دختر شایسته ایرانی کیست؟ بیوگرافی بهاره زارع بهاری + تصاویر

بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی کیست؟ + تصاویر

بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی در مراسم دختر شایسته ۲۰۱۸ چین و ۲۰۱۹ فیلیپین با تروریست خواندن ایران و توهین به پرچم کشور حاشیه ساز شده است.

بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی

مجله اینترنتی پارسی گو: بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی در مراسم دختر شایسته ۲۰۱۸ چین و مسابقات میس اینترکنتی ننتال ۲۰۱۹ فیلیپین با تروریست خواندن ایران و توهین به پرچم کشور حاشیه ساز شده است. در این مطلب نگاهی داریم به زندگی پرحاشیه بهاره زارع بهاری مشهور به دختر شایسته ایرانی.

بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی کیست؟

بهاره زارع بهاری دختر ایرانی است که به گفته خودش در رشته دندانپزشکی تحصیل کرده است و شهرت او به واسطه شرکت در مراسم دختر شایسته در سال ۲۰۱۸ در کشور چین و سال ۲۰۱۹ در کشور فیلیپین است.

در رابطه با هویت او شایعاتی مطرح شده است و بعضی از رسانه ها اتهام جعل هویت و ملیت را به بهاره زارع بهاری نسبت داده اند. البته دلیل این ابهامات هم مشخص است. در حقیقت هویت رسمی و واقعی دختر شایسته ایرانی هیچگاه به صورت رسمی تأیید نشده و این دختر ایرانی همواره مرموز و ناشناخته باقیمانده است.

درباره هویت سیاسی بهاره زارع بهاری نیز ابهاماتی وجود دارد. از جمله اینکه بعضی از رسانه ها خبر از حمایت و ساپورت شدن دختر شایسته ایرانی توسط فرح پهلوی داده اند. در حقیقت حمایت مالی خاندان پهلوی از دختری که هویت او ناشناخته است و به علت زیبایی ظاهری در مسابقات مختلف شرکت می کند و ایران را تروریست و پرچم کشور را عربی می خواند قابل تأمل است.

بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی در سال 2018

بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی در سال ۲۰۱۸

اگرچه خبر حمایت فرح پهلوی از بهاره زارع بهاری نیز به صورت رسمی تأیید نشده است اما حضور بهاره زارع بهاری در مراسم دختر شایسته ۲۰۱۸ چین با شیر و خورشید و عکس رضا پهلوی این شایعات را تقویت می کند و گفتگوهای زنده او نیز بر این احتمالات صحه می گذارد.

گفتنی است مراسم دختر شایسته جهان به تازگی توسط حامیان حقوق زنان به شدت تقبیح شده است. در حقیقت آنان معتقدند این مراسم سخیف و بی معنا، صرفا برای تفریح مردان برگزار می شود و در آن زن به نوعی یک ابزار جنسی تقلی می گردد.

به هر حال مراسم دختر شایسته هنوز هم در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود و بهاره زارع بهاری به عنوان دختر شایسته ایرانی در مراسم دختر شایسته که در کشور چین و فیلیپین برگزار شده است شرکت داشته و در البته در این مراسم حاشیه ساز نیز بوده است.

عکس جنجالی دختر شایسته ایرانی بهاره زارع بهاری با پرچم شیر و خورشید و عکس رضا پهلوی

عکس جنجالی دختر شایسته ایرانی بهاره زارع بهاری با پرچم شیر و خورشید و عکس رضا پهلوی

ماجرای توهین بهاره زارع بهاری دختر شایسته ایرانی به پرچم و نظام ایران

بهاره زارع بهاری اخیرا ویدئویی را صفحه رسمی خود به اشتراک می گذارد و در آن خبر از اخراج شدنش از کشوری که در آن زندگی می کند داده و در اینباره هیچ توضیح بیشتری نمی دهد. اگرچه او به علت اخراج خود از کشور مبدأ هیچ اشاره ای نمی کند، اما موضوع جنجال اخیر پیرامون حرکت بهاره زارع بهاری به مراسم دختر شایسته ۲۰۱۹ فیلیپین باز می گردد که او ایران را تروریست معرفی می کند.

او در این مراسم با پرچم شیر و خورشید حاضر می شود و عکس رضا پهلوی را هم به همراه دارد. تا اینجا البته ممکن است به ظن برخی اعتقاد و نظر شخصی بهاره زارع بهاری باشد. اما ماجرای توهین دختر شایسته ایرانی به پرچم ایران است. آنجا که او پرچم ایران را پرچمی عربی می خواند و به پرچم رسمی کشور توهین می کند.

به هر حال با توجه به اینکه بهاره زارع بهاری با نام ایران در این مراسم حاضر شده است، این حرکات او با جنجال مواجه شده است. چه بسا اگر وی بدون عنوان کردن نام ایران در این مراسم شرکت می کرد چنین حاشیه هایی نیز به وجود نمی آمد. اگرچه مشخص نیست بر چه اساس و مبنایی او به عنوان دختر شایسته ایرانی عازم مسابقات شده است، اما به هر حال عده ای نیز معتقدند اصل حضور او و ماجرای حمایت فرح پهلوی از وی، اساسا با هدف انجام همین حرکات بوده است.

از سوی دیگر در ویدئوی لایوی که بهاره زارع بهاری از خود در فرودگاه فیلیپین منتشر می کند، بارها به زبان انگلیسی جمهوری اسلامی ایران را تروریست معرفی کرده و می گوید ایرانی ها می خواهند مرا بکشند! در حقیقت او که قبلا غیر از ایران، در کشور دیگری که سکونت داشته نیز اخراج شده است تلاش می کند تا به این نحو توجه ها را به خود جلب کرده و مظلوم نمایی کند. وی همچنین در پیامی می نویسد: «همین جا اعلان میکنم اگر دختری از سال آینده با پرچم عربی شرکت کند نه تنها نماینده مردم ایران نخواهد بود بلکه خائن به وطن و مردم مظلوم ایران است.»

تصاویر دختر شایسته ایرانی بهاره زارع بهاری

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به بهاره زارع بهاری است. او در مسابقات مختلف با نام ایران و نماینده ایران شرکت می کند، اما در عین حال، پرچم ایران را عربی خوانده و حکومت ایران را تروریست معرفی می کند:

بهاره زارع پهلوی دختر شایسته ایرانی در مراسم دختر شایسته سال 2018 چین

بهاره زارع پهلوی دختر شایسته ایرانی در مراسم دختر شایسته سال ۲۰۱۸ چین

بهاره زارع بهاری در مسابقات چین

بهاره زارع بهاری در مسابقات چین

بهاره زارع بهاری در مراسم مسابقات میس اینترکنتی ننتال فیلیپین 2019

بهاره زارع بهاری در مراسم مسابقات میس اینترکنتی ننتال فیلیپین ۲۰۱۹

بهاره زارع بهاری و حاشیه سازی های او در فرودگاه فیلیپین

بهاره زارع بهاری و حاشیه سازی های او در فرودگاه فیلیپین

بهاره زارع بهاری با پرچم شیر و خورشید به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت می کند

بهاره زارع بهاری با پرچم شیر و خورشید به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت می کند

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *