سفر علی کریمی به کانادا موقتی است و نه همیشگی!

علی کریمی: قصد مهاجرت و ماندن در کانادا ندارم و سفرم موقتی است!

علی کریمی اسطوره فوتبال کشورمان، طرفدارانش را بابت مهاجرت به کانادا نگران کرده بود. حالا می گوید قصد مهاجرت و ماندن در کانادا ندارم و سفرم موقتی است.

علی کریمی کمپین علی کریمی

مجله اینترنتی پارسی گو: علی کریمی اسطوره فوتبال کشورمان، بسیاری از طرفدارانش را بابت مهاجرت همیشگی به کانادا نگران کرده بود. حالا به صراحت می گوید قصد مهاجرت و ماندن در کانادا ندارم و سفرم موقتی است. با ما همراه باشید:

یک روز مهیج در جاده سلامتی؛ علی کریمی به فوتبال برمی‌گردد

عابران پرتعداد جاده سلامتی مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب، امروز بهانه ویژه ای برای ایستادن و خستگی در کردن در مسیر طولانی پیاده روی داشتند.

به نوشته ورزش سه از همهمه و جمعیتی که در زمین چمن مقابل باشگاه اکسیژن ایستاده به تماشا ایستاده بود، می شد حدس زد که اتفاق ویژه ای در آن قسمت از مجموعه ورزشی انقلاب در جریان است؛ اتفاقی که یکی از محبوب ترین چهره های فوتبال ایران در متن آن قرار داشت.

اینجا یک محوطه چمن کاری شده ناهموار بود که با برگ های زرد پوشیده شده بود. زمین خط کشی شده با تورهای کوتاه و آماده برای مسابقه تنیس فوتبال. یک بازی ۳ به ۳ پرتحرک و جذاب که در یک سمت آن علی کریمی و همدسته ای هایش، امین منوچهری، بازیکن سابق استقلال و یک نفر دیگر قرار داشتند و در سمت مقابل، جواد کاظمیان و دو یار او.

بازی با قوانین امتیازی والیبالی و حداکثر در ۵ ست برگزار می شد و طرفین با کری های بی پایان به دنبال پیروزی در این بازی دوستانه بودند. مسابقه ای که کسی فکر نمی کرد علی کریمی را این چنین سر ذوق بیاورد که بارها و بارها در حالت قیچی برگردان ضرباتش را به زمین حریف بفرستد؛ کاری که از بازیکن سابق فوتبال در سن و سال او کمی بعید به نظر می رسید اما کریمی با بدن تراشیده و آمادگی بالا طوری بازی می کرد که انگار همین فردا می تواند کفش های میخ شده به دیوارش را بردارد و آن را به پا کند و دوباره نقشی مهم را در یک باشگاه فوتبال ایران بر عهده بگیرد.

علی کریمی قصد مهاجرت و ماندن در کانادا ندارد

این بازی دوستانه در شرایطی که درباره علی کریمی شایعاتی پیرامون مهاجرت همیشگی به کانادا وجود دارد، جذاب تر هم شده بود چون خیلی از حاضران تصور می کردند ممکن است این آخرین باری باشد که این ستاره سابق فوتبال ایران را از نزدیک تماشا می کنند. کریمی البته همانطور که امروز هم به برخی تماشاگران گفت، فعلا قصدی برای این کار ندارد و اگرچه سفری به کانادا خواهد داشت، اما قصد مهاجرت و ماندن در این کشور آمریکای شمالی را ندارد.

برنده بازی دوستانه اما حساس امروز هم تیمی بود که علی کریمی سرحال و امین منوچهری در آن بازی می کردند. به نظر می رسد تنیس فوتبال حوالی ساعت یازده، برنامه همیشگی این فوتبالیست های سابق برای صبح های جمعه است. این مسئله از واکنش جمعی از تماشاگران این مسابقه هم هویدا بود، چراکه فقط بخشی از مردم از تماشای علی کریمی و دیگر فوتبالیست های سابق در حال بازی تنیس فوتبال شگفت زده شده بودند و عده دیگری چون هفته های قبل هم این افراد را مقابل باشگاه اکسیژن در حال رقابت تفریحی دیده بودند، امروز از تماشای آنها متعجب نشدند.

بخشی از کری خوانی های امروز هم به بازی هفته های قبل مربوط بود. یکی از کری‌ های بامزه این رقابت هم اعتراض های جواد کاظمیان به داوری مسابقه بود که بعضا به نفع تیم علی کریمی می شد.

بالطبع هیجان انگیز ترین لحظات این بازی، همان قیچی برگردان ها و کسب امتیازهای علی کریمی بود که با تشویق حاضران همراه می شد. کریمی همانطور که آمادگی اش را نزدیک به دوران بازیگری نگه داشته، همچنان به همان اندازه تشویق و حمایت مردم و طرفداران فوتبال را نیز در کنار خود احساس می کند.

عکس از امیرحسین خیرخواه:

علی کریمی در مسابقه تنیس فوتبال

علی کریمی در مسابقه تنیس فوتبال

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *