واکنش محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به حواشی فینال جام حذفی! + عکس

واکنش جنجالی وزیر ارتباطات به فینال جام حذفی + عکس

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره حواشی بازی فینال جام حذفی در فولاد آرنا واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: آخه این چه وضعشه؟

آذری جهرمی وزیر ارتباطات

مجله اینترنتی پارسی گو: فینال جام حذفی فوتبال کشورمان، که در اهواز و ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد، حواشی فراوانی داشت. تا حدی که محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم به حواشی این بازی واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: آخه این چه وضعشه؟

ما قبلا در مطلبی مبسوط به این بازی و حواشی اش پرداختیم. (اینجا بخوانید) در این مطلب واکنش وزیر ارتباطات را بررسی می کنیم:

واکنش وزیر ارتباطات به حواشی فینال جام حذفی

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که ظاهرا از تماشای بازی فینال و حواشی آن دلخور شده بود، در توئیتی نوشت: آخه این چه وضعشه؟

این توئیت وزیر، با واکنش صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس مواجه شد. صادقی در پاسخ به آذری جهرمی نوشت: این وضع نمونه ای از مدیریت ما است آقای وزیر! مداخله و مدیریت غیر متخصصان بر بخش های تخصصی؛ سایر بخش ها هم کم و بیش همین وضع را دارند ولی چون در مستطیل سبز بازی نمی کنند و پخش زنده نمی شود به چشم نمی آید.

واکنش وزیر ارتباطات به حواشی فینال جام حذفی بین داماش و پرسپولیس

واکنش وزیر ارتباطات به حواشی فینال جام حذفی بین داماش و پرسپولیس

واکنش صادقی اتفاقا درست و به جاست و البته خوب است آقای صادقی در رابطه با لیست امید، برجام، اوضاع اقتصادی کشور، وضعیت شهرداری تهران و بسیاری از مسائل دیگر هم توضیح بدهند تا مشخص بشود که حداقل بعضی از نمایندگان مجلس و شورای شهر در جای خودشان هستند یا خیر!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو. (تصویر از ایران من منتشر شده در الف)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *