واکنش ها به شادی فرهاد مجیدی در دربی 98! + تصاویر

عکس دیدنی فرهاد مجیدی در دربی ۹۸ + واکنش ها به شادی مجیدی از تساوی

عکس دیدنی فرهاد مجیدی در حالی در دربی ۹۸ به ثبت رسید که خوشحالی زایدالوصف این مربی جوان و خوش آتیه را به تصویر می کشد؛ اما واکنش طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به عکس دیدنی فرهاد مجیدی متفاوت بوده است.

عکس خوشحالی مجیدی از تساوی مقابل پرسپولیس

مجله اینترنتی پارسی گو: عکس دیدنی فرهاد مجیدی در دربی آخر سال ۱۴۰۰ که با تساوی یک بر یک به پایان رسید از سوی استقلالی ها و پرسپولیسی ها با نظراتی متفاوت همراه بود. در ادامه عکس دیدنی فرهاد مجیدی در دربی ۹۸ را ببینید. عکسی که به نوشته خبرگزاری های ورزشی، شاه فرهاد باید آنرا به دیوار خانه اش بزند!

عکسی که فرهاد مجیدی به دیوار خانه اش می زند

ورزش سه با تیتر «عکسی که فرهاد به دیوار خانه‌اش می‌زند» نوشت: فرهاد مجیدی پس از گل رودی ژستد سر از پا نمی‌شناخت؛ او خودش را در کالبد بازیکن گلزن دربی ۹۸ تصور می‌کرد.

عکس خوشحالی فرهاد مجیدی به خاطر گل تساوی در دربی را مشاهده بفرمایید:

شادی فرهاد مجیدی از گل تساوی مقابل پرسپولیس

شادی فرهاد مجیدی از گل تساوی مقابل پرسپولیس

واکنش ها به شادی فرهاد مجیدی در دربی ۹۸

دربی آخر سال ۱۴۰۰ که با تساوی ۱ بر ۱ و حواشی عجیب داوری به پایان رسید، سوژه های فراوانی داشت که یکی از آنها، شادی عجیب و غریب و منحصربفرد فرهاد مجیدی بود. شاید اگر دوران مربیگری و حتی بازیگری فرهاد را مرور کنیم، عکسی مشابه این عکس و شادی مشابه این شادی به دست نیاید. شادی فرهاد مجیدی از گل مساوی نشان دهنده فشاری است که روی کادر فنی استقلال وجود داشته است.

واکنش استقلالی ها به شادی فرهاد مجیدی از گل مساوی

در عین حال استقلالی ها معتقدند فرهاد مجیدی از این خوشحال است که بالاخره توانسته است نوار قهرمانی های پیاپی پرسپولیس را پاره کند و اجازه ندهد تا ششمین قهرمانی متوالی لیگ به دست سرخپوشان برسد. اگرچه هنوز تا پایان لیگ هفت هفته باقیمانده است. استقلالی ها معتقدند فرهاد چه در زمان بازی با گل های به یادماندنی اش در دربی ها و طول فصل، و چه در زمان مربیگری با کارنامه درخشان توانسته است شادی را برای آنها به ارمغان بیاورد. این عکس نشانه تعصب و عشق فرهاد مجیدی را به استقلال نشان می دهد.

شادی عجیب مجیدی از تساوی برابر پرسپولیس و واکنش پرسپولیسی ها

اما از آن طرف پرسپولیسی ها معتقدند همین خوشحالی فرهاد مجیدی نشان می دهد کدام تیم شایسته تر بوده است. وقتی مربی از گل مساوی تیمش به این شکل خوشحالی می کند که گویی به قهرمانی ulc رسیده است! طبعا مشخص است که کدام تیم سزاوار پیروزی بوده است. آنهم گلی که به پرسپولیس ۱۰ نفره زده شد! پرسپولیسی ها معتقدند استقلال نمی توانست به تساوی برسد تا اینکه داور پرسپولیس را ده نفره کرد. اگر به عکس نگاه کنید سید جلال لب خط منتظر ورود به زمین بوده است و کمی جلوتر فرهاد در حال خوشحالی است.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *