حواشی جلسه مدیریت بحران: از مباحث انتخاباتی تا گلایه از عدم حضور شهردار تهران

شهردار تهران در پرده غیبت است!

رضوی مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گفت: شهردار تهران در پرده غیبت است و تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی نیز گفت: ان‌شاءالله به زودی ظهور می‌کند.

شهرداری تهران شهردار تهران

مجله اینترنتی پارسی گو: جلسه مدیریت بحران استان تهران با حواشی جالبی همراه بود. رضوی مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گفت: شهردار تهران در پرده غیبت است و تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی نیز گفت: ان‌شاءالله به زودی ظهور می‌کند!

در جلسه مدیریت بحران استان تهران، حواشی مختلفی در خصوص انتخابات و نبود شهردار تهران در جلسات، مطرح شد. به نوشته فارس، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور استاندار تهران و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، موضوع سیلاب و نقاط حادثه‌خیز استان از نظر سیلاب و همین‌طور گزارش عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص مطرح شد.

پس از گزارش عملکرد مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سیدحسن رضوی مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گزارشی از آخرین وضعیت موجود ارائه داد و در نقدهایی به شهرداری تهران اظهار داشت: به جای عذرخواهی از مردم مشکلات آنها را رفع کنید و اگر لیست نقاط حادثه‌خیز از نظر سیلاب در شهر تهران را بررسی و آن را رفع می‌کردیم، مشکلات فعلی را نداشتیم و بهتر است شهردار تهران حضورا در جلسات شرکت کند؛ چراکه هیچ‌کدام از مدیران استانی تاکنون با شهردار تهران جلسه‌ای نداشته‌اند.

در ادامه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز گفت: امیدواریم آقای رضوی صحبت‌هایش انتخاباتی نباشد و شهرداری تهران نیز تاکنون به وظایفش عمل کرده، بنده مطمئنم که آقای رضوی حتی شماره من را ندارد، ولی با تمام معاونین آب منطقه‌ای جلسه داشته‌اند.

در ادامه رضوی نیز در پاسخ به اظهارات یزدانی گفت: بحث انتخاباتی نیست، ما آمده‌ایم تا مشکلات مردم را حل کنیم. ما دنبال انتخابات نیستیم. شهرداری نشان داده که همیشه درگیر انتخابات بوده است. رضوی مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گفت: شهردار تهران در پرده غیبت است و در ادامه تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی نیز گفت: ان‌شاءالله به زودی ظهور می‌کند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *