نظر حسین شریعتمداری درباره ظریف در پاسخ به خبرنگار یورونیوز!

شریعتمداری: یک موی ظریف را با همه تیم های مذاکره کننده عوض نمی کنیم!

حسین شریعتمداری را با انتقادات تند به دولت می شناسند، اما وی در مصاحبه با یورو نیوز می گوید یک موی ظریف را با همه تیم های مذاکره کننده مقابل عوض نمی کند!

حسین شریعتمداری و محمد جواد ظریف

مجله اینترنتی پارسی گو: اگرچه همه حسین شریعتمداری را با انتقادات تند به دولت می شناسند، اما وی در مصاحبه با خبرنگار یورو نیوز می گوید یک موی ظریف را با همه تیم های مذاکره کننده مقابل عوض نمی کند!

به نوشته خبرآنلاین شریعتمداری در پاسخ سوال خبر نگار یورونیوز که می پرسد: «شما معتقدید با دولت آمریکا نباید مذاکره کرد و انعقاد برجام هم اساساً اشتباه بود. سیاست خارجی مد نظر شما برآمده از کدام انتخابات است؟ مردم ایران که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ به آقای روحانی رای دادند.» پاسخ می دهد: مردم به وعده‌ها رای می‌دهند. مثلاً کسی می‌آید و وعده رفاه می‌دهد. این حرف‌ها را که همه می‌زنند… مردم به وعده‌ها رای می‌دهند. مردم رای دادند که برجام ایجاد شود. اما برجام آن چیزی نشد که مردم می‌خواستند. یعنی برجام فتح‌الفتوح و بزرگترین معجزه قرن نشد. البته نمی‌گویم آقایان تعمد داشتند. ما ارادت داریم به این آقایان. من یک دفعه هم به خبرنگار واشنگتن‌پست گفتم که ما یک موی ظریف را با همه تیم‌های مذاکره‌کننده شما عوض نمی‌کنیم. حقیقت این است برجامی که قولش داده شده بود و مردم به آن دلخوش بودند، محقق نشد. آقایان هم می‌گویند ما مقصر نیستیم و طرف مقابل به ما کلک زده است. ما هم می‌گوییم حداقلش این است که شما فریب خوردید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *