فرار اصلاح طلبان از پاسخگویی دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی

دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی ثمره برجام است

واقعیت این است که دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی نتیجه و ثمره اعتماد به آمریکا و اجرای برجام و تضمین دانستن امضای وزیر خارجه آمریکاست.

دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی

مجله اینترنتی پارسی گو: اصلاح طلبان که نزدیک به ۸ سال دولت، مجلس و شوراهای شهر را در اختیار داشتند، و نتیجه عملکرد آنان تقریبا «هیچ» تلقی می شود، اما در مباحث اقتصادی وضعیتی را به وجود آورده اند که صد مرتبه از «هیچ» بدتر است!! و با رندی خاصی تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی نتیجه پایبندی به آرمان های انقلاب است! اما واقعیت این است که دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی نتیجه و ثمره اعتماد به آمریکا و اجرای برجام و تضمین دانستن امضای وزیر خارجه آمریکاست. با ما همراه باشید:

نتیجه عملکرد دولت و مجلس اصلاح طلب و برجام: دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی

به نوشته مشرق نیوز «مصطفی معین» وزیر علوم دولت اصلاحات و کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «متأسفانه مرگ‌ومیرها ادامه دارد و همان‌گونه که قبلا پیش‌بینی و هشدار داده شده بود، در پاییز رو به افزایش گذاشت و در جامعه به‌صورت امری عادی درآمده است! فرصت‌طلبی رقبای سیاسی نیز بدون توجه به مصالح، ضرورت انسجام و منافع ملی ادامه یافته و رو به گسترش است. از سوی دیگر سنگینی فشار تورم و گرانی، بی‌کاری و مشکلات معیشت بر گرده مردم صبور و عدم کارآمدی و پاسخ‌گویی دولت و مجلس جدید در این شرایط می‌تواند زمینه‌ساز اعتراض باشد. پیش‌بینی و پیشگیری شرط اول تدبیر و مدیریت در بحران‌هاست! ».

روزنامه آرمان نیز در مطلبی نوشت: «اینکه همینطور بگوئیم مقاومت و از طرف دیگر از معیشت بهتر سخن بگوئیم نمی‌شود. مقاومت به معنی معیشت بهتر نیست. امامان جمعه از معیشت بهتر و فراخ‌تر مردم می‌گویند و بعد هم با آمریکا دشمنی کنیم و با همه درگیر باشیم و بر اساس آرمان‌هایمان پیش برویم. آرمان هزینه دارد و هزینه‌اش را هم مردم می‌دهند. مردم باید بدانند هزینه آرمان‌ها به دوش شخص خاصی نیست و به دوش همه مردم است. مسئولان نیز باید به مردم بگویند که ما از آرمان‌های خود دفاع می‌کنیم و امارات و بحرین به آرمان‌های اسلامی خائن هستند و ما از آرمان‌ها دفاع می‌کنیم و در تنگنا قرار می‌گیریم. این را باید صراحتا به مردم بگویند… از یک طرف نمی‌توانیم از سیاست‌ها و آرمان‌ها کوتاه بیاییم و از طرف دیگر می‌خواهیم مردم را داشته باشیم. بنابراین مدام گفتار درمانی می‌کنیم و وعده می‌دهیم و فقط می‌گوئیم که می‌شود اما نمی‌شود».

اصلاح طلبان تاکنون بارها مدعی شده اند که وضع فعلی نتیجه و محصول مقاومت در برابر آمریکاست. طیف اصلاح طلب می گوید وضع موجود که دلار ۳۱ هزارتومانی و پراید ۱۳۰ میلیونی از شاخص های آن است، میوه و ثمره پایبندی به آرمان های انقلاب است! آیا این ادعا صحیح است!؟ پاسخ قطعا منفی است.

دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی نتیجه و ثمره اعتماد به آمریکا و اجرای برجام و تضمین دانستن امضای وزیر خارجه آمریکاست.

دولت آقای روحانی در اقدامی خسارت بار تمامی تخم مرغ های خود را در سبد برجام چید. کارشناسان بارها تاکید کرده اند که دولت روحانی به غیر از برجام هیچ طرح و برنامه دیگری برای اداره کشور و رفع مشکلات ندارد.

دولتمردان و فعالین اصلاح طلب در سالهای گذشته، برجام را فتح الفتوح نامیده و تاکید کردند که توافق هسته ای آنچنان محکم و دقیق نوشته شده که روسای جمهور بعدی آمریکا هم نمی توانند به هیچ عنوان از آن خارج شوند و به واسطه برجام آنچنان رونقی ایجاد می شود که…

عدم اعتماد به آمریکا، اعتماد به وعده الهی، تلاش شبانه روزی، میدان دادن به جوانان متخصص، مومن و انقلابی، استکبارستیزی، ساده زیستی، مردم داری، روحیه مبارزه با راحت طلبی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، پرهیز از اشرافی گری، عدم وابستگی و تمایل به نظام سلطه، پایبندی به وحدت و انسجام ملی، شجاعت، صداقت، بصیرت و بینش سیاسی، برنامه داشتن، اهتمام در قانونگذاری و نظارت، ساده لوح نبودن، دارای نگاه کلان ملی، بهره مندی از نظر کارشناسی، تقوا و تدین، انقلابی بودن و…از ویژگی های یک مسئول تراز انقلاب اسلامی است.

به نظر شما دولت آقای روحانی به چه میزان به موارد مذکور پایبند بوده است؟

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *