خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری خلاف قاعده است و توجیهی ندارد!

انتقاد به خرج میلیاردی برای استخر ریاست جمهوری

نماینده مجلس با انتقاد از خرج چند میلیاردی برای استخر ریاست جمهوری در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: ساختار فعلی بودجه به فاصله طبقاتی دامن می زند.

خرج میلیاردی

مجله اینترنتی پارسی گو: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از خرج چند میلیاردی برای استخر ریاست جمهوری در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: ساختار فعلی بودجه به فاصله طبقاتی دامن می زند.

موجه نبودن خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری در شرایط فعلی اقتصادی کشور

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت دوازدهم گفت: اشرافیت در این دوره به اوج رسیده است به عنوان نمونه هزینه هایی که در محل ساختمان ریاست جمهوری و وزرا وجود دارد موجه نیست، مخصوصا در شرایطی که مردم در معیشت خود با مشکل مواجه هستند.

وی با انتقاد از ریخت و پاشهای مجلس و دولت در فضای فعلی اقتصادی کشور گفت: هزینه هایی که برای ساخت و سازهای دولتمردان و مجلس می شود باید متناسب با وضعیت فعلی اقتصادی کشور باشد بنابراین در چنین شرایطی خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری خلاف قاعده است و توجیهی ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بی توجهی به وضعیت فعلی کشور در اختصاص دادن بودجه گفت: این بی توجهی در متأسفانه در مجلس نیز وجود دارد مثلا یک دیواری در اطراف مجلس با هزینه زیاد ساخته می شود پس از چند ماه خراب می شود.

موسوی لارگانی افزود: وقتی در ساختار بودجه نویسی سقفی برای ریخت و پاشهای دولت در نظر گرفته نمی شود خود را آزاد می بیند و بی حساب خرج چنین مخارج غیر ضروری می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشکال دیگر ساختار بودجه نویسی در کشور گفت: بودجه مصوب بایستی عملیاتی و اجرایی نوشته شود نه اینکه بودجه به صورتی نوشته شود و قوه مجریه به صورت دیگر عمل کند. بودجه نویسی باید به قدری محکم باشد که بتواند جلوی تخلفات و فسادها را بگیرد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: مشرق.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *