فاطمه خ یا سحر تبر بازداشت شد + جزئیات و تصاویر

علت بازداشت سحر تبر چیست؟ + تصاویر

علت بازداشت سحر تبر یا فاطمه خ ترویج خشونت، تحصیل مال غیر مشروع، توهین آشکار به مقدسات، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد عنوان شده است.

فاطمه خ سحر تبر. عکس سحر تبر قبل از عمل. سحر تبر بعد از عمل

مجله اینترنتی پارسی گو: سحر تبر که یکی از سلبریتی های معروف اینستاگرام است و به قول بعضی شاخ اینستاگرام محسوب می شود بازداشت شد. علت بازداشت سحر تبر یا فاطمه خ ترویج خشونت، تحصیل مال غیر مشروع، توهین آشکار به مقدسات، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد عنوان شده است.

فاطمه خ یا سحر تبر کیست؟

سحر تبر با نام اصلی فاطمه خ متولد ۳ اسفندماه ۱۳۷۶ در تهران می باشد. تنها دلیل شهرت او عمل های جراحی است که چهره زیبای فاطمه خ را به یک موجود زشت زامبی مانند شبیه کرده است. تا جایی که بنا به نوشته بسیاری از سایتها نظیر فتوکده و… چهره متفاوت و ترسناک سحر تبر در مدت کوتاهی تعداد زیادی فالوور به صفحه او کشانده است! او با حرکات عجیب و غریب و خارج از عرفش، و با توجه به تعداد فالوورهایی که دارد، به قول معروف یکی از شاخ های اینستاگرام محسوب می شود.

عکس ترسناک سحر تبر. عکس عجیب و مشمئز کننده سحر تبر

عکس ترسناک سحر تبر. عکس عجیب و مشمئز کننده سحر تبر

علت عمل زیبایی فاطمه خ یا سحر تبر چیست؟

اگر تصاویر ترسناک و مشمئز کننده سحر تبر یا فاطمه خ را دیده باشید و با تصاویر قبل از عمل او مقایسه کنید، حتما برای شما هم سوال پیش می آید که علت این حرکت سحر تبر چیست و چرا او چهره زیبایش را به چنین موجود وحشتناکی بدل کرده است. عده ای معتقدند عمل زیبایی سحر جواب نداده و در حقیقت اولین عمل زیبایی او خراب شده است. به نحوی که سحر بنا را بر لج بازی می گذارد و روز به این زشتی می افزاید و با عمل های پی در پی خودش را به موجودی زامبی مانند و شیطانی بدل می کند. اما عده ای دیگر معتقدند او به دلیل شکست عشقی بنا دارد خودش را به این شکل در بیاورد تا به عروس مردگان شبیه شود! بنابراین هرچه هست، علت عمل زیبایی سحر تبر یا فاطمه خ به روحیات و طرز فکر او باز می گردد.

واکنش سحر تبر به نظرات مردم در اینستاگرامش

سحر تبر یا فاطمه خ بعد از نظرات پی در پی مردم در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر می کند که در حقیقت به نظر نوعی مظلوم نمایی می رسد. او در متنش اشاره می کند که این سبک از زندگی را «انتخاب» کرده و «دوست» دارد. سحر تبر می نویسد: برام عجیبه آدما، نمیشناسن مارو، منو نمیشناسن، شما ها منو نمیشناسین، شما ها فقط یه عکس منو دیدین، جوری میان راجبم قضاوت می کنید، جوری میان فحش میدین یک سری هاتون، آخه وقتی چیزی ازم نمی دونید چی باعث میشه بیاین اینجوری فحش بدین به من … خوب واقعا خیلی مسخرس، یه عکسایی که اینقد ساده و معمولیه اینقد مسخرس، اینقد فحش نباید پشتش باشه، یعنی یه آدمی نیستم که دنبال حاشیه باشم تو این داستان، دنبال این چیزا نیستم، این سبکو انتخاب کردم چون زندگیمه، چون دوسش دارم.

عکس سحر تبر قبل از عمل زیبایی و بعد از تبدیل شدنش به عروس مردگان!

تصاویر زیر مربوط به فاطمه خ یا همان سحر تبر است. اولین تصویر چهره سحر را قبل از عمل زیبایی نشان می دهد و تصاویر بعدی چهره سحر بعد از انجام عمل های متعدد زیبایی است:

سحر تبر قبل از عمل جراحی و تبدیل شدنش به زامبی یا عروس مردگان

سحر تبر قبل از عمل جراحی و تبدیل شدنش به زامبی یا عروس مردگان

سحر تبر بعد از اولین عمر جراحی زیبایی

سحر تبر بعد از اولین عمر جراحی زیبایی

سحر تبر بعد از عمل های فراوان. سحر تبر تبدیل به عروس مردگان یا زامبی می شود

سحر تبر بعد از عمل های فراوان. سحر تبر تبدیل به عروس مردگان یا زامبی می شود

گریم و فتوشاپ: علاقه مندی های سحر تبر

این نکته را نباید از یاد برد که بسیاری از تصاویر منتشر شده از سحر تبر، حاصل کار با فتوشاپ یا استفاده از لنزهای چشم است. اصولا سحر تبر علاقه خاصی به استفاده لنزهای خاص دارد و با انواع و اقسام گریم و نیز دستکاری تصاویر در فتوشاپ تصاویرش را منتشر می کند. اگرچه اصل عمل جراحی و تبدیل شدنش به عروس مردگان، با توجه به ویدئوهای منتشر شده واقعی است.

بیماری روانی سحر تبر

بسیاری معتقدند سحر تبر از بیماری روانی رنج می برد. از جمله موج باز در اینباره نوشته است: «برخی معتقدند سحر تبر دچار بیماری آنورکسیا است.» اگرچه تبدیل کردن چهره زیبا به یک چهره زشت و منزجر کننده، به تنهایی برای اثبات بیماری روانی سحر کافی است، اما به هر حال فیلم ها و تصاویر منتشر شده او نیز حکایت از رنج بردن سحر از یک بیماری روانی خاص دارد.

بیماری آنورکسیا چیست؟

آنورکسیا نوعی اختلال روانی است که به بی اشتهایی عصبی گفته می شود که نوعی اختلال در غذا خوردن است. بیمار آنورکسیا علی رغم گرسنگی از خوردن غذا به میزان کافی امتناع می کند و با توجه به تصاویر منتشر شده از سحر و نکاتی که نوشته است، بسیاری بیماری او را آنورکسیا نوشته اند.

درآمدزایی یا شهرت: هدف سحر تبر چیست؟

شاید علت بازداشت سحر تبر دستیابی او به پرده جدیدی از شهرت باشد. چراکه حالا کسانی که اینستاگرام و یا اخبار زرد فضای مجازی را دنبال نمی کردند هم با واکنش سایت های مرجع و معتبر خبری، سحر را شناخته اند! اگرچه بسیاری از کارشناسان فضای مجازی فعالیت های عجیب و غریب برای جذب فالوور را ناشی از سه علت کلی می دانند که شامل شهرت طلبی، درآمدزایی یا اختلالات روانی می باشد. به نوشته موج باز این احتمال وجود دارد که سحر تبر با این ترفند و جذب مخاطب، دست به کسب مال و منال بسیاری زده است. این احتمال از آنجا که در حکم بازداشت وی نیز عنوان «تحصیل مال از طریق نامشروع» نیز دیده می شود.

عکسی عجیب از سحر تبر. چهره عجیب عروس مردگان. سحر تبر یا زامبی

عکسی عجیب از سحر تبر. چهره عجیب عروس مردگان. سحر تبر یا زامبی

دستگیری پایان کار سحر تبر یا آغاز پرده دیگری از شهرت او؟

بنا به اخبار منتشر شده در سایت های رسمی نظیر فارس، فاطمه خ یا سحر تبر که به واسطه عمل های متعدد زیبایی و گریم های عجیب و غریب، و نیز با حرکات هنجار شکنانه اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می کرد، سرانجام پس از ارسال پیام های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد سرانجام با دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد. بنابراین علت بازداشت سحر تبر دلایل مختلفی است که مهمترین آن توهین به مقدسات و ترویج فساد است. از جمله جرایمی که برای بازداشت سحر تبر ذکر کرده اند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

جرایم سحر تبر:

  • هنجار شکنی
  • انتشار تصاویر نامشروع
  • انتشار فیلم های نامشروع
  • تحصیل مال از طریق نامشروع
  • توهین به مقدسات
  • توهین به حجاب اسلامی
  • اباحه گری
  • ترویج فساد

به نوشته فارس دادسرای تخصصی ارشاد چند ماهی است که از شهروندان تهرانی خواسته تا در راستای مقابله با برخی تلاش‌ها برای ضربه به بنیان خانواده، با مشاهده هرگونه کشف حجاب یا اقدامات هنجارشکنانه در خودرو، کشف حجاب یا سرو مشروبات یا برگزاری مراسم مختلط رقص در اماکنی همچون سفره خانه، کافه، رستوران، مراکز خرید، باغ تالار و…، اطلاع از برگزاری پارتی‌های شبانه یا خانه‌های فساد و فحشا، انتشار مطالب خلاف عفت در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، موضوع را پس از جمع‌آوری مستندات لازم، به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در پیام‌رسان‌های بله، سروش، ایتا و… ارسال کنند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *