مسئول فنی آمد نیوز: همه اطلاعات در گوشی اصلی روح الله زم بود که به دست اطلاعات افتاده است!

فیلم ادعای مسئول فنی آمد نیوز: با دستگیری روح الله خیلی ها در ایران از بین می روند!

پس از دستگیری روح الله زم مسئول فنی آمد نیوز در گفتگو با یکی از شبکه های ضد انقلاب مدعی می شود با دستگیری روح الله خیلی ها در ایران از بین می روند!

اعتراف مسئول فنی آمد نیوز

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از دستگیری روح الله زم توسط اطلاعات سپاه مسئول فنی آمد نیوز در گفتگو با یکی از شبکه های ضد انقلاب مدعی می شود با دستگیری روح الله خیلی ها در ایران از بین می روند!

فیلم ادعای جنجالی مسئول فنی آمد نیوز

در این فیلم مسئول فنی‌آمد نیوز می گوید بسیاری از هنرمندان و کارگردانان سینما در داخل ایران با زم در ارتباط بودند و با بازداشت زم همه این ها به دردسر می افتند.

مسئول فنی آمد‌نیوز در این گفتگو از اطمینان روح الله زم از بازگشتش سخن می گوید. وی مدعی می شود زم اینقدر از بازگشت خود اطمینان داشته که وسایل کار خود را آماده می گذارد تا بازگردد و مشغول ادامه کارهایش شود. وی همچنین به گوشی اصلی روح الله زم اشاره می کند که به نوعی جعبه سیاه دستگیری روح الله زم است. وی می گوید خیلی از افراد در ایران که با روح الله زم ارتباط داشته اند، از قبیل بعضی فعالان سینما و افراد نظامی از بین خواهند رفت.

مسئول فنی آمد‌نیوز مدعی می شود با دستگیری روح الله زم، چون در گوشی اصلی روح الله که هنگام دستگیری با او بوده است، تمام ایمیل ها و ارتباطات در آن بوده است و خیلی از هنرپیشه ها و کارگردانان سینما و خیلی از افراد نظامی و کلی افراد دیگر با او ارتباط داشته اند، همگی از بین خواهند رفت!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *