واکنش ها به توئیت مداخله جویانه ترامپ درباره نوید افکاری!

توئیت ترامپ برای نوید افکاری + تصاویر و واکنش‌ها

توئیت ترامپ برای نوید افکاری با توجه به وضعیت اعتراضات در آمریکا و کشته شدن پی در پی سیاه پوستان به دست پلیس این کشور با واکنش های گسترده ای همراه بوده است.

توئیت ترامپ برای نوید افکاری

مجله اینترنتی پارسی گو: توئیت ترامپ برای نوید افکاری با توجه به وضعیت اعتراضات در آمریکا و کشته شدن پی در پی سیاه پوستان آمریکایی به دست پلیس این کشور با واکنش های گسترده ای همراه بوده است. با ما همراه باشید:

متن کامل توئیت ترامپ برای نوید افکاری

ترامپ در حالیکه با موجی از خشم و نفرت مردم آمریکا علیه نژاد پرستی در این کشور مواجه است در توئیتی کاملا مداخله جویانه درباره نوید افکاری می نویسد: می‌شنویم که ایران درصدد است تا نویدافکاری ۲۷ ساله، یک ستاره و قهرمان عالی کشتی را که تنها اقدامش شرکت در تظاهرات ضد حکومتی در خیابان بود، اعدام کند. آنها به بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشور و تورم اعتراض داشتند. خطاب به رهبران ایران، من بسیار قدردان خواهم بود اگر شما از جان این مرد جوان بگذرید و او را اعدام نکنید. سپاسگزارم!

جالب اینکه مشاوران ترامپ حداقل به وی گوشزد نکرده اند که این ورزشکار مظلوم(!!) پدر سه فرزند را از پشت و با ضربات چاقو به قتل رسانده است! و جرایم دیگری نیز دارد!! یا شاید در این توئیت که قرار است در سطح جهان و به دست رسانه های صهیونیسم جهانی انتشار یابد، نباید از جرم نوید افکاری و ارتکاب قتل سخنی به میان بیاید!

گفتنی است نوید افکاری به جرم قتل حسن ترکمان، کارمند سازمان آب شیراز، با ضربات چاقو، آنهم از پشت! به اعدام محکوم شده است. البته نوید افکاری جرایم دیگری نیز مرتکب شده است که در لینک زیر می توانید جزئیات پرونده وی را مطالعه بفرمایید:

حتما بخوانید

نوید افکاری کیست؟ + فیلم و تصاویر

تصویر توئیت ترامپ برای نویدافکاری قاتل مرحوم حسن ترکمان را مشاهده می فرمایید:

توئیت ترامپ برای اعدام نوید افکاری

توئیت ترامپ برای اعدام نوید افکاری

واکنش ها به توئیت مداخله جویانه ترامپ درباره نوید افکاری

با توجه به وضعیت اعتراضات ضد نژاد پرستی در آمریکا و مقابله خشن پلیس آمریکا با مردم این کشور، این توئیت مداخله جویانه ترامپ در داخل آمریکا نیز واکنش های گسترده ای در پی داشت! به نوشته مشرق این توئیت در حدی ریاکارانه بود که با واکنش ناظران آمریکایی مواجه شد. باربارا اسلوین مدیر «برنامه آینده ایران» در اندیشکده شورای آتلانتیک در زیر توئیت ترامپ نوشت: «چرا ایران باید به حرف شما گوش بدهد وقتی تحریم‌های شما باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون ایرانی شده است.»

واکنش ناظر آمریکایی باربارا اسلوین به توئیت ترامپ درباره نوید افکاری

واکنش ناظر آمریکایی باربارا اسلوین به توئیت ترامپ درباره نوید افکاری

یک کاربر فضای مجازی هم در واکنشی طنز به توییت ترامپ در توییتر نوشت: «ترامپ بر نوید افکاری توییت زده یه آمریکایی گفته ما مشکلات خودمونو داریم یکیشون گفته معترضین خودمون تو خیابون اعدام میشن اونوقت ترامپ نگران معترضین ایرانه/براندازا هم دارن زیر منشن آمریکایی ها قانعشون میکنن که ترامپ خیلیم خوبه!»

واکنش طنز به توئیت ترامپ برای نوید افکاری

واکنش طنز به توئیت ترامپ برای نوید افکاری

علت واکنش ها به توئیت مداخله جویانه ترامپ، وضعیت داخلی کشور آمریکاست. به نحوی که هفته هاست حکومت آمریکا درگیر مقابله با مردمی است که علیه نژاد پرستی در شهرها و ایالت های مختلف این کشور تظاهرات می کنند. این تظاهرات ضد نژادپرستی به نحوی است که بارها ترامپ مجبور شده است در پناهگاه کاخ سفید مخفی شود! گفتنی است پس از قتل جرج فلوید که به شکلی وحشیانه توسط پلیس آمریکا خفه شد، چند سیاه پوست دیگر نیز در این کشور به قتل رسیدند.

حتما بخوانید

جرج فلوید و قتلی که خشم مردم آمریکا را برانگیخت!

حتما بخوانید

جزئیات اعتراضات مردمی در آمریکا + سخنرانی ترامپ!

تصاویر برخی از قربانیان خشونت پلیس در آمریکا را مشاهده بفرمایید:

تصاویر برخی از سیاه پوستان قربانی خشونت در آمریکا

تصاویر برخی از سیاه پوستان قربانی خشونت در آمریکا

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *