چرا ستایش 4 ساخته نمی شود؟

مهدی سلوکی: ستایش ۴ ساخته نمی شود! + فیلم

پس از پایان فصل سوم سریال ستایش، حالا این سوال در ذهن مخاطب به وجود آمده است که آیا ستایش ۴ ساخته خواهد شد یا خیر. مهدی سلوکی می گوید ستایش ۴ ساخته نمی شود.

ستایش 4 ساخته می شود یا خیر مهدی سلوکی پاسخ می دهد

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از پایان خوش فصل سوم سریال ستایش، حالا این سوال در ذهن مخاطب به وجود آمده است که آیا ستایش ۴ ساخته خواهد شد یا خیر. مهدی سلوکی با حضور در برنامه فرمول یک به این سوال پاسخ داده است.

مهدی سلوکی در فرمول یک: ستایش ۴ ساخته نخواهد شد!

فیلم زیر مربوط به حضور مهدی سلوکی در برنامه فرمول یک با حضور علی ضیاء است. سلوکی که با نقش نوه حشمت فردوس (محمد) بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت در این برنامه از علت ساخته نشدن ستایش۴ می گوید. تماشا بفرمایید:

چرا ستایش ۴ ساخته نمی شود؟

یکی از بازیگران سریال ستایش که در فصل سوم سریال (ستایش ۳) نقش مهدی مظفری را به عهده داشت خبر از ساخته شدن فصل چهارم این سریال داده بود. شهرام پوراسد در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر خبر از ساخته شدن ستایش۴ داده بود، اما حالا مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد (نوه حشمت فردوس در ستایش ۳) می گوید ستایش ۴ ساخته نخواهد شد. مهدی سلوکی علت ساخته نشدن فصل جدید سریال ستایش را پایان خوش داستان عنوان کرد. وی گفت همه چیز به سامان رسید و داستان با خوبی و خوشی به پایان رسید و دیگر چیزی برای ساخته شدن وجود ندارد!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *