حمله آمریکا به ایران از توهم سرافراز تا واقعیت مسئولان آمریکایی

توهم تازه سرافراز: حمله آمریکا به ایران بعد از رمضان!

سرافراز در مصاحبه با داوری حمله آمریکا به ایران را نزدیک دانست و گفت آمریکایی‌ها حمله دارند و برای بعد از رمضان آماده می‌شوند تا بهانه‌ای پیدا و حمله کنند.

مجله اینترنتی پارسی گو: انتظار می‌رود گفتگوی جنجالی محمد سرافراز، مدیر پیشین صدا و سیما با دکتر عبدالرضا داوری از نزدیکان جریان مرموز انحرافی، با حواشی مربوط به صدا و سیما یا فیلم‌هایی که اخیرا از او پخش شده آغاز شود اما داوری در نخستین سوال تحلیل سرافراز را از «وضعیت کشور در بعد ملی و فراملی» جویا شد. سرافراز هم پاسخ داد که برداشت عمومی‌اش «وجود نارضایتی از مدیریت کشور و تصور فساد همه‌گیر» است. بعد از آن اما مستقیم به سراغ «جنگ» رفت و گفت امریکایی‌ها که قصد حمله به ایران را دارند برای بعد از ماه رمضان آماده می‌شوند تا بهانه‌ای پیدا و به ایران حمله کنند. بنابراین سرافراز جنگ را محتمل ارزیابی کرده و در پی این است که این را القا کند که «جنگ» نزدیک است.

سرافراز در مصاحبه با داوری حمله آمریکا به ایران را نزدیک دانست و گفت آمریکایی‌ها قصد حمله به ایران را دارند و برای بعد از ماه رمضان آماده می‌شوند تا بهانه‌ای پیدا و به ایران حمله کنند.

حمله آمریکا به ایران نزدیک است؟

محمد سرافراز رئیس سابق صدا و سیما که این روزها به خاطر شهرزاد میرقلی خان به جنجال رسانه ها تبدیل شده بود در اظهاراتی از احتمال جنگ بعد از ماه رمضان خبر داده است.

او گفته است که مسئولان کشور نیز این مساله را فهمیده اند و به دنبال راه حلی برای این مساله هستند. سرافراز گفته است برخی از مسئولان معتقدند باید برای جلوگیری از این مساله مذاکره کرد و برخی معتقدند باید پاسخ نظامی سخت داد.

واکنش اسپونتیک از نشر خبر حمله آمریکا به ایران

واکنش اسپونتیک از نشر خبر حمله آمریکا به ایران

پیام صریح آمریکا به مقامات ایران درباره حمله آمریکا به ایران چیست؟

واشنگتن نگران است که ایران در پاسخ به تحریم‌‌ها، علیه مواضع نظامی و غیرنظامی آمریکا در خاورمیانه دست به حملات نامتقارن بزند.

اخیراً مقامات عالی دولت آمریکا طی یک پیام رسمی به مقامات عالی ایران، تأکید و تصریح کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند.

خبرگزاری رویترز به تنقل از منابع دیپلماتیک خود گزارش داد که این پیام از طریق عمان به مقامات مسوؤل ایرانی تسلیم شده است. بنابر اين گزارش، نشست هایی هم میان نمایندگان دو کشور با میانجیگری عمان برای جلوگیری از بروز هرگونه درگیری میان ایران و آمریکا در تنگه هرمز برگزار شده است.

این در حالی است حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز آمریکا به ایجاد جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران متهم کرد. خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که حس روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: آمریکایی‌ها برای به زمین زدن ما به دنبال ایجاد اختلافات درونی در کشور هستند.

وی افزود: در واقع آنان می‌خواهند کشور ما چند دسته شود و ما رو در روی هم بایستیم و با هم بجنگیم و علیه هم پرونده درست کنیم که در این کار یک مقدار وضع کشور بهتر شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و متأسفانه برخی باورشان نشده که ما در یک جنگ سیاسی، اقتصادی و روانی با یک ابرقدرتی به نام آمریکا هستیم و توطئه‌های بزرگی علیه ما وجود دارد که باید این مسئله را باور کنیم.

توهم تازه محمد سرافراز که ارتباط او با شهرزاد میرقلی خان وی را از اوج عزت به حضیض ذلت کشانده است درباره حمله آمریکا به ایران توهم تازه ای نیست و مدتهاست که دشمنان این مرز و بوم و پیاده نظام رسانه ای آنها سعی در تلقین آن دارند. در حالیکه در واقع اتفاقات سوریه و عراق و مقابله با داعش، و از همه مهمتر نبرد حزب الله لبنان با سوریه در حقیقت همان نبرد ایران و آمریکاست به صورت غیر مستقیم است که در تمامی آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی «سرافراز» و آمریکا به اعتراف هم پیمانان و مسئولان خودش، که در مناظرات اخیر انتخابات ریاست جمهوری این کشور به اوج رسید، بارها طعم شکست از ایران را چشیده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. انصاف نیوز ۲. جام نیوز

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *