آیت الله آملی لاریجانی نامه جنجالی به رهبر انقلاب را تکذیب کرد!

آیا نامه آیت الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب صحت دارد؟

مدتی قبل بود که جار و جنجال درباره نامه آیت الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب مبنی بر اجازه رفتن ایشان به نجف در فضای مجازی به پا شد.

آیت الله آملی لاریجانی و رهبر انقلاب

مجله اینترنتی پارسی گو: مدتی قبل بود که جار و جنجال درباره نامه آیت الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب مبنی بر اجازه رفتن ایشان به نجف در فضای مجازی به پا شد. البته این خبر را پایگاهی منتشر کرده بود که با پول عربستان سعودی حمایت می شود و ضد انقلاب خارج نشین و حتی سلطنت طلب ها هم با آن مشکل دارند و دروغ هایش را نمی پذیرند. اما با این حال بعضی ساده لوحان داخلی و بعضی مغرضان نه تنها خبر نامه آیت الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب را بازنشر کردند، بلکه بر آن تحلیل هم نوشتند و آنرا نشانه اختلاف عمیق بین مسئولان انقلاب قلمداد کردند.

حالا آیت الله آملی لاریجانی اصل نامه را تکذیب کرده و می گوید هرگز چنین نامه ای در کار نبوده است. به نوشته فارس آیت الله آملی لاریجانی نوشته است: برخی سایت‌ها و کانال‌های اجاره‌ای، ادعا کردند اینجانب نامه‌ای گلایه آمیز به رهبری معظم نوشته‌ام و از ایشان استجازه برای سفر به نجف اشرف کرده‌ام. این ادعا صدرصد کذب است. نه نامه‌ای در کار بود و نه استجازه‌ای و تصویر نامه‌ای هم که منتشر کرده‌اند صددرصد جعلی بود و خط منتشره هم هیچ شباهتی به خط اینجانب ندارد. غرض آنان القای یأس و بی‌اعتمادی در مردم و ایجاد اختلاف در میان مسئولین و حتی القای شایعه اختلاف مسئولان با رهبری بود.

البته همه اینها خیالی باطل است. مردم ما بصیرتر از آن هستند که فریب این شایعات بی‌اساس را بخورند و مسئولان ما هم فهیم‌تر که این دروغ‌پردازی‌ها بتواند در صف آنان رخنه ایجاد کند. ما همه در صف واحدیم و در خدمت رهبری نظام و در مسیر روشن انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای دینی عمل خواهیم کرد. راه امام (قدس الله نفسه الزکیه) و رهبری معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) روشن است.

اینجانب همراه میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان اسلام نه فقط اوامر رهبری را واجب‌الاتباع می‌دانیم، بلکه از صمیم قلب، علم و تقوا و اخلاص و مجاهدت و تیزبینی و درایت و مدیریت فوق‌العاده ایشان را باور داریم و لذا اوامر و توصیه‌های ایشان را نه فقط از باب الزام شرعی یا عقلی بلکه با طوع و رغبت دنبال می‌کنیم. امروز مقاومت در جهان اسلام به یمن پایمردی و رهبری شخص ایشان، به قله‌های عزت رسیده است و این بر احدی پوشیده نیست. عزت ایران اسلامی و مقاومت مردم عزیز ما هم همینطور.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *