فوری: خودرو نخرید شوک قیمتی در راه است!

خودرو نخرید ارزان می شود!

قیمت پراید با ۹۰ میلیون سر به فلک کشیده است! سایر خودروها هم افزایش های عجیب و غریبی داشته اند. حالا اما از سوی کارشناسان اقتصادی خبر می رسد که خودرو نخرید بلکه ارزان شود!

خودرو نخرید

مجله اینترنتی پارسی گو: بعد از افزایش عیجب و غریب خوردو، و قیمت نجومی پراید حالا کارشناسان اقتصادی می گویند خودرو نخرید تا ارزان شود! قیمت پراید به ۹۰ میلیون رسیده است و این هم از دستاوردهای اقتصادی دولتی است که همه تلاش و تمرکزش بر برجام بود و حالا هیچ نتیجه ای از آن نگرفته است؛ و مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و رکود و… کشور را در هم می نوردد! در هر صورت پس از فضایی شدن قیمت خودرو، کمپین های خودرو نخرید هم در فضای مجازی به راه افتاده است. با ما همراه باشید:

خودرو نخرید شوک دوم در راه است

خودروسازان در حال تکمیل خودروهای ناقص هستند و احتمالا شوک دیگری به بازار وارد خواهد شد. به نوشته همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز، فعالان بازار خودرو در توصیه‌ای به مردم می‌گویند برای خرید خودرو عجله نداشته باشید چرا که هفته آینده قرار است شوک دیگری به بازار خودرو وارد شود.

در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا با کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی مجدد ارزان می‌شود؟ گفت: خودروسازان در حال تکمیل خودروهای ناقص در انبارها هستند.

مردم برای خرید خودرو عجله نداشته باشند؛ چرا که حباب قیمت خودروها در هفته آینده نیز تخلیه خواهد شد و قیمت خودروهای داخلی ۱۵ درصد دیگر نیز ارزان می‌شود.

سعید موتمنی افزود: با کاهش قیمت دلار قیمت خودرو در بازار هم ارزان شد. در حال حاضر پرشیا حدود ۱۵ میلیون تومان حباب قیمت دارد. البته در این شرایط فروشنده‌ای هم در بازار پیدا نمی‌شود.

او در پیش‌بینی نسبت به آینده قیمت خودرو اظهار کرد: با کاهش قیمت دلار قطعا قیمت خودرو در بازار هم ارزان می‌شود. مطمئنا ارزان شدن قیمت خودرو ادامه‌دار است.

حتما بخوانید

پراید ۹۰ میلیونی شوخی است؟

خودرو نخرید بلکه ارزان شود

خودرو نخرید بلکه ارزان شود

دستور مهم رئیس جمهور برای رسیدگی سریع به افزایش قیمت خودرو

رئیس جمهور گفت: افزایش قیمت خودرو به این شکل خلاف مصوبه ستاد اقتصادی دولت بوده و قابل پذیرش نیست و وزارت صمت موظف است سریعا برای کنترل این موضوع ورود کرده و با هرگونه اقدام متخلفانه در افزایش قیمت خودرو مقابله کند.

به نوشته همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: باید همه بخش‌ها و دستگاه‌های مسئول تلاش کنند تا با کنترل قیمت‌ کالاهای مورد نیاز مردم، آنان در مضیقه قرار نگرفته و دچار مشکل نشوند.

‌رییس جمهوری رسیدگی فوری به موضوع افزایش قیمت خودرو را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به این که تاکنون ۲ بار در جلسات ستاد اقتصادی دولت این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر ضرورت نظارت و کنترل دقیق بر قیمت خودرو تاکید شده، دستور داد: افزایش قیمت خودرو به این شکل خلاف مصوبه ستاد اقتصادی دولت بوده و قابل پذیرش نیست و وزارت صمت موظف است سریعا برای کنترل این موضوع ورودکرده و با هرگونه اقدام متخلفانه در افزایش قیمت خورد مقابله کند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *