فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی و ایجاد جنگ روانی علیه احمدی نژاد!

ماجرای فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی رفسنجانی!

پس از دستگیری روح الله زم حالا خبری جنجالی از فعالیت های او منتشر شده است: فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی با هدف ایجاد جنگ روانی علیه احمدی نژاد!

فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی در سال 1384 علیه احمدی نژاد

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از دستگیری روح الله زم، مدیر آمد نیوز، حالا خبری جنجالی از فعالیت های او منتشر شده است: فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی با هدف ایجاد جنگ روانی علیه احمدی نژاد! مهدی هاشمی قبلا با نیک آهنگ کوثر گفتگو کرده بود. و لابد با افرادی دیگر. اما فایل دوساعته گفتگو با نیک آهنگ کوثر نشان می دهد در بیت آقای هاشمی علیه نظام چه می گذشته است. حالا اما از این باغ بری دیگر رسیده است! فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی و هزاران سوال و ابهامی که شاید با درگذشت هاشمی رفسنجانی برای همیشه مسکوت بماند و شاید با اعترافات زم و همدستان داخلی اش، بخش هایی از آن نمود یابد.

از عداوت هاشمی رفسنجانی با احمدی نژاد کسی نیست که باخبر نباشد. هاشمی رفسنجانی از سال ۸۴ تا پایان دولت احمدی نژاد سرسخت ترین مخالف او بود و حتی این مخالفت، به لجاجت با نظام و در مقطعی (فتنه ۸۸) به ایستادن در برابر نظام نیز انجامید. هرچند برخی از پژوهشگران حوزه سیاست، با توجه به سخنان هاشمی مبنی بر اینکه شاید روزی بیاید که نظام ولی فقیه نداشته باشد (فایل صوتی. در جمع مسئولین دانشگاه آزاد) همه آنچه در ۸۸ گذشت را مربوط به او می دانند، اما اخیرا بخشی از فعالیت های روح الله زم منتشر شده که وی در آن معترف می شود من سال ۸۴ رئیس ستاد جنگ روانی ستاد آقای هاشمی بودم و بدترین کارها را علیه احمدی نژاد کردم!

هاشمی رفسنجانی و آمد نیوز. فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی در سال 1384

هاشمی رفسنجانی و آمد نیوز. فعالیت روح الله زم در ستاد هاشمی در سال ۱۳۸۴

بعد از دستگیری روح الله زم سرشبکه ضدانقلاب آمدنیوز، فیلمی از او در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در این فیلم می گوید: سال ۸۴ رشته روابط عمومی می خواندم و در قالب پروژه ای روی موضوع “شایعه و زمینه‌های به وجودآمدن آن” کار می کردم. پروژه را به مهدی هاشمی دادم گفتم “این را بخوان شاید در کارهای ستاد بتوانی ازش استفاده کنی و به دردت بخورد”. او پروژه را خواند و گفت «چقدر خوب است، این پروژه را کجا دادی؟»، گفتم «دادم دانشگاه»، او گفت «بیا پروژه را اینجا اجرا کن». گفتم «کجا؟»، گفت «ستاد بابام». ما رفتیم نشستیم آنجا، یک کارهایی کردیم که حالا نگویم چه کار کردیم. من سال ۸۴ رئیس ستاد جنگ روانی ستاد آقای هاشمی بودم. بدترین کارها را علیه احمدی نژاد کردیم.

هرچند نشریات نزدیک به هاشمی، از جمله آرمان ملی همه تلاش خود را به کار بسته تا دروغ بودن این مدعا را اثبات کند، اما همین رسانه های نزدیک به هاشمی نیز با قاطعیت این ماجرا را تکذیب نمی کنند! چراکه می دانند بعد از دستگیری زم وقتی ماجرایی علنی و پخش می شود، لابد سند متقنی دارد که هنگام پخش آن، جز روسیاهی برایشان نمی ماند! دقیقا مانند ماجرای فایل صوتی گفتگوی مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر!

آمدنیوز و روح الله زم حامی هاشمی رفسنجانی. هاشمی خط قرمز آمد نیوز. فعالیت زم در ستاد هاشمی

آمدنیوز و روح الله زم حامی هاشمی رفسنجانی. هاشمی خط قرمز آمد نیوز. فعالیت زم در ستاد هاشمی

بله: هاشمی رفسنجانی تا آخر عمر کوشید حتی با همه این اسناد و مدارکی که علیه او بود، بازهم مظلوم نمایی کند. مردم صحنه فرستادن مهدی هاشمی به زندان را فراموش نمی کنند. «آیت الله» هاشمی، چنان مظلوم نمایی برای فرستادن مهدی اش به زندان انجام داد که به قول بعضی از کاربران فضای مجازی، از یک فیلم غمبار هندی هم غم انگیز تر بود! اما به هر حال آنچه مهم است اینکه حقیقت همیشه پنهان نمی ماند و بالاخره ماه از پشت ابر رخ عیان خواهد کرد؛ تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد! هاشمی به قول زم، بدترین کارها را علیه احمدی نژاد انجام می دهد، اما نتیجه چه می شود؟ باید به خاطرات و علمکرد آقای هاشمی رجوع کرد تا مشخص شود بر روی او و گسترۀ اطرافیانش آن شکست تاریخی در سال ۸۴ چه اثری گذاشته است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *