رونالدو و کسب افتخاری دیگر در فوتبال ایتالیا!

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ سری‌آ شد

فوق ستاره پرتقالی یوونتوس با درخشش های فصل قبل خود به افتخار دیگری دست پیدا کرد. کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ سری آ انتخاب شد.

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فصل

مجله اینترنتی پارسی گو: در شبی که لیونل مسی موفق شد ششمین توپ طلای خود را به دست بیاورد، فوق ستاره پرتقالی یوونتوس نیز به افتخار دیگری دست پیدا کرد. کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ سری آ انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، در مراسم انتخاب بهترین های فصل گذشته فوتبال ایتالیا معروف به گران گالا دل کالچو، کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۸/۱۹ سری آ انتخاب شد. این عنوان با نظر اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای سری‌آ و روزنامه نگاران ایتالیا در پایان هر سال به بهترین بازیکن فصل گذشته سری آ اختصاص می یابد.

ستاره پرتگالی پس از کسب بهترین مهاجم و بازیکن فصل سری‌آ در صحبت با اسکای اسپورت گفت: «تلاش می‌کنم ایتالیایی صحبت کنم. جای بسیار افتخار است که بهترین مهاجم سری‌آ انتخاب شدم. از هم‌تیمی‌هایم و افرادی که به من رای دادند، بسیار متشکرم. پس از دو سال حضور در ایتالیا، می‌توانم بگویم که سری آ لیگ بسیار دشواری است. از همه کسانی که به من رای دادند، ممنونم و امیدوارم سال آینده هم به همین منوال باشد».

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *