نقد و بررسی بازی جهنم سبز Green Hell + آموزش نصب:

معرفی بازی Green Hell + تصاویر (بازی جهنم سبز معرفی)

بازی جهنم سبز یک بازی در سبک بقا است. در این بازی شما در یک جنگل بزرگ، باید با گرسنگی، تشنگی و حمله حیوانات مقابله کنید. در این مطلب به معرفی بازی Green Hell پرداخته ایم.

معرفی بازی Green Hell

مجله اینترنتی پارسی گو: برای کسانی که بازیهای سبک بقا علاقه دارند، بازی جهنم سبز یا Green Hell یک بازی فوق العاده محسوب می شود. در این بازی در جنگل سرسبز و پر از ماجرایی که هر لحظه ممکن است اسیر حمله حیوانات و بومی ها شوید، باید با گرسنگی، تشنگی و… نیز مقابله کنید! برای خود سرپناه بسازی و سعی کنید به بهترین شکل ممکن زنده بمانید و راهی برای نجات پیدا کنید. در این مطلب به معرفی بازی green hell پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

نقد و بررسی بازی Green Hell جهنم سبز

قبل از هرچیز باید بدانید که بازی Green Hell کمی متفاوت با دیگر بازی‌های مستقل بوده و از محیطی تقریبا باز و المان‌های متفاوتی بهره می‌برد که معمولا آن‌ها را کمتر در عناوین Indie می‌بینیم. اگر Green Hell را تهیه کرده‌اید و یا چنین قصدی دارید، باید بدانید که شما با یک شبیه ساز بقا رو به رو هستید. به طور خلاصه شما در Green Hell باید بتوانید در محیطی باز زنده بمانید و علاوه بر رفع نیازهای طبیعی، خود را از خطرات مختلف نیز حفظ نمایید. به عنوان یک مرد جوان باید بتوانید در یک جنگل خطرناک با تشنگی، بیماری، حیوانات وحشی و غیره مقابله کرده و جان سالم به در ببرید.

شما به عنوان مردی جوان بازی Green Hell را از جایی آغاز می‌کنید که به همراه همسر خود پا به یک جنگل گذاشته و در ابتدای کار باید بخش آموزشی را پشت سر بگذارید. در واقع بازی به شما آموزش می‌دهد که چگونه بازی کنید و چه کارهایی می‌توانید انجام دهید. اولین آموزش شما صحبت کردن و انتخاب گزینه است که البته به نظر نمی‌رسد در روند بازی تاثیری داشته باشد. اولین اقدام شخصیت اصلی بازی پیدا کردن یک کمپ است و این کار اصلا دشوار نیست. تنها پس از برداشتن چند قدم به یک کمپ متروکه می‌رسید و از آنجا نیز آموزش‌های بعدی را باید فرا بگیرید. می‌توانید با Pause کردن بازی و اسکیپ کردن بخش Tutorial کار خود را راحت‌تر کنید.

تنها هدف شما در بازی زنده ماندن است و برای زنده ماندن باید بتوانید خود را از خطرات مختلف ایمن کنید. Green Hell در نگاه اول یک شبیه ساز واقعی بقاست و تقریبا همه چیز در آن رعایت شده است. تمام حرکاتی که در بازی انجام می‌دهید پیامدهای خاص خود را دارند و باید مراقب سلامتی خود باشید. به موقع بخوابید، از آب تمیز بنوشید، بیش از حد گرسنه نشوید و توانایی ساخت و ساز بالایی هم داشته باشید. بخش اعظمی از گیم پلی بازی را همان ساخت و ساز یا Crafting تشکیل می‌دهد. در بخش آموزشی بازی شما یک کارد بزرگ شبیه به ساطور در اختیار خواهید داشت و به کمک آن می‌توانید درخت‌ها را قطع کنید و چوب‌های بزرگ را نیز به چوب‌های کوچک و باریک تبدیل کنید. بعد از اینکه قسمت آموزشی بازی به پایان برسد، بازی به رایگان چیزی را در اختیار شما قرار نخواهد داد و باید با دست خالی و تنها یک کوله پشتی که چیزی هم در آن نیست برای زنده ماندن تلاش کنید.

نمایی از بازی جهنم سبز Green Hell

نمایی از بازی جهنم سبز Green Hell

حداقل سیستم مورد نیاز green hell جهنم سبز

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7/8/10 64-bit
  • Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 660, Radeon RX 460 or equivalent with 2 GB of video RAM
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 8 GB available space
  • Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی بازی جهنم سبز green hell

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7/8/10 64-bit
  • Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GeForce 970, Radeon RX 580 or equivalent with 4GB of video RAM
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 8 GB available space
  • Sound Card: DirectX compatible

آموزش نصب نسخه ElAmigos از بازی green hell

  1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
  2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
  3. به نصب بازی بپردازید.

منابع: توضیحات از گیم فا. آموزش و بررسی سیستم از دانلودها

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *