر همین اساس مدتی قبل تصویری از لویی اندرسون منتشر شد و به اشتباه تصور شد اکبر عبدی در حال ایفای نقش است.

لویی اندرسون

مجله اینترنتی پارسی گو: لویی اندرسون بازیگر و کمدین آمریکایی شباهتی عجیبی به اکبر عبدی دارد. بر همین اساس مدتی قبل تصویری از لویی اندرسون منتشر شد و به اشتباه تصور شد اکبر عبدی در حال ایفای نقش است.

مدتی قبل تصویری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که حکایت از گریم اکبر عبدی در فیلم پیرزن و گربه هایش داشت اما آیا این عکس متعلق به اکبر عبدی است؟!

شباهت عجیب گریم کمدین آمریکایی با اکبر عبدی!

مدتی عکسی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از رسانه‌ها با عنوان اینکه این عکس متعلق به اکبر عبدی در فیلم سینمایی «پیرزن و گربه‌هایش» به کارگردانی کمال تبریزی است خبری منتشر کردند که این خبر صحت ندارد و مشخص نیست چنین تحلیل و خبری از این عکس بر چه اساس مطرح شده است.

این تصویر متعلق به کمدین آمریکایی «لویی اندرسون» است که در نقش یک زن ظاهر شده است. لویی اندرسون کمدین و مجری آمریکایی است که بیش از سه دهه از حضور او در دنیای هنر میگذرد و در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه امی شد.

اکبر عبدی تا امروز در گریم‌های بسیار متفاوتی جلوی دوربین ظاهر شده که از جمله آنها می‌توان به گریم فیلم‌های «آدم برفی» و «خوابم میاد» اشاره کرد که او را در نقش یک زن نشان می‌داد.

اکبر عبدی و شباهتش به لویی اندرسون

اکبر عبدی و شباهتش به لویی اندرسون

لویی اندرسون و شباهتش به اکبر عبدی

لویی اندرسون و شباهتش به اکبر عبدی

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: جماران

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *