حکم بازی سپاهان پرسپولیس به ضرر باشگاه اصفهانی خواهد بود؟

دو سوتی بزرگ سپاهان در بازی جنجالی با پرسپولیس!

دو دلیل محکمه پسند برای پرسپولیس وجود دارد که احتمالا سپاهان را محکوم خواهد کرد: ۱. ندادن فهرست بازیکنان ۲. اظهارات قلعه نوعی در ویدئوی جنجالی!

غیبت سپاهان حضور پرسپولیس و تیم داوری

مجله اینترنتی پارسی گو: در بازی جنجالی سپاهان با پرسپولیس که لغو شد، از سوی باشگاه سپاهان دو سوتی بزرگ و محکمه پسند داده شده که به احتمال فراوان، به همین دو دلیل واضح، حکم علیه این تیم صادر خواهد شد. با ما همراه باشید:

سوتی بزرگی که سپاهانی ها دادند!

مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان در ماجرای اتفاقات بازی با پرسپولیس مرتکب اشتباه بزرگی شدند. در واقع آنها در بازی لغو شده و جنجالی، دو سوتی محکمه پسند دادند که به احتمال زیاد موجب محکومیت آنها می شود:

  1. ندادن لیست فهرست بازیکنان سپاهان
  2. اظهار نظر عجیب قلعه نوعی در ویدئوی منتشر شده!

چرا سپاهانی ها لیست بازیکنانشان را ندادند؟

به نوشته فوتبالی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، قرار بود روز یکشنبه گذشته تیم‌هایسپاهان اصفهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند. این بازی در نهایت لغو شد. دلیل عدم برگزاری این دیدار، تاخیر در ورود اعضای تیم سپاهان به ورزشگاه بود که باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها و ترک ورزشگاه از سوی آنها شد.

یکی از مواردی که در جریان حواشی و اتفاقات این بازی رخ داد اشتباه استراتژیکی بود که باشگاه سپاهان کرد:

سوتی اول: ندادن لیست فهرست بازیکنان سپاهان به ناظر بازی!

گفته می‌شود در گزارشی که ناظر بازی از اتفاقات این دیدار آماده کرده آمده است: قرار بود بازی ساعت ۱۶:۱۵ آغاز شود. با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها ۲ مهلت نیم‌ساعته که طبق قانون باید منتظر می‌ماندند تا اعضای تیم سپاهان به ورزشگاه برسند، منتظر ماندند، اما هیچ‌کدام از مسئولان سپاهان فهرست بازیکنان اصلی و ذخیره تیم خود برای این بازی را در اختیار ناظر بازی قرار نداده بودند. حتی تا ساعت ۱۷:۲۵ که زمانی بود که تیم داوری هم ورزشگاه را ترک کرد فهرست بازیکنان سپاهان به دست ناظر بازی نرسیده بود.

ندادن فهرست بازیکنان به ناظر بازی اشتباه استراتژیکی بود که از سوی باشگاه‌سپاهان رخ داد و موجب شد تا ناظر بازی (جلال مرادی) راس ساعت ۱۷:۲۰ به ناظر داوری (مسعود مرادی) اعلام می‌کند که دیدار لغو شود. همین اشتباه کافی بود تا دیگر ادعا‌های سپاهانی‌ها برای دفاع از خود خیلی محکمه‌پسند نباشد.

سوتی دوم: صبر کنید پرسپولیسی ها بروند بعد بروید داخل زمین!

این در شرایطی بود که سپاهان اشتباه دیگری هم داشت و آن انتشار یک ویدیو از راهروی منتهی به رختکن تیم‌سپاهان بود. در این ویدیو که باشگاه سپاهان منتشر کرده تا نشان دهد آنها آماده برگزاری بازی مقابل پرسپولیس بودند، امیر قلعه‌نویی به یکی از اطرافیان خود می‌گوید: صبر کنید اول پرسپولیسی‌ها بروند بعد شما بروید داخل زمین.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *