سپاهان پرسپولیس و حکم قطعی کمیته انضباطی:

تکلیف بازی سپاهان پرسپولیس روشن شد: ۳ هیچ به نفر پرسپولیس!

بنا به حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی جنجالی سپاهان پرسپولیس مشخص شد. تیم سپاهان ۱۵۰ میلیون تومان جریمه و بازی ۳ بر ۰ به نفع پرسپولیس شد!

سپاهان پرسپولیس سه بر صفر به نفع پرسپولیس

مجله اینترنتی پارسی گو: با حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی سپاهان پرسپولیس مشخص شد و با رأی این کمیته، بازی ۳ بر ۰ به نفع پرسپولیس شده و سپاهان ۱۵۰ میلیون جریمه شد. با ما همراه باشید:

با اعلام کمیته انضباطی پرسپولیس ٣ بر صفر برنده اعلام شد

کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس صادر کرد‌. با اعلام کمیته انضباطی؛ پرسپولیس ٣ بر صفر برنده اعلام شد و بر این اساس رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

مستند به مواد٥١،٦٢،٨٦،٩١،٩٦،١١٧ از مقررات انضباطی مصوب سال ١٣٩٧ ضمن بازنده اعلام کردن تیم سپاهان با نتیجه سه به صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

دو دلیل محکم که کمیته انضباطی با آن حکم قطعی صادر کرده و رسانه ها به نوعی آنرا «سوتی» سپاهانی ها معرفی کرده اند به این شرح است:

  1. سپاهان اگر قصد بازی داشت، باید لیست و فهرست بازیکنان خود را به ناظر بازی می داد.
  2. در ویدئوی منتشر شده از طرف باشگاه سپاهان، امیرقلعه نوعی می گوید: اجازه بدهید پرسپولیسی ها بروند و بعد به داخل زمین بروید!

در هر صورت این نوع از بی قانونی باید با قاطعیت مواجه شود تا خدای نکرده باب نشود. اگر این رأی صادر نمی شد، و بازی سپاهان پرسپولیس سه بر صفر نمی شد، از فردا هر تیمی ممکن بود با توجه به مشکلات خودش، در زمین حاضر نشود و فتح بابی برای بی قانونی باشد!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *