سیدورف و همسرش در ایران: از حضور در ایران بسیار خوشحالم

عکس: کلارنس سیدورف و همسرش در ایران

کلارنس سیدورف و همسرش در ایران حضور دارند. ظاهرا حضور کلارنس سیدورف و همسرش در ایران به علت دعوت یکی از دوستان ایرانی سیدورف اتفاق افتاده است.

کلارنس سیدورف و همسرش در ایران کلارنس سیدورف بازیکن آث میلان ایتالیا و هلند

مجله اینترنتی پارسی گو: کلارنس سیدورف و همسرش در ایران حضور دارند. ظاهرا حضور کلارنس سیدورف و همسرش در ایران به علت دعوت یکی از دوستان ایرانی سیدورف اتفاق افتاده است. این بازیکن سابق تیم میلان ایتالیا قرار است از جاذبه های گردشگری ایران دیدن کند.

سیدورف: از حضور در ایران بسیار خوشحالم

کلارنس سیدورف ستاره سابق آث میلان می‌گوید از حضور در ایران بسیار خوشحال است. به نوشته ورزش سه، سیدورف کاپیتان و مربی سابق تیم آث میلان امروز به دعوت یکی از دوستانش به ایران آمد. او که با استقبال هواداران میلان در فرودگاه روبرو شد، پس از پاسخ به درخواست سلفی آن ها، در گفتگو با خبرنگاران گفت: هر جا می‌روم خیلی سخت است که از فوتبال دوری کنم.

کلارنس سیدورف در جواب به این سوال که آیا چون فوتبالیست هستی این کار سخت است؟ گفت: بله، ولی من دوست دارم مثلا از دیدن بناها لذت ببرم ولی خیلی کم فرصت این چیزها را پیدا می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی راجع به شناخت از ایران هم گفت: من در اروپا دوستان ایرانی زیادی دارم. یکی از مقاصدی که قصد سفر در سال‌های پیش رو به آن را داشتم، در کنار دیگر کشورها، ایران بود. من به کشورهای زیادی در دنیا سفر کردم و ایران مقصدی بود که دوست داشتم ببینم و با این دعوت، خیلی خوشحالم که بالاخره این فرصت دست داد تا بیایم و با مردم ایران آشنا شوم.

عکس: سفر سیدورف و همسرش به ایران

حضور کلارنس سیدورف و همسرش در ایران

حضور کلارنس سیدورف و همسرش در ایران

گفتنی است کلارنس کلاید سیدورف (هلندی: Clarence Clyde Seedorf؛ زاده ۱ آوریل ۱۹۷۶) بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل سورینام با تابعیت هلندی است. وی که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خودش شناخته می‌شود، توسط پله در فهرست فیفا ۱۰۰ قرار گرفت. وی سابقه حضور در تیم‌های آژاکس، سمپدوریا، رئال مادرید، اینتر میلان، میلان و بوتافوگو را در کارنامه دارد. شوت‌های سرکش و پاس‌های دقیق از مهارت‌های منحصر به فرد این بازیکن بود که حتی در پایان دوران فوتبال خود، این توانایی‌ها را حفظ کرد. او از جمله بازیکنانی بود که در طول دوران بازیگری کم افت و خیز ظاهر شد و از ثبات کیفی بالایی برخوردار بود. او بازیکنی کم حاشیه و با اخلاق به حساب می‌آمد که معمولاً برای مربیان خود مهره کارگشایی محسوب می‌شد. سیدورف برای تیم ملی فوتبال هلند ۸۷ بازی انجام داده و موفق شده که در بازی‌های ملی ۱۱ گل به ثمر برساند. (ویکی پدیا)

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *