رئیس بانک پیامک هشدار سرقت دریافت می کند اما به آن توجهی نشان نمی دهد:

سرقت از بانک ملی ایران به سبک فیلم های هالیوودی! + جزئیات

سرقت از بانک ملی ایران شعبه ممتاز تهران در حالی صورت گرفته است که سارقان به روش فیلم های هالیوودی از ساختمان همجوار وارد بانک شده و با خیالی آسوده دست به سرقت صندوق های امانات بانک می زنند.

تصاویر سرقت از بانک ملی ایران سرقت از بانک ملی شعبه ممتاز دزدی از بزرگترین بانک ایران

مجله اینترنتی پارسی گو: خبر سرقت از بانک ملی ایران شعبه ممتاز تهران در حالی انتشار یافته است که نکات قابل توجهی درباره آن وجود دارد! اول اینکه سارقان از ساختمان همجوار به بانک وارد می شوند. دوم اینکه دوربین های مدار بسته داخل بانک را هم به سرقت می برند. سوم اینکه برای رئیس بانک هشدار سرقت ارسال می شود اما ایشان با توجه به سابقه ارسال پیامک های اشتباه توجه نمی کند. در مجموع می توان گفت سرقت از بانک ملی ایران شعبه ممتاز شبیه به فیلم های هالیوودی انجام گرفته است! با ما همراه باشید:

۱۶۸ صندوق امانات در شعبه بانک ملی آسیب دیده است

بر اساس اعلام بانک ملی ایران در مورد سرقت از صندوق‌های امانات اجاره‌ای شعبه دانشگاه، ۱۶۸ صندوق در این سرقت آسیب دیده است.

به نوشته فارس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روز گذشته اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک ۱۰۰۰ صندوق عنوان شده بود که بدین وسیله این عدد تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان بانک، تعداد صندوق های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده به تعدادی از این صندوق‌ها آسیب وارد شده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

در عین حال بانک ملی ایران در جهت حفظ حقوق مشتریان ضمن مذاکره با در اختیار دارندگان صندوق ، اقدامات ضروری در جهت رسیدگی قضایی دقیق به صندوق‌های خسارت دیده را آغاز کرده است.

پلیس آگاهی با همکاری بانک ملی ایران در حال پیگیری لحظه‌ای موضوع و شناسایی سارقان بوده که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

بانک ملی ایران شعبه بانک ملی تهران

بانک ملی ایران شعبه بانک ملی تهران

جزئیات سرقت از بانک ملی شعبه ممتاز / دزدی از بانک به سبک فیلم های هالیوودی!

در تعطیلات خردادماه سارقان به یکی از شعبات بانک ملی در تهران نفوذ کردند و محتویات حدود ۲۵۰صندوق امانت را به سرقت بردند. به نوشته مهر، تعدادی از سارقان در تعطیلات اخیر از ساختمان مجاور وارد شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران شدند و حدود ۲۵۰ عدد از صندوق امانات را باز و اموال داخل این صندوق‌ها را به سرقت بردند.

بر اساس این خبر، به دلیل اینکه سارقان به محیط بانک آشنایی داشتند، دستگاه ضبط تصاویر را با خود به سرقت بردند و همین امر باعث شده است که آمار و اطلاعات دقیقی از این سرقت مبنی بر اینکه سارقان چند نفر بوده و یا از چه طریقی توانستند به سامانه بانک نفوذ کنند، در حال حاضر در دسترس نباشد.

بر اساس اعلام منابع آگاه به خبرنگار مهر همچنین سیستم هشدار بانک که باید هم به موبایل رئیس بانک و هم به سامانه پلیس متصل باشد، فقط به موبایل رئیس بانک متصل بوده است و این سرقت به موبایل رئیس بانک پیامک شد اما به دلیل اینکه در سنوات گذشته این سامانه هشدار اشتباهی داده بوده است رئیس بانک به این پیامک اعتنایی نکرد و فکر کرد مانند دفعات قبلی پیامک اشتباه است.

حجم و عدد و رقم سرقت هنوز مشخص نیست چراکه بانک از محتویات داخل صندوق امانات مطلع نبوده است؛ همچنین پرونده این سرقت در اداره ۱۷ پلیس آگاهی در دست بررسی و پیگیری است. بانک ملی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد حادثه شعبه دانشگاه این بانک که به بروز برخی خسارات محدود به صندوق امانات منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

دستگیری سارقان بانک بازداشت دزد بانک

دستگیری سارقان بانک بازداشت دزد بانک

دستگیری سارقان صندوق امانات بانک در حال پیگیری است

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه ممتاز بیان داشته است: «به محض اطلاع از وقوع سرقت پیگیری‌های لازم برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز شده و ادامه دارد.»

البته با توجه به اینکه سارقان هارد دوربین های داخل بانک را هم به سرقت برده اند، هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد و نحوه عملکرد آنها مشخص نیست اما آنچه قطعیت دارد، ورود به بانک از ساختمان همجوار آن است.

«لازم بذکر است چند نفر از کارکنان بانک که در بررسی‌های اولیه در این حادثه قصور و سهل انگاری داشته اند تحت نظر هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.»

رفتار عجیب رئیس بانک ملی ایران / بی اعتنایی رئیس بانک به پیامک هشدار سرقت!

پس از اعلام دزدی حرفه ای و استادانه سارقان از بزرگترین شعبه بانک ملی ایران در تهران ( بانک ملی شعبه ممتاز در تهران ) یک خبر عجیب هم در گزارش ها و مطالب منتشر شده کار شده است و آن رفتار عجیب رئیس بانک است. در خبرها آمده است که رئیس شعبه مذکور، پیامک هشدار سرقت دریافت کرده اما به آن اعتنایی نکرده است! البته دلیل این بی اعتنایی پیامک های هشداری است که قبلا از این سامانه به اشتباه برای تلفن همراه رئیس بانک ارسال شده است.

گفتنی است بانک ملی شعبه ممتاز تهران که مورد سرقت قرار گرفته است، مجهز به سیستم دزدگیر است که به محض دریافت علائم خطر، یک پیامک به رئیس بانک ارسال می کند. خبرگزاری مهر درباره بی اعتنایی رئیس بانک به پیامک هشدار سرقت می نویسد: «بر اساس اعلام منابع آگاه به خبرنگار مهر همچنین سیستم هشدار بانک که باید هم به موبایل رئیس بانک و هم به سامانه پلیس متصل باشد، فقط به موبایل رئیس بانک متصل بوده است و این سرقت به موبایل رئیس بانک پیامک شد اما به دلیل اینکه در سنوات گذشته این سامانه هشدار اشتباهی داده بوده است رئیس بانک به این پیامک اعتنایی نکرد و فکر کرد مانند دفعات قبلی پیامک اشتباه است.»

تهیه و تنظیم: گروه حوادث.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *