پرسپولیس سپاهان 245 مصدوم و یک مرگ تلخ!

بازی جنجالی: ۲۴۵ مصدوم و ۱ فوتی در بازی پرسپولیس سپاهان!

در بازی پرسپولیس سپاهان جوانی ٣٠ساله پس از خروج از ورزشگاه علی رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس به دلیل اوردوز (over dose) جان خود را از دست داد.

بازی پرسپولیس سپاهان

مجله اینترنتی پارسی گو: رئیس اورژانس تهران از مصدوم شدن ٢۴۵ و جانباختن یک تن از تماشاچیان بازی سپاهان پرسپولیس خبر داد. دکتر پیمان صابریان رییس اورژانس تهران درباره حواشی مسابقه فوتبال، بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس و خدمات ارائه شده اورژانس اظهار کرد: متأسفانه از زمان آغاز این مسابقه زد و خوردهایی بین طرفداران هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس صورت گرفت که طی آن تا این لحظه ٢۴۵ نفر مصدوم شدند و ۴۴ نفر از آنها برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه یک نفر از مصدومان منتقل شده نیز دچار ارست قلبی یا همان ایست قلبی شده بود گفت: برخی از مصدومان نیز به دلیل پرتاب سنگ دچار جراحاتی از ناحیه سر شده بودند.

دکتر پیمان صابریان ادامه داد: هشت دستگاه آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس، شش موتورلانس و دو موتور چهارچرخ قبل از آغاز مسابقه در این ورزشگاه مستقر بودند که در ادامه بازی نیز با توجه به افزایش تعداد مصدومان هفت دستگاه آمبولانس دیگر نیز در محل مستقر شدند و گفتنی است که طی درگیری‌های صورت گرفته یکی از تکنسین‌های اورژانس نیز دچار شکستگی از ناحیه سر شد.

وی افزود: جوانی ٣٠ساله نیز پس از خروج از ورزشگاه علی رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس به دلیل اوردوز (over dose) جان خود را از دست داد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ایسنا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *